Algemeen Indonesië, Bali

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben helemaal voor respect en dat soort dingen naar om het even wie maar de uitdrukking 'iemand helemaal uit elkaar trekken'' is iets wat ik al zo vaak gehoord heb dat ik denk dat het wel ingeburgerd genoemd kan worden , misschien is het regio gebonden of zo maar hier in zuid Holland hoor je amper iemand onder de dertig iets anders zeggen als hij het over neuken heeft

Ik snapte hem eerst ook niet hoor ,in mijn tijd hadden we het over '' een wip maken'' of '' een beurt geven'' een '' doppie doen'' of '' van wippestein '' gaan ,
Taal evolueert nou eenmaal ,heeft niets met respect te maken
 
Je begrijpt het of je begrijpt het niet dat jouw taalgebruik alles te maken heeft met jouw innerlijke houding tegenover diegene over wie je praat.
Ook al wil je je misschien vooral stevig en stoer voordoen.

Maar wij zijn hier nu al een tijdje off topic bezig. Op zich wilde ik in eerste instantie er niets van zeggen, maar toen anderen mit het citaat aan de haal gingen vond ik de emmer toch overlopen.
Wmb. mag het hier daarbij blijven.
Anders moeten wij een aparte taal-discussie-thread openen.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil Rolex in ieder geval bedanken voor de goede tips! 1 van de weinige met goede (specifieke) bijdragen. Na mijn vakantie zal ik ook een aantal zaken toevoegen.

PS: leuk dat je ergens iets van vindt, maar het gaat hier over iets vinden mbt de dames niet over 1 zinnetje.

En we gaan weer door. Nieuwe tips altijd welkom ik ben er nu.
 
Je kan ook respect hebben voor je mede wandelaars. Niet altijd alleen maar voor de ge ijkte groepen.
Voor mij is Bali al weer even terug. Is het al weer wat beter voor onze hobby. Fatsoenlijk voorspel hebben die Javaanse nog nooit van gehoord he.

Gelukkig snapt Rony wel wat ik bedoel. Woord "sarcasme" nooit gehoord?

Wat een moraalridders zeg. En dan ondertussen wel even vraag stellen 😂
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan