Recensie Bella, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bareman

Wandelaar
Forumpionier
30
30/06/21
33
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8703029-bella
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorig weekend was ik in Amsterdam en had spontaan zin in een pijpbeurt. Aantal dames in de buurt geappt. Uiteindelijk bij deze Bella terecht gekomen. Ontvangt in een flat in zuidoost, prima locatie.

Dame spreekt geen woord engels, uiteindelijk 80 afgesproken voor 20 minuten. Hier kwam nog 20 bij voor pijpen zonder.

Bij aankomst was het niet exact de dame van de foto's, maar lijkt er wel op. Achterwerk van de dame heeft aardig wat verbouwingen gehad.

Eerst de betaling geregeld. Dame pijpt goed, maar pakte al vrij snel een condoom erbij. Op mijn aangeven is ze nog langer door gegaan. Vervolgens haar kutje gelikt. Smaakt goed en is schoon. Na een paar minuten wilde ik weer gepijpt worden, maar ze wilde nog niet dat ik stopte met beffen. Nog even verder gegaan dus.

Hierna weer gepijpt en heeft ze me op de bank lekker bereden in reverse cowgirl. Het was voor mij de eerste keer dat ik zo een (fake) reet heb mogen meemaken. Eerlijk is eerlijk, reverse cowgirl met zo een reet is toch wel de ervaring waard. Hierna haar in staand doggie gezet en genomen. Na een paar minuten gaf ze aan dat ik moest komen en heb ik het rubbertje volgespoten.

Conclusie:

Dame lijkt op de foto's, maar is het niet exact. Spreekt geen engels. Heeft een typische opgespoten latina kont. Pijpen was goed, reverse cowgirl en doggie was prima.

Herhalingsgevaar: nee, zal hier niet terugkomen. Sex was prima. Beetje gehaast, maar was dan ook een vluggertje. Communicatie gaat lastig door de taalbarriere. Zo een kont is wel leuk om een keer meegemaakt te hebben, maar heb toch liever een natuurlijke derriere.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan