Recensie Bella, Breda (voorheen Helmond, Barneveld, Alphen aan den Rijn, Zevenhuizen, Oosterhout) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 1909

Guest
Mijne heren, wees zuinig op haar want we hebben het hier over een gevalletje "Buitencategorie". Heb haar verleden jaar bezocht in Wassenaar. Ze ontving destijds in het hotel met de vogel. Mijn god, wat kan zij pijpen. En niks geen gehaast, arrogant gedrag etc. Ze laat veel toe mits op een normale manier gevraagd. Helaas is het er sindsdien niet meer van gekomen maar ze staat zwaar op 1 pijptechnisch!!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ruim een jaar geleden geloof ik alweer dat ik haar bezocht in het bekende hotel met de vogel in Wassenaar. Via de app afgesproken pzc met cim. (Ze bood toen geen anaal aan)

Bella is een leuke spontane meid, niet onknap maar zeker ook niet lelijk. Beetje mollig maar daar houd ik wel van.

Helaas kwam mijn kleine vriend niet door de grondige hygiëne-keuring, al is er voor zover ik weet niks mis mee en had ik ter plekke nog gedoucht en hem goed gewassen. Nu ja, zij oordeelde hem niet geschikt voor pzc en cim, dus dan maar een gewone pijpbeurt. Ze bood nog aan om voor hetzelfde bedrag als pzc ook even normaal te neuken, maar daar had ikzelf geen zin in. Ze betaalde het verschil wel gewoon terug.
Het pijpen was erg fijn en na een heerlijke pijpbeurt mocht ik over haar lekkere borsten spuiten. Al met al wel herhalingsgevaar als ze weer eens in de buurt is en nu ze weer anaal aanbiedt. Ik zal dan van tevoren wel nog even goed de eikel schrobben in de hoop dat hij dan wel door de keuring komt voor pzc en cim.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Totale kosten (in euro)
100
Geen goed zicht op te krijgen, voor wat de foto's betreft. Ook maar 2 in totaal. ?
Foto's zijn wel flink verouderd. Ik ben een maand of 2 geleden langs geweest bij haar en toen vond ik haar qua lichaam echt niet mooi. Ze heeft nu ook van die opgespoten lippen,

Dat gezegd hebbende, ik kan eerlijk zeggen dat zij echt heel goed kan pijpen. Helaas mocht ik niet in haar mond klaar komen.
 
Ben ook bij Bella geweest ik ben minder enthousiast slecht figuur niet verzorgd afgebladderde nagellak inderdaad opgespoten lippen maar dat vind ik wel geil, pijpen en neuken was wel aardig maar niet bijzonder voor mij geen herhaling. Maar misschien trof ik haar op een slechte dag, en is ook persoonlijk.
Lexa
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/putten/8129778-bella
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dame komt afspraken helaas niet echt goed na. Eerste afpsraak had ze afgezegd toen ik onderweg was. Beloofde dat ik volgende keer minder hoefde te betalen. Helaas meer niks van gekomen. Zou ook foto's sturen tegen betaling, ook niets meer van gekomen.

Over de date zelf:
Dame kan uitstekend pijpen. Was best wel warm die dag, dus sex was maar heel kort omdat het te heet werd. Ze is wel heel erg van de dirty talk, zowel tijdens het pijpen en sex zegt ze allemaal geile dingen. Uiteindelijk had ze me klaargepijpt.

Uiterlijk:
Eigenlijk te veel aan de zware kant. Was ook gewoon in casual kleren omdat het te warm was voor iets anders. Heeft wel mooie lange haren voor degenen die daar in to zijn.

Herhalingsgevaar? Nee, op basis van de niet nagekomen afspraken, matig uiterlijk en matige sex. Voor een pijpdate wel een aanrader.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-bella-_6795658
Totale kosten (in euro)
100
Recent weer bij dit juweeltje geweest. Ik kom al jaren bij Bella dus dat zegt wel genoeg denk ik.

En voor de klagers, ze is recent onder het mes geweest voor liposucti.

Bella heeft echt een prachtig mooi gezicht met mooie lippen, prachtige ogen en heerlijk zwart haar.

Pijpen kan ze echt als 1 van de beste. Misschien het beste van alle dames die ik bezocht heb.
Ze kijkt je heerlijk aan terwijl ze bezig is.
En met die geile praat van haar is het helemaal fantastisch

Einde bericht
 
Foto 2, 3 en 4 gebruikte ze al voor mijn recensie van haar. En die klopten voor geen meter. Wellicht zijn foto 1 en 5 post-liposuctie maar als ik haar was zou ik dan nieuwe foto's maken als ze onder het mes is gegaan.
 
Ja het is iets tussen normaal en mollig. Ik moest kiezen. Ik vind dat ze er goed uitziet. Maarja het is ook een kwestie van voorkeur en smaak. Ik vind slanke vrouwen met dubbele rug gewoon vies haha.
 
Begrijpelijk, ik vind mollig helemaal niet erg maar ik vond het dus wel tegenvallen dat die foto's niet echt overeenkwamen met de werkelijkheid. Not even close.

Misschien dat die liposuctie daar wat verandering in heeft gebracht.
 
Dat sowieso. Maar ik moet zeggen dat het gezicht er altijd voor zorgt dat ik me aangetrokken voel bij een vrouw. En dan hoeft de rest echt niet perfect te zijn. Ja zo is iedereen weer anders.
 
Mijn 2 ervaringen met Bella dateren van de eerste helft van 2020.
Haar figuur vond ik wat minder, maar ze heeft lekkere borsten en pijpt prima.
Ik werd een beetje moe van haar "ja schatje dit schatje dat" verhalen. Ik ben helemaal geen schatje want ik ga vreemd...
Maar goed, ze heeft me tijdens die 2 afspraken lekker zonder condoom gepijpt en ik heb heerlijk haar mondje volgespoten.

Gaat er een 3e keer komen? Wellicht, want ze zit redelijk dichtbij en nu ik het een en ander lees over een liposuctie ben ik wel benieuwd.
dus als ik weer eens wat zaad kwijt moet...

Greetzzz,

Dick Head
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/putten/8129778-bella https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-bella-_6795658
Totale kosten (in euro)
200 voor een half uur een trio en dan bare
Ik ben ooit bij Bella geweest. Ze ontving toen samen met Bobby op een recreatiepark in Scherpenzeel. Alles door gesproken met mijn wensen. En alles kon voor die tijd tot dat ik bij hun was toen was niks meer mogelijk. Pijpen zonder deed ze niet want ze had last van dr gebit. Maar een volgende keer mocht wel alles en kreeg ik korting. Maar nooit geen behoefte meer aan hun gehad.
 
Jaren geleden ooit ook met haar afgesproken in Schaijk, waar ze idd samen zat met Bobby/Khloe/etc. Enkel een pijpdate zc met haar gedaan, omdat de andere onbetrouwbaar te boek staat. Dit deed ze goed en geheel volgens afspraak. Vond haar wel te gezet om nog ooit verder mee af te spreken. En alles was schatje dit, schatje dat..
 
Ik heb ooit ook eens met Bella een afspraak gemaakt. Dat was op een park in Lunteren. Echt alles was mogelijk bij haar tijdens de app. En je raad het al toen ik dr was kon niks. Ze ontving samen met Bobby/khloë. Bella is echt dik en ook niet mooi dik dat ze strak in dr vel zit maar echte vetrollen. Had afgesproken pijpen zonder maar op het moment kon het niet want ze had last van dr tanden. Toch laten pijpen met condoom, wat ze op zich heerlijk kon. Maar de algemene indruk was het 10 x niks
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan