WHEM Bella from Ukraine

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, een super toffe madam. Doet wat ze belooft en ook niet zo duur. Ik schat haar rond de 30 jaar.
Ze werkt op een proper appartementje in de buurt vd Groenplaats ( Antwerpen) Douchen is verplicht bij haar. Ze staat op hygiëne.
 
Wat bedoel je met doet wat ze belooft?
Tongzoenen, beffen, pijpen, gfe?
Neemt ze haar tijd of alles raprap?
zou eens willen langsgaan.
Ja, een super toffe madam. Doet wat ze belooft en ook niet zo duur. Ik schat haar rond de 30 jaar.
Ze werkt op een proper appartementje in de buurt vd Groenplaats ( Antwerpen) Douchen is verplicht bij haar. Ze staat op hygiëne.
 
Wat bedoel je met doet wat ze belooft?
Tongzoenen, beffen, pijpen, gfe?
Neemt ze haar tijd of alles raprap?
zou eens willen langsgaan.
Wat hierboven word geschreven daar ben ik ook wel naar benieuwd , want spreek ze verstaanbaar Engels ? en waar aan de groenplaats want met de auto daar parkeren is een echte ramp !! en dit alles voor een uur 100 € ?
 
Wat bedoel je met doet wat ze belooft?
Tongzoenen, beffen, pijpen, gfe?
Neemt ze haar tijd of alles raprap?
zou eens willen langsgaan.
Ben laatst langst geweest, het is een herenhuis aan de grote markt, bij aanvang moet je douchen, ze doet niet alles wat bij haar advertentie staat wel tongzoenen, pijpen met condoom en beffen laat ze toe. Ze wilt het liefst wel rap van je af zijn, had 30min maar na 10 min begon ze al te zeuren. Ook neemt ze geen initiatief en is ze alles wat je doet rap beu behalve doggy.
 
Hoi, ik had deze week ook eens afgesproken met deze jongedame. Ze is in elk geval moeilijk te bereiken in de VM. Ik denk dat ze elke dag lang uit slaapt en vooral 's avonds en 's nachts werkt. Bij mij nam ze wel haar tijd. Hoe moest niet rap rap gaan. Maar gewoon de correct afgesproken tijd. Ik schat haar toch iets ouder dan 24 jaar. Ies over de 30 of zo. Ze is vriendelijk en sprak Engels. Wat Maximdm schrijft klopte in mijn geval dus niet: dat ze na 10 minuten al begint te zeuren. Ik ga volgende week zeker nog eens terug bij deze Oekrainse dame. Inderdaad: doggy is wat ze lieft deed, dat was wel duidelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan