- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/5973013-beila#overview
- Totale kosten (in euro)
- 200
Vanmiddag de gok maar gewaagd, ik had zin in een aziatische dame. Appje gestuurd en kon gelijk komen.
Flat in Enschede-zuid, doet er een schattig klein chinees vrouwtje open en op de kamer bleek dat deze wel "cock hungry" was, geheel buiten verwachting.
Ik had net de kleren uit en ze drukt me tegen de muur en begint aan m'n tepels te likken en zuigen, vervolgens op de knieën en gelijk zuigen.
Later op bed verdergegaan, lekker de ballen meegenomen.
Elkaar beetje strelen, zuigen aan haar tepeltjes vond ze ook wel lekker, geneukt waarbij ze wel erg vochtig werd. Daarna weer pijpen, ondertussen haar natte lippen maar afgelikt, aftrekken en klaarkomen, want dat lukt mij anders toch niet meer.
Flat in Enschede-zuid, doet er een schattig klein chinees vrouwtje open en op de kamer bleek dat deze wel "cock hungry" was, geheel buiten verwachting.
Ik had net de kleren uit en ze drukt me tegen de muur en begint aan m'n tepels te likken en zuigen, vervolgens op de knieën en gelijk zuigen.
Later op bed verdergegaan, lekker de ballen meegenomen.
Elkaar beetje strelen, zuigen aan haar tepeltjes vond ze ook wel lekker, geneukt waarbij ze wel erg vochtig werd. Daarna weer pijpen, ondertussen haar natte lippen maar afgelikt, aftrekken en klaarkomen, want dat lukt mij anders toch niet meer.