Recensie Italië, Pontedera, Massage HongKong 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7995

Vaste klant
212
05/02/22
177
16
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
TL;DR lang verhaal over wandelen in Pontedera zonder succes. Uiteindelijk maar een shabby Chinese salon in gegaan en me in een paar minuten later klaar pijpen. Best okay plekje.


Lang verhaal:
In mijn vakantie in Toscane was ik opzoek naar een dame. Ik zat behoorlijk landelijk op een mooie boerderij wat genieten was, maar voor het wandelen onhandig. Veelste afgelegen! Dus de dichtstbijzijnde "grote" stad gezocht en dat was Pontedera.
Ik Google op vakantie altijd even naar "prostitution [plaatsnaam]" om zo te kijken wat er zoal speelt. Zo kwam ik er voor Pontedera achter dat het station enkele jaren gelden zeer populair was en er grote politie acties waren. Stationsbuurten zijn van oudsher altijd wel populair voor straatdames en evt ontvangst dus ik waagde het erop. In de omgeving van het station liepen wel degelijk een aantal dames waarvan ik een vermoeden had ze werkende waren. Maar wellicht is de manier van kleden in Italië dermate anders en zijn de korte rokjes en blote buiken gewoon nodig in dit warme weer... Misschien kleed de gemiddelde Italiaanse dame zich een stuk gewaagder dan elders dus ik was niet heel zeker van mijn observaties. Ik kreeg namelijk nul reactie als ik langs liep en ze gedag zei, of langs reed. Waren het werkende straatdames geweest dan hadden ze mijn omlaag rollende raampje of knipperende lichten wel herkend als signaal. Dat werkte namelijk wel op andere plekken. Wat raar was na een uurtje of twee in deze omgeving zonder reactie van de dames, is dat deze dames wél ook in dit gebied rond bleven lopen. Na een tijdje herkende ik verschillende schaars geklede dames wel want ze liepen net als ik rondjes. Ik weet het niet...
En op eentje afstappen om vervolgens op Google Translate een zin te laten zien als: "Hé, ben je aan het werk en hoeveel kost een half uurtje?" Dat vond ik wat te ver gaan.
Ik liep een wat groter rondje door de straten rondom het station en zag een ernstig shabby massage salon "HongKong". Je kon niet naar binnen kijken, de deur zat vol met door de zon verbleekte fotos van massages en lelies. Delen waren zo verkleurd dat het blank leek, andere delen bladeren los. Maar het neonlampje deed het en gaf aan "Aperto", geopend. Een deurbel en een klein kijkgaatje ernaast. Ik liep door en zocht de omliggende straten af maar dat werd ook niks helaas.

Straatdames werden het dus niet. Dan maar de online advertenties. Niet veel te vinden in Pontedera maar eentje reageerde snel. Was niet duur en ontving in de buurt. Maar toen ik nog aan het pinnen was belde ze me opeens een paar keer en m'n telefoon ging los met appjes waar ik bleef. Sorry, maar ik hou er niet van als een dame mij ongevraagd belt en het risico bestaat dat iemand in mijn omgeving ziet of hoort dat dat zo is. Daar ging ik niet meer heen....

Tweede dame gevonden, naar de straat gegaan, voor de deur gestaan maar er waren 8 deurbellen. Op de vraag welke ik moest hebben kwam geen reactie meer en mijn vragen bleef maar 1 grijs vinkje voor 5 minuten. Ondertussen liepen er druk bellende heren langs die me een onbehagelijk gevoel gaven. Dus na 7minuten ijsberen wilde ik weg. Ik apte haar weer dat ik zou gaan. Bleef ongelezen... Maar net nu uit een zijstraat kwam een van die schaars geklede dames die ik herkende van eerder. Ze liep met een van die druk bellende gozers naar de deur waar ik naar binnen moest. Pooier en dame? Ik keek van de zijlijn, ze hadden geen interesse in mij. Hij ging naar binnen, zij liep echter door vrijwel zonder afscheid te nemen. Ging dat hier zo? Moest ik achter hem aan naar binnen? Zij leek op de dame van de advertentie, misschien moest ik achter haar aan naar het daadwerkelijke adres? Ik wist het niet.

Op gepaste afstand deed ik dat, achter de dame aan. Ze liep flink door en had geen aandacht voor mij maar schoot een MoneyGram winkel in. Ik wacht daar buiten maar wist niet wat verder te doen. Ze leek oprecht bezig met de Indiase winkelbediende om iets met haar telefoon te fixen. Ondertussen videobelde het nummer van de advertentie. Ik nam op en na even afzijdig te zijn liet ik mn gezicht in beeld. Zij volgede en liet zich ook zien. Was niet de dame van de advertentie, maar ook niet onaardig om te zien. Ze sprak alleen Italiaans en ik niet dus we konden verder niks dus ik hing op. Ze was daarna boos bleek uit de geschreven appjes dat ik niet bij de deur was.... Ik legde haar uit dat ik het niet fijn vind te moeten wachten en daarom de
date afgezegd. Dat ze een kwartier na afgesproken tijd en een kwartier nadat ik bij deur was pas belt maakt toch echt dat zij iets niet op orde heeft. Niet mijn schuld... "Ok" was het enige bericht.

Het wil nog niet vlotten. Dan maar even op zn Italiaans een koffietje drinken, staand aan een barretje. Heerlijke espresso, weinig zuur en mooi rijk. Dat voor een euro. Genieten :)

De overige online advertenties zeggen heel duidelijk "NO FOREIGNERS" of "ONLY ITALIANS" maar ik probeer het toch. Wellicht dat een net en vriendelijk bericht met een herkenbare gezichtfoto genoeg vertrouwen schept. De antwoorden kwamen, maar dat bleek pas na drie uur toen ik alweer thuis was. Ik had daar dus niks aan in Pontedera.

De laatste optie dan maar: de massagesalon. Want die schmoezelige voorkant schreeuwde "hier vind sex plaats!". Ik belde aan en moest even wachten totdat ik het kijkluikje zag open piepen en het slot hoorde. Een aantrekkelijke dame van een ergens rond de 35-40 deed open in een nette witte lange overjas. Zo'n laboranten ding. Daaronder zag een rood getippeld setje. Bingo.
Ze sprak slecht Engels maar in de eerste zin was het al meteen duidelijk. "Massage?" Ja, zei ik. How much? "With sexo?" Was haar antwoord en ze maakte met haar armen en heupen een neuk beweging zoals een twaalfjarige dat zou doen die stiekem weet wat het is. Ja, is mijn antwoord en ze komt op een het tarief van €150 voor een uurtje. De witte jas gooit ze nu op de grond en een schattig rood jurkje komt tevoorschijn. Ik heb geen tijd en zin in een uur en €150 bij zo'n zaak die ik niet ken vind ik te duur. Als het tegenvalt vind ik dat toch veel geld. Ik had €80 bij me en gaf aan dat ik een halfuurtje wilde. Ik stelde via Google translate €60 voor. Ik had mijn hand in een vuist voor mn gezicht, duim naar mij gericht en maakte het internationale gebaar voor 'pijpen'. Ze reageerde met haar vuist voor zich maar dan met de duim aan de bovenkant en een op-en-neer gaande bewegjng. Handjob moet dat betekenen. Maar daar kwam ik niet voor. Dus Google Translate kwam op haar telefoon te voorschijn en ze liet me een boodschap inspreken die de telefoon keurig in haar eigen taal weer uitspuugde. Prachtige techniek. Zestig euro voor twintig minuten en pijpen, dat was de deal waarmee ik haar vanuit de welkomst hal naar de kamer volgende.
Even wassen en naakt op bed moest ik nog wel even kenbaar maken dat ik haar graag naakt zag en met haar kutje wilde spelen. Niet met de vingers naar binnen gaf ze aan, dat zal ik respecteren. Ze was super behaard en dat heb ik al in geen jaren meer gehad. Niet mijn ding. Nee, dat viel tegen. Zij was ondertussen heerlijk met haar tong likken van boven naar onder om daar mn balzak heerlijk in haar mond te nemen. Ze vroeg nog om condoom maar zonder is toch wel gewenst. Zo der problemen nam ze me in haar mond zonder.
Ik had mezelf al een tijdje zitten opgeilen vandaag maar ook afgelopen dagen en dat maakte voor deze dame een snelle verdienste. De twintig minuten hebben we niet volgemaakt want haar warme mondje spoot ik al snel helemaal vol. Het bleef komen en vol overgave bleef ze zuigen totdat het echt allemaal eruit was. Haar blik en de geluiden die ze maakte gaven me de indruk dat ze niet helemaal ingesteld was op dat wat ze te verwerken kreeg. Des te meer respect dat ze niet halverwege stopte of het uitspuugde. Dat volgde pas toen ik haar een "Grazi" gaf en ze haar mond eindelijk kon legen in een doekje.
Al met al heb ik best een leuke middag gehad en was het rondlopen, zoeken en afspreken met de dames in zo'n vreemde omgeving best spannend. Het ontvangst en de climax was niet hoe ik het van te voren het liefst heb maar deze dame deed in iedergeval wel goed haar best. Voor de €150 euro per uur denk ik dat je best een goed uurtje krijgt waar ze zich goed zal inzetten.
Nu aangekomen in een ander deel van Italië en daar is veel meer toerisme en aan het aantal advertenties te zien ook veel meer aanbod. Ik slinger de WhatsApp en Google Translate maar weer eens aan in deze regio!
Iedereen die dit hele verhaal heeft gelezen: complimenten voor je geduld. Ik schrijf het met plezier hier vanuit Italië en hoor graag van je hoe je zo'n lang verhaal vindt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan