Reverse gangbang

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemiddag, mij lijkt het spannend om een locatie te vinden waar dames beschikbaar zijn voor een "reverse gangbang".
Ik merk dat je dit niet zomaar voor elkaar krijgt bij het eerst beste privehuis...

Om het nog wat "makkelijker" te maken, zou de grote voorkeur liggen om dit België of Duitsland te hebben.
Ik heb het dan over ca 4/5/6 dames die je lekker mogen "nemen" etc.

Iemand die deze ervaring heeft gehad en/of een goede suggestie heeft?

Ik ben benieuwd ;-)
 
Ook altijd als fantasie gehad. Ramontiek had dit op zijn website staan... helaas is dat tijdperk voorbij.

Tip is om eens naar privehuis te gaan waar echt goede batch mooie vrouwen aanwezig is. Denk aan Diana's Secret in Den Haag of Rendez Vous in Made en daar dan te vragen wie er voor open staan en met 1 dame te kameren en haar voorkeurs dames op te vragen.
 
Zoals anderen al schreven, "alles is mogelijk, als je maar betaalt". Als organisator krijg ik regelmatig de vraag of ik dat mogelijk wil maken, maar sommigen schijnen niet helemaal te snappen hoe het in de sekswereld werkt. Laat ik proberen het even kort uit te leggen ;)

De professionele dames, waar we het hier op het forum toch vooral over hebben, hebben een prijskaartje aan hun tijd en dienstverlening hangen. Laten we dat voor het gemak even "bedrag X" noemen. Voor bedrag X krijg jij bepaalde diensten in een bepaalde tijd aangeboden. Als jij het lekker vindt om die diensten van twee dames tegelijk te krijgen, een trio dus, dan willen beide dames (over het algemeen) bedrag X hiervoor hebben, dus 2X. Als jij datzelfde met vijf, zes of tien dames wil, dan willen al die dames nog steeds bedrag X hebben, want ze spenderen nog steeds tijd met jou, dus 5X, 6X of 10X. Ongetwijfeld zullen ze een leuke aanbieding voor je hebben, dus betaal je wellicht iets minder, maar als jij bereidt bent om 5 keer X neer te leggen, dan is dit zonder meer mogelijk.

Zoals ik al zei: trek je portemonnee, dan is (bijna) alles mogelijk ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan