Recensie Beila, Enschede (vh Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VasV8

Newbie
8
28/12/22
8
3
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5973013-beila
Totale kosten (in euro)
200
Vanmiddag de gok maar gewaagd, ik had zin in een aziatische dame. Appje gestuurd en kon gelijk komen.
Flat in Enschede-zuid, doet er een schattig klein chinees vrouwtje open en op de kamer bleek dat deze wel "cock hungry" was, geheel buiten verwachting.
Ik had net de kleren uit en ze drukt me tegen de muur en begint aan m'n tepels te likken en zuigen, vervolgens op de knieën en gelijk zuigen.
Later op bed verdergegaan, lekker de ballen meegenomen.
Elkaar beetje strelen, zuigen aan haar tepeltjes vond ze ook wel lekker, geneukt waarbij ze wel erg vochtig werd. Daarna weer pijpen, ondertussen haar natte lippen maar afgelikt, aftrekken en klaarkomen, want dat lukt mij anders toch niet meer.

Beila adverteert nu met als ontvangstplaats Amsterdam. Dit is echter haar 'zus'. De vervangende dame is zeker een jaar of 45. Ze heeft veel trekjes die ik bij andere Chinese dames heb gezien die direct worden ingevlogen: ze commandeert je, ze roggelt onder de douche, droogt je af met keukenpapier, begroeting bij ontvangst kun je vergeten, stevige bos haar, etc.

Nu de goede punten van haar zus: ze laat zich uitgebreid likken en geniet er van. Op een gegeven moment lag ze verkrampt aan haar tepels te trekken. Een heerlijk gezicht. Ze liet zich ook stevig neuken. Zoenen doet ze niet. Na flink wat getijdrek stond ik na 40 minuten buiten (had voor 60 minuten betaald). Ik zal geen recensie achterlaten om Beila haar statistieken niet te vervuilen. Laag herhalingsgevaar.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5973013-beila#overview
Totale kosten (in euro)
130
Beila ontvangt in de Bijlmerkwartier waar vroeger de P.I. stond. Parkeergarage zit er in de buurt waar je je auto ook makkelijk kwijt kan.
Een foto ontvangen ter bevestiging wat op zich wel leuk uitzag, maar was niet de dame uit de selfie en ook niet uit de advertentie.
Ze zag er toch wel goed uit met een niet zo bijzondere lichaam en een aardig behaarde doosje.
Bij binnenkomst was het gelijk shhhht, dus geen geluid maken.
Had afgesproken voor 3 kwartier voor 130 via de app. Heb haar 150 overhandigd in de hoop nog wat terug te krijgen, of dacht dat ze een uur van wilde maken.
Douchen was verplicht, deze ritueel ook even gehad en daarna op bed welgeteld 20 tellen gepijpt en daarna de condoom er om heen.
Aziatische dames zijn vaak strak, dus klaarkomen in dan soms ook in een paar tellen gebeurd.
Doekjes erbij, snel schoonmaken en weer aankleden.
Al met al geen 20 minuten volgemaakt, waarbij ik er op stond dat ze toch de wissel even moest overhandigen.
Met veel tegenzin deed ze dat en zonder gedag ben ik weer vertrokken.

De recensie uit Kinky is waarschijnlijk door de beheerder zelf geschreven, ze preekt een enkel woord Engels, geen tz

ik heb ook nog geen mooie Chinese dvp gezien hier in Nederland (en ja ik weet dat smaken verschillen) terwijl er toch echt veel mooie Chinese meisjes zijn. De dames in de recensies doen volgens mij allemaal bare, dat is denk ik hun selling point.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine