Belgische of Nederlandse DVP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Banzai

Vaste klant
116
21/07/25
60
5
Lang geleden waren de DVPs vaak "autochtoon". Nu zijn die bijna verdwenen, de grote meerderheid komt uit Oost Europa of Zuid Amerika (de TS vooral). Verder nog wat Thaise masseuses en nog wat Afrikaanse dames (alhoewel die ook zeldzaam geworden zijn).
Op RL staan nog wat Belgische dames, maar het valt me op dat ze nogal veeleisend zijn. Ze hebben direct een lijst me do's en don'ts en zijn nog duur ook. Alsof ze willen duidelijk maken dat ze het helemaal niet hoeven te doen. Terwijl een buitenlandse dame minstens even mooi of mooier is en een goede service levert zonder gezeur. Wat is jullie opinie hier over?

In de TV serie "Matroesjkas", die over prostitutie gaat, zei een personage :
"We nemen alleen buitenlandse vrouwen. Belgische, daar beginnen we niet aan. Dat zijn alleen marginale of gestoorde vrouwen."

Lang geleden waren de DVPs vaak "autochtoon". Nu zijn die bijna verdwenen, de grote meerderheid komt uit Oost Europa of Zuid Amerika (de TS vooral). Verder nog wat Thaise masseuses en nog wat Afrikaanse dames (alhoewel die ook zeldzaam geworden zijn).
Op RL staan nog wat Belgische dames, maar het valt me op dat ze nogal veeleisend zijn. Ze hebben direct een lijst me do's en don'ts en zijn nog duur ook. Alsof ze willen duidelijk maken dat ze het helemaal niet hoeven te doen. Terwijl een buitenlandse dame minstens even mooi of mooier is en een goede service levert zonder gezeur. Wat is jullie opinie hier over?
Dvp van Nederlandse en/of Belgische afkomst kunnen die eisen stellen omdat er een afzetmarkt is.
Ik vind dat, als het niet gedwongen, het ieder zijn eigen keuze is.
Wil je een latina, bezoek een latina.
Wil je een Oost-Europese, bezoek een Oost-Europese.

Persoonlijk ben ik gek op latina's. Ze zijn vriendelijk, knap, hebben gevoel voor ritme, werken vaak all-in aan standaardprijzen en zijn alom tegenwoordig.
Het feit dat ik al meer Braziliaanse, Colombiaanse en Venezolaanse heb gehad dan Europese zonder ooit Zuid-Amerika bezocht te hebben, is voor mij het bewijs dat ik er meer naar getrokken ben.
De mensenhandel en gedwongen toestanden ben ik tegen uiteraard.

Terug
Bovenaan Onderaan