Recensie Erzuli, Amsterdam/ Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
863
02/07/21
2.409
100
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/2908323-erzyli
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bezoekdatum: 14 oktober 2020

Vanavond voor het eerst bij Erzuli op bezoek geweest in Amsterdam.

Whatsapp contact met Erzuli ging iets moeizaam (lang wachten op een reactie etc) maar bleek achteraf dat ze druk was met privé zaken. Ook checkt ze je nummer of je al bekend/betrouwbaar bent. Na geduldig haar via whatsapp wat details over mij te geven en haar vertrouwen gekregen kon ik bij haar terecht.

Haar foto's komen overeen met de werkelijkheid; blond, slank en lange benen. Erzuli is een vriendelijke relaxte en meegaande milf. Bij binnenkomst gelijk met elkaar tongzoenen en elkaar betasten. Na de financiële plicht even snel opfrissen; alleen handen wassen en mondspoeling want ik douche altijd vooraf thuis. In de slaapkamer verder gegaan met staand tongzoenen en elkaar betasten. Ze heeft mooie natuurlijke borsten en voor haar tengere lichaam zijn ze goed gevuld. Ik heb haar een tijd liggen beffen en gerimd waar ze van kon genieten. Vervolgens staand op het bed en zij op haar knieën heeft ze me heerlijk gepijpt en op verzoek gedeepthroat waar ze af en toe van ging kokhalzen wat me nog geiler maakt. Daarna condoom erop en ging ze me heerlijk in cowgirl berijden. Tijdens het neuken ging het tongen gewoon verder. Als afsluiter vroeg ik haar me te pijpen en mocht ik heerlijk haar mondje vullen wat ze daarna in de badkamer uitspuugde. Nog een tijd met haar op bed gekletst en beetje natongen. Erzuli was super relaxed.

Nadat ik vertrokken was kwam ik erachter dat ik mijn horloge in de badkamer was vergeten en belde ik haar direct op. Gelukkig nam ze gelijk op want er zou nog een klant binnen een paar minuten komen en gaf ze mijn horloge terug. Ze heeft dus ook nog haar hart op de juiste plek en is duidelijk te vertrouwen.

Ik kom zeker bij haar terug en zou haar jullie willen aanraden.
 
Van hookers:
03-03-21, 22:30
De verontwaardigde post #12 hierboven is van mij. En daar is niks van gelogen. Echter... Fair is fair: een poosje na het norse contact heb ik na het herlezen van de o zo positieve recensies toch weer een poging contactzoeken gewaagd, er was kwalitatiefs ook niet veel leuks te beleven in Utrecht, dus wat extra inzet was blijkbaar noodzakelijk. Er uiteindelijk een afspraak uit gesleept en de date was inderdaad helemaal je van het. Heerlijk zoenen, trekken, vingeren, beffen, pijpen en ben heerlijk klaargekomen. Van tevoren en erna beetje gekletst. Ze is zweeft op het randje van het moment waarop een lichaam echt oud begint te worden. Ik ga zeker nog een keer.
 
En nog 1 van mijzelf:
Toen ik haar bezocht heette ze nog Victoria. Ik had wel een klik met haar en wil nog steeds op herhaling, maar dat is met haar laatste bezoek niet gelukt omdat zij in Utrecht ontving. Mijn bezoek was toen in Amsterdam. Ze is een wat tengere dame en knap om te zien.
Ze noemde zichzelf ook even Erzyli, maar dat was misschien een typo.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan