Recensie Snezana, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.509
02/07/21
4.165
47
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7202540-snezana
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Haar naam bevreemdde me een beetje, maar de foto's op het profiel van Snezana spraken me direct enorm aan.

Dus wilde ik een post in 'wie heeft ervaring met' plaatsen maar @OIHLV was me natuurlijk al weer voor. ;) Vervolgens was er niemand die iets te melden heeft en dan ga je toch twijfelen: Wil ik de eerste zijn? Kleeft daar risico aan?

De foto's nog eens onder de loep genomen. Twee uit een glossy shoot en een selfie. Het leek toch echt op alle foto's om dezelfde dame te gaan en eigenlijk vond ik, zoals wel vaker, de dame op de selfie nog aantrekkelijker, want meer naturel. Prachtige ogen bovendien!

Contact gezocht en het bleek om een boeker te gaan die vaak de afspraken regelt voor afwisselend steeds 1 a 2 verschillende dames op een vast adres in Amsterdam.
Meestal zit het dan wel snor, er zijn eigenlijk maar 4 a 5 van dat soort adresjes in Amsterdam waarvan ik weet dat er altijd wel knappe, betrouwbare dames een tweetal weekjes verblijven. Bovendien ontving ik nog een extra foto en een video die me erg aansprak. Zelfde knappe meid, onschuldige blik, olijk lachje.

Dus een afspraak gemaakt en er heen.

Eenmaal ter plekke naar de juiste verdieping en aangebeld. Deurtje ging open, dame onzichtbaar aan de andere kant van de deur, je kent het wel. Ik weet eigenlijk niet eens waarom ze dat zo doen. Het is echt bijna een thuisontvangst-dvp-code die bijna iedere dame direct beheerst.

Dat gold ook voor Snezana, hoewel dit naar eigen zeggen pas de eerste week was dat ze dit werk deed. Heb maar niet gevraagd of ze bedoelde hier in Nederland of überhaupt, vond het wel een spannende gedachte.

Zodra ik binnen gestapt was, was ik zeer blij verrast. Snezana is een prachtige jonge dame met blond haar, slank lijfje, mooi kontje en in het bezit van supermooie ogen waarmee ze je ontwapenend en sensueel aankijkt. Ik voelde direct een bolling in de broek nog voordat er aktie had plaats gevonden.

Ze deed open met alleen een t-shirt en slipje aan en nam me mee naar haar slaapkamer. Gelijk praten over ditjes en datjes, alletwee direct op zoek naar een goede klik. Zij maakte mij een complimentje, ik maakte haar een complimentje, gelijk het gevoel alsof je elkaar al veel langer kent.

Daar blijf ik me bij dit soort bezoekjes altijd over verbazen. Dat het zo natuurlijk aanvoelt om als veertiger een willekeurige flat binnen te stappen, direct lekker te kunnen keuvelen met een wonderschone Oost-Europese dame van vroeg in de twintig, even snel betalen en wassen en dan binnen tien minuten klaar voor de aktie.

Misschien word ik er volleerder in, misschien weet zo'n jongedame precies wat ze doet, maar ik wandel 2x per maand en misschien was het echt pas haar 2e werkdag ooit, dan is het best opvallend dat het direct zo naturel aanvoelt.

Bij terugkomst uit de badkamer een beetje aan elkaar gezeten, waarna Snezana (althans, ze noemde bij binnenkomst haar echte naam en ik ook gewoon en ik had zowaar de indruk dat we alletwee er niet eentje verzonnen) op de rand van het bed ging zitten, ik iets naar voren stapte en zij me zonder condoom begon te pijpen.

Dat doe ik bijna nooit, maar ik had er dit keer goed vertrouwen in en alles voelde heel puur. Des te verraster was ik toen een wandelaar die een paar dagen na mij haar wilde bezoeken meldde dat ze toen een koortslip had.

Misschien was dat waar, misschien niet, ze heeft 'm in ieder geval niet via mij opgelopen en ik ook niets van haar, want ik had en heb nergens last van en toen ik haar bezocht was daar zeker nog geen sprake van.

Enige wat ik kan bedenken is dat ze daarna een paar nachtjes matig geslapen heeft, zoiets keert wel eens terug bij lage weerstand als je het ooit eerder hebt gehad.

Ik ontving in ieder geval een prima pijp-beurt, ze deed het met het juiste gevoel en zittende op de bedrand, wat soms lekkerder kan zijn dan wanneer je onderuit op het bed ligt (wat ik meestal doe).

Daarna toch op het bed geschoven, weer aan elkaar gezeten en vervolgens belandde ze in cowgirl op me. Elkaar kusjes gevend bereed ze me op een fijne manier waarna ik haar dichter naar me toe trok en ze mij ook de leiding liet nemen waardoor ik iets heftiger kon gaan stoten.

Snel gewisseld naar doggy, zij op de rand van het bed ik achter haar staand. Heerlijk! Slank lijfje, mooie bilpartij, gewillige dame met superknap gezicht, ideale girl next door sex.

Als slot-positie voor missio gekozen. Ik voerde het tempo wat op en kon heerlijk in haar stoten terwijl ze me met die mooie kijkers geil aan keek en ik opgewonden wat dingen stamelde waar zij op een sexy manier om moest lachen.

Enige minpuntje is dat ze volgens mij wel wat aan haar borsten heeft laten doen, want die vond ik er iets minder uit zien, ik zou dan zeggen, behoud gewoon je eigen cup-maat, maar met verder zo'n lekker lijf en, ten op zichte van mij in ieder geval, sprankelende persoonlijkheid focuste ik gewoon op andere zaken.

Nadat ik heftig klaar gekomen was, weer honderduit gepraat en me voorgenomen om, als ze hier weer eens is, zeker weer langs te gaan.

Wel heb ik lichte twijfel of ze terug keert, want ik had niet de indruk dat ze het heel druk had en ze gaf aan dit eens een weekje uit te willen proberen.

Heb gewacht met deze recensie tot er een paar dagen waren verstreken omdat ik eigenlijk dacht: Laat haar maar een beetje in de luwte tijd doorbrengen met echte liefhebbers in plaats van hier een lyrische recensie te schrijven waarna tig botte bijl mannen op haar af stappen.
Had ook zeker verwacht dat er direct een paar recensies over haar zouden verschijnen, want haar profiel was bijna too good to be true, maar blijkbaar keken jullie er allemaal overheen.



Aanvulling:
Ik snap even niet hoe ik de juiste link aan de recensie kan toevoegen. Het profiel staat nu offline, maar ik kopieerde de link uit het 'wie heeft ervaring met' topic die bij haar pagina hoort, maar als ik die hier invoer lijkt die louter naar 'vrouwen/prive ontvangst' te leiden.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan