WHEM Bella, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De bron zegt:

Bella is top 😊 @icdirect2
Foto's zijn 100% echt en deze zijn onlangs nieuw gemaakt, nix mis mee 😏

Doet wat ze zegt, zeer goed verzorgd en bij een goede klik een echt stoutertje 😜

Fijne (vaste) ontvangstlocatie.
Is grotendeels bezet (mede omdat ze beperkt per dag afspreekt), ze is er tot laatste week april.
 
Ben langsgegaan bij haar, ik kan ook zeggen dat Bella top is. Ze ontvangt in een schoon appartement bij postjesweg. Ze houdt echt van sex, kleine dame maar laat veel standjes toe. Ze kust heel je lichaam en raakt ook graag je lichaam aan. Ze doet haar werk met plezier, dus ik zal zeker haar weer bezoeken.
 
De bron zegt:

Bella is top 😊 @icdirect2
Foto's zijn 100% echt en deze zijn onlangs nieuw gemaakt, nix mis mee 😏

Doet wat ze zegt, zeer goed verzorgd en bij een goede klik een echt stoutertje 😜

Fijne (vaste) ontvangstlocatie.
Is grotendeels bezet (mede omdat ze beperkt per dag afspreekt), ze is er tot laatste week april.
Is dit een service die je vaker doet, want ik heb ook nog wel 'een vriend' die haar een topper vindt? #scheelttochweertijd
 
Nou, dat je recensies voor anderen schrijft. 😉 net als voor IntercityDirect. Wel handig zo'n service! 'Die vriend' had nl ook een top tijd met haar. Foto's kloppen zeker. Ze kwam wel wat ouder over, maar heeft een heerlijk petite lichaam. Houdt er ook van en na uitgebreid voorspel, veel initiatief, uitstekende vrijpartij door t hele appartement. Nog uitgebreid geknuffeld en gekletst tot het tijd was voor afscheid. Met een 5* voor communicatie, hygiëne en overall
Heb je zo genoeg? 😂

Oh ja, morgen laatste dag maar begin maart weer terug
 
Nou, dat je recensies voor anderen schrijft. 😉 net als voor IntercityDirect. Wel handig zo'n service! 'Die vriend' had nl ook een top tijd met haar. Foto's kloppen zeker. Ze kwam wel wat ouder over, maar heeft een heerlijk petite lichaam. Houdt er ook van en na uitgebreid voorspel, veel initiatief, uitstekende vrijpartij door t hele appartement. Nog uitgebreid geknuffeld en gekletst tot het tijd was voor afscheid. Met een 5* voor communicatie, hygiëne en overall
Heb je zo genoeg? 😂

Oh ja, morgen laatste dag maar begin maart weer terug

Ah zo! 🤣

Nou ik reageerde op #3.
Maar ik ben zelf (idd) die bron hoor 😏
Ik kom al heul lang bij Bella, nu een jaar of 4 denk ik. Zij creëert altijd een heerlijke sfeer vind ik en daarom blijf ik vaak langer dan "normaal".

Samen met Kristy zijn zij de dames die ik mínstens 1x bezoek als ze in NL zijn.
 
Bella is de beste wat je kan krijgen in Amsterdam.
maar soms moeilijk om afspraak te maken en voor alles diensten wat ik aanraad is ze redelijk prijzig
maar een koopje als je bedenkt wat je allemaal krijgt
 
Ontzettend sexy, vriendelijk en professioneel. Eenmaal bezocht, vorig jaar, voor 2 uren, alles erop en eraan. Denk er nog steeds graag aan terug en zou het graag over willen doen. Helaas is mijn budget niet toereikend, maar zij is absoluut de moeite en het geld waard.
 
Helaas, maar Bella stopt met haar werk als DVP per 1 april (no joke).
Heel wat uurtjes met haar gespendeerd, elke keer weer een feestje waar ik me nooit een "klant" heb gevoeld.

Echt ontzettend balen, maar ben oprecht blij voor haar dat ze deze beslissing heeft genomen.

Deze dame stond bij mij op #2 in mijn favo lijstje en is amper te evenaren door wie dan ook (die ik ken) tot op heden.
 
Waarom ben je blij voor haar? Omdat het voor iedereen klote-werk is of een andere, specifieke reden? Mag ook als pb hoor, maar ben erg benieuwd.

Zelfde geldt mbt: Enig idee wat zo'n dame nu dan gaat doen? Vind het altijd boeiend om te weten waar hun overstap naar toe leidt hoewel je dat nagenoeg nooit te weten komt.

Ze zitten toch in een stroom van snel veel geld, kennen het vak, bijna alles zal een stapje omlaag zijn, hoewel ik me wel goed kan voorstellen dat je na loop van tijd helemaal klaar bent met dit vak.

Maar toch heb ik niet de indruk dat die dames stoppen omdat ze helemaal binnen zijn financieel.
 
Waarom ben je blij voor haar? Omdat het voor iedereen klote-werk is of een andere, specifieke reden? Mag ook als pb hoor, maar ben erg benieuwd.

Zelfde geldt mbt: Enig idee wat zo'n dame nu dan gaat doen? Vind het altijd boeiend om te weten waar hun overstap naar toe leidt hoewel je dat nagenoeg nooit te weten komt.

Ze zitten toch in een stroom van snel veel geld, kennen het vak, bijna alles zal een stapje omlaag zijn, hoewel ik me wel goed kan voorstellen dat je na loop van tijd helemaal klaar bent met dit vak.

Maar toch heb ik niet de indruk dat die dames stoppen omdat ze helemaal binnen zijn financieel.
Veel dvp's doen dit werk omdat ze een doel hebben toch? Een toekomst, een droom? Vele die ik spreek althans wel.

Zo ook hier. Blij voor haar dus, dat ze stappen kan gaan nemen om haar droom te verwezenlijken, een voor haar al zolang gekoesterde toekomstdroom.

En in het algemeen gun ik elke DVP (of überhaupt een ieder) te kunnen doen wat diegene uiteindelijk écht wil.

Lekker zweverig wellicht, maar zo zit ik erin 🤷🏻
 
Nee hoor, valt wel mee qua zweverig, dat is uiteindelijk ook hoe het leven bedoeld is.

Alleen lukt het lang niet iedereen om dat waar te maken.

Ik denk bv niet dat de meeste mensen die in de marketing werken echt als droom hadden om in de marketing te gaan werken.

Althans, voor een enkeling zal het zijn droom zijn om sales targets te halen, maar menigeen is daar gewoon ingerold, en doet nu alsof het een dreamjob is.

Ook het merendeel van de dvp's lukt het niet om die doelen te bereiken volgens mij. Maar de ambitie is top en ik wens haar en ieder ander die iets probeert natuurlijk het allerbeste.
 
Ik heb begrepen dat ze dit werk is gaan doen om een doel te halen. Dat is gelukt, veel sparen en gefocust blijven.
Ze is nu zo ver dat ze met dit tijdelijke (en weinig verheffende) werk kan stoppen. En dat ze met de verworven middelen een belangrijke stap in haar carrière kan zetten.
Daar is ze terecht blij om, en ook blij dat ze deze periode kan afsluiten.

Kortom: een slimme meid die deze klus gericht en goed heeft aangepakt. 👌
 
Wat een rare redenering. Dus een vrouw die, door Corona of weet ik veel wat, besluit om 2 jaar van tijd tot tijd als dvp te gaan werken is gedoemd te mislukken in een andere branche.

Ja je mag het vinden hoor, maar ik ken er genoeg die zijn gestopt en een totaal ander leven leiden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan