Begripvolle dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bertje1967

Wandelaar
52
15/09/21
79
1
Heel lang geleden (>20 jaar) was ik regelmatig bezoeker van dvp's. Nu heb ik al aantal maanden de aandrang om weer eens te gaan, echter ik wordt weerhouden door twijfel. Met name over mij zelf. Ben ik niet te oud voor de dame, te dik, zien ze me niet staan ? Ben ik maar een nummer ? Heeft iemand een tip voor een dame (leeftijd maakt mij niet uit) die begripvol is in dit soort situaties, en tevens ook gewoon tijd voor je neemt. NIet alleen een snelle wip.
 
Heel lang geleden (>20 jaar) was ik regelmatig bezoeker van dvp's. Nu heb ik al aantal maanden de aandrang om weer eens te gaan, echter ik wordt weerhouden door twijfel. Met name over mij zelf. Ben ik niet te oud voor de dame, te dik, zien ze me niet staan ? Ben ik maar een nummer ? Heeft iemand een tip voor een dame (leeftijd maakt mij niet uit) die begripvol is in dit soort situaties, en tevens ook gewoon tijd voor je neemt. NIet alleen een snelle wip.
Meer dan genoeg mogelijkheden. In welke regio?
 
Bij Rendez Vous Prive in Made diverse mogelijkheden. Lisa bijvoorbeeld.
Kim, Tineke en Irene daar zijn niet de jongste meer en zijn denk ik ook een goed idee. Maar die heb ik zelf nooit ontmoet.
Je zou eens een email naar ze kunnen sturen of even bellen (bij een email vragen naar Marsha om advies te geven).
Tilburg Prive heb ik ook een leuke ontmoeting gehad, die dame staat er niet meer tussen. Maar zijn ook veel wat oudere dames en een heel ontspannen sfeer.
Verder kan ik je Amy bij Cristal Prive in Rotterdam aanbevelen. Die heb ik zelf ook ontmoet.
 
Heel lang geleden (>20 jaar) was ik regelmatig bezoeker van dvp's. Nu heb ik al aantal maanden de aandrang om weer eens te gaan, echter ik wordt weerhouden door twijfel. Met name over mij zelf. Ben ik niet te oud voor de dame, te dik, zien ze me niet staan ? Ben ik maar een nummer ? Heeft iemand een tip voor een dame (leeftijd maakt mij niet uit) die begripvol is in dit soort situaties, en tevens ook gewoon tijd voor je neemt. NIet alleen een snelle wip.
Hoi Bert ?
Niet teveel over nadenken, er is voor iedereen wel wat. Je bent niet te oud, je bent niet te dik. En als je een goede dame vindt dan ben je geen nummertje en ziet ze jou wél staan. Het begint al bij een goede communicatie. Als ze tijd neemt om te antwoorden en op vragen beantwoord zoals jij het voor je zag dan kan je het overwegen. Dames genoeg om in overweging te nemen ?
Succes!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan