Recensie Thirsty Alice, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.052
06/07/21
1.207
42
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3855210-alice
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze recensie gaat over een dame die helaas alweer het land heeft verlaten, maar ik wilde toch even mijn ervaring delen. Kinky link werk al niet meer, maar die van eurogirls nog wel. Vandaag toch nog even Alice bezocht. Ik kon geen recensie vinden. Ik heb een zwak voor lange slanke dames. En als ze roodharige zijn wordt ik wild. Aangetrokken door haar lengte van 182cm, en haar strak gevormd lijf, haar rode haar. Voor mij een "stunner". Ik appte haar en ze reageerde meteen. Ze ontving mij op een goed te bereiken plek en wachtte mij beneden op. Opeens stond ze voor me. Prachtig lange slanke dame, precies als haar fotos. Wij naar de kamer en ik nog even douchen. Daarna stond ze opnieuw voor me. Wij even wat tongzoenen. Dat deed ze vol met veel gevoel. Ik zei haar op lange meisjes te vallen. Toen bood ze aan haar 👠 aan te doen. Toen was ze nog groter. Ik moest haar toen tongen met mijn gezicht naar boven. Wow! Op bed verder tongzoenen met veel passie. Toen begon ze mijn hele lijf te zoenen, en eindigde bij mijn pik. Die werd zonder condoom naar binnen genomen en ik voelde daarbij ook veel tong. Echt heerlijk. Toen vroeg ik of ze op mijn gezicht wilde plaatsnemen met haar prachtige billen. Ik denk dat ze daar van genoot want ze werd flink nat en voelde ik stroompjes beurre blanc langskomen. Ze ook flink bewegen en schudden op mijn gezicht. Wat een SnuSnu ervaring zeg. Toen daarna het intieme gedeelte als afsluiter. Ik op haar en tongend naar het einde. Zij ook flink kreunen wat best opwindend klonk. Na afloop verzorgde ze mij nog, door het condoom eraf te halen, en mij wat te drinken te geven en tegen mij aan te komen liggen. Daarna nog wat gebabbeld en haar lijf bewondert. Het was vandaag haar laatste dag in Nederland. Morgen gaat ze naar Zwitserland. Het was me wel een enorme bak geld, maar ik vond het dat wel waard. Ik hoop haar weer te zien als ze terugkomt. Onderstaand haar advertentie van eurogirls.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan