- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/5973013-beila#overview
- Totale kosten (in euro)
- 130
Beila ontvangt in de Bijlmerkwartier waar vroeger de P.I. stond. Parkeergarage zit er in de buurt waar je je auto ook makkelijk kwijt kan.
Een foto ontvangen ter bevestiging wat op zich wel leuk uitzag, maar was niet de dame uit de selfie en ook niet uit de advertentie.
Ze zag er toch wel goed uit met een niet zo bijzondere lichaam en een aardig behaarde doosje.
Bij binnenkomst was het gelijk shhhht, dus geen geluid maken.
Had afgesproken voor 3 kwartier voor 130 via de app. Heb haar 150 overhandigd in de hoop nog wat terug te krijgen, of dacht dat ze een uur van wilde maken.
Douchen was verplicht, deze ritueel ook even gehad en daarna op bed welgeteld 20 tellen gepijpt en daarna de condoom er om heen.
Aziatische dames zijn vaak strak, dus klaarkomen in dan soms ook in een paar tellen gebeurd.
Doekjes erbij, snel schoonmaken en weer aankleden.
Al met al geen 20 minuten volgemaakt, waarbij ik er op stond dat ze toch de wissel even moest overhandigen.
Met veel tegenzin deed ze dat en zonder gedag ben ik weer vertrokken.
De recensie uit Kinky is waarschijnlijk door de beheerder zelf geschreven, ze preekt een enkel woord Engels, geen tz
Een foto ontvangen ter bevestiging wat op zich wel leuk uitzag, maar was niet de dame uit de selfie en ook niet uit de advertentie.
Ze zag er toch wel goed uit met een niet zo bijzondere lichaam en een aardig behaarde doosje.
Bij binnenkomst was het gelijk shhhht, dus geen geluid maken.
Had afgesproken voor 3 kwartier voor 130 via de app. Heb haar 150 overhandigd in de hoop nog wat terug te krijgen, of dacht dat ze een uur van wilde maken.
Douchen was verplicht, deze ritueel ook even gehad en daarna op bed welgeteld 20 tellen gepijpt en daarna de condoom er om heen.
Aziatische dames zijn vaak strak, dus klaarkomen in dan soms ook in een paar tellen gebeurd.
Doekjes erbij, snel schoonmaken en weer aankleden.
Al met al geen 20 minuten volgemaakt, waarbij ik er op stond dat ze toch de wissel even moest overhandigen.
Met veel tegenzin deed ze dat en zonder gedag ben ik weer vertrokken.
De recensie uit Kinky is waarschijnlijk door de beheerder zelf geschreven, ze preekt een enkel woord Engels, geen tz