Recensie Naty, Sint-Niklaas/Mortsel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

stefsn

Newbie
16
01/10/22
16
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-naty-sensual-and-sexy-girl-latina.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Opgelet, er staan op Redlights twee Naty's; dit is diegene die adverteert onder 'Naty, 26 jaar'. De andere dame, 28 jaar, ontvangt in één van de Amelinckx-blokken.
Op voorhand had ik een vlot contact via What's App. Ik moest haar sturen als ik in de //Mod: Geen privé info aub// was, maar toen ik voor de deur stond op het afgesproken uur - en ik dat ook had gestuurd - deed er niemand open. Ik ben dan het blokje om gelopen; ze stuurde me dat ik iets later moest terugkomen en aanbellen. Dat heb ik gedaan en dan deed er een ander latina-dame open die me naar boven wees. Daar stond een mooie giechelende dame me op te wachten, maar ik herkende haar niet meteen van de foto's (en achteraf gezien zijn het volgens mij ook niet haar foto's). Ik had het nog nooit gedaan met een latina, ze had een heel mooi gezicht en zag er ravissant uit, dus heb ik er niks van gezegd. Het zou kunnen dat de dame van de foto's in de kamer ernaast zat; ze wisselde ook enkele woorden met die andere dame, wellicht om te voorkomen dat ze net zou passeren. Je hoorde dat de kamer ernaast net gebruikt was of nog net in gebruik was. Ik had overigens, toen ik buiten stond, ook al erotische klanken gehoord op straat.
Ik vroeg om te douchen en ze nam me terug mee naar beneden; de douche was achterin. Daarna naar boven gelopen, met de handdoek rond m'n middel. Giechelend zag ze me komen en ze wisselde terug een paar woorden met de andere dame, iets van "pas op, deze man is alleen met een handdoekje de trap aan het oplopen".
Het enige nadeel was dat ze bijna geen Engels kon, alleen Spaans. Dat zei ze ook bij het begin. Ze kwam op me zitten en liet me haar borsten strelen en kussen. Dat waren grote borsten, niet echt vol, niet echt mijn ding; wel perfecte tepels. Ze nam vervolgens zelf een condoom en begon me te pijpen. Dat deed ze prima; een beetje spelen met haar tong, maar ze ging niet heel diep. Ik vroeg haar op me te komen zitten. Ze kwam bovenop me zitten, stopte hem er speels in en begon voorover gebogen me te berijden. Eerst een paar keer langzaam, dan dansend met haar latina-billen. Ze liet zich ook zachtjes kussen, met de mond dicht; ze kneep haar lippen dicht, dus je merkte dat een kusje mocht, maar tongzoenen was geen optie. Ik had nog nooit gevreeën met een latina, dus voor mij was dit een geheel nieuwe ervaring. Vrouwen die zelf speels seks hebben, dat was nieuw voor mij.
Ik schoof er zelf uit en ze zei lachend in het Spaans "ander standje?". Ze draaide zich om en kwam voor me liggen met haar benen opgetrokken, haar poesje recht omhoog. Ze schoof hem bij haar binnen. Wat een fenomenaal standje; ze nam ook mijn middel vast zodat ik diep bij haar naar binnen zou gaan. Ik denk dat dit haar 'go to'-standje was, waarbij je het als man niet zo lang kunt uithouden :) Ik kon haar mooie gezicht zien, mooie dikke lippen en een witte stralende glimlach. Nu ik de foto's herbekijk, herken ik haar niet, maar nogmaals: ze was een mooie verschijning, met een heel lief gezicht.
Ik trok terug en likte haar poesje heel kort, en vroeg haar daarna voor doggy. Ze lachte en zei "natuurlijk". Ze positioneerde zich met haar voeten tegen elkaar en haar benen een beetje open, zodat ik met mijn benen open achter haar kon zitten. Excuses dat ik in stereotypen verval, maar je moet je inbeelden dat je nu een grote, halfstevige poep voor je neus hebt waar je echt helemaal in op gaat. Niettemin heel strak poesje, heel sensuele manier van vrijen. Ze bewoog zodanig mee dat ik zo diep mogelijk bij haar binnen zou komen. Ik had al van anderen gelezen dat latina's toch wel iets anders zijn en nu kan ik het begrijpen. Ik kwam klaar en trok me voorzichtig terug. Terwijl zij de condoom uitdeed, hebben we nog geprobeerd wat woorden te wisselen, maar haar Engels en mijn Spaans waren even abominabel. Ze vertelde wel dat ze uit Venezuela kwam en dat ze hier in Sint-Niklaas nog maar eventjes - paar weken? - zou blijven. Dit was duidelijk een tijdelijk onderkomen voor Latijns-Amerikaanse dames van plezier, die daarna verder trekken. Aan de deur haar nog een kus gegeven; ze deed me uitgeleide in haar negligé.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan