Bekende oplichter Naomi/Bobby Velp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor 8 jaar geleden ging het zo . Afspreken in Veenendaal haar op pikken in de stad . Rijden na een rustig stukje. Betalen . Dan zegt ze moet ff pissen buiten. Stapt ze uit loopt het bos in en verdwijnt staat schijnbaar een auto verder op waar ze in stapt. En je ziet haar niet weer. Heb ik een maand of 2 later weer een afspraak gemaakt met ander nummer . En toen heb ik haar ff aangepakt en geld terug gepakt.
 
Voor 8 jaar geleden ging het zo . Afspreken in Veenendaal haar op pikken in de stad . Rijden na een rustig stukje. Betalen . Dan zegt ze moet ff pissen buiten. Stapt ze uit loopt het bos in en verdwijnt staat schijnbaar een auto verder op waar ze in stapt. En je ziet haar niet weer. Heb ik een maand of 2 later weer een afspraak gemaakt met ander nummer . En toen heb ik haar ff aangepakt en geld terug gepakt.
Ook een soort van Karma.
Misschien dat elke oplichter denkt onaantastbaar te zijn, maar vroeg of laat lopen ze het op.
Ik hoop dat degene die mij opgelicht heeft, ook nog eens aan de beurt komt.
 
Voor 8 jaar geleden ging het zo . Afspreken in Veenendaal haar op pikken in de stad . Rijden na een rustig stukje. Betalen . Dan zegt ze moet ff pissen buiten. Stapt ze uit loopt het bos in en verdwijnt staat schijnbaar een auto verder op waar ze in stapt. En je ziet haar niet weer. Heb ik een maand of 2 later weer een afspraak gemaakt met ander nummer . En toen heb ik haar ff aangepakt en geld terug gepakt.
Ik hoop dat je haar en haar "handlanger " flink hebt aangepakt. Wat mij betreft mogen dit soort figuren, wel een aantal maanden door een rietje eten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan