Recensie Bella, Gouda Privé 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marakuhu

Stamgast
394
26/09/22
298
99
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Retrospective review. I am not kidding but the photos are at least 20 years old. She is fat- like really fat. Attitude was ok. She doesn't provide PZC and TZ but I still went for it anyways- don't know why. Really bad decision. Blowing was with a condom which was ok but I am not even sure how did I manage to get a hard on. Fat girls don't jive with my chi.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Echt een hoerige blonde dame. Maar wel een lieve dame die probeert een goede service te verlenen. Borsten zijn niet mijn smaak, fake en niet mooi (beetje mislukt zelfs)

Was leuk voor 1x.
 
Ik zeg het niet vaak maar dit is bah, bah, bah

Dame adverteert al jaren Gouda, Bredd, Noord Holland, misschien 10 jaar geleden wel eens geweest en halverwege de afspraak afgebroken. Slechte hygiëne, om extra's vragen ondanks all inn afspraak en geen manieren.

Geen idee hoe oud ze echt is maar de 36 van haar advertentie is ze zeker niet meer.


Dit. Nooit. Meer. Bah
 
Welke 36 of 40 jaar? Dame hinkt zeker tegen de 50 aan.
Ik heb haar 2 x bezocht, heel lang terug in een armetierig clubje in Rotterdam toen het nog een volslanke dame was.
Later zoekende naar een squirtende dame kwam ik haar tegen in Gouda prive.
Stuk afgeslankt, niet onaardige looks maar waar ik kwam was teleurstellend. Squirten was slechts een klein straaltje wat weinig voorstelde.
 
Wil je goed in je kont genaaid worden, zonder dat iemand letterlijk je kont naait, dan moet je vooral naar haar toe gaan. Vies, in de 50. Foto's kloppen niet. BMI 50 is er niks bij. Borsten zijn goed verneukt. Afspraken komt ze niet na. Ben direct wegelopen. Sorry, ik heb geen enkel goed woord over wat hier gebeurt is. Ook niet over het privéhuis waar ze zit. BAH!
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7071674-bella
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Retroperspectief van 4 jaar geleden.

Destijds versoepeling van coeona. Heel veel behoefte en er gebeurde niks in mijn leven. Eerste ervaring met een DVP.

Communicatie vtv heel goed verlopen

Geen bijzondere wensen gegeven. Gewoon even pijpen / deepthroaten. Als t wr nog van komt seksen.

Aangegeven dat ik heel gespannen was en echt niks wist.

Binnengekome bij gouda prive.
Muf hutje oudere dame die ontvangst regelt en de dames haalt.
Foto's zijn inderdaad wat misleidend en worden niet met regelmaat up to date gebracht.
Eerst opzicht. Leuk pakkie aan, grote tieten. En zoals destijds geadverteerd wordt. Hoerige make up.
Precies wat ik zocht. Echter misleid door de foto's. Er zat echt wel een flink verschil in postuur. Dit was echt wel ruim over het randje van Mollig.

Afijn ik heb geboekt. Lang gefietst en moest echt even lozen.

Naar binnen begeleid op haar gehuurde kamer. Moest direct uitkleden kreeg een waslappie egen mn zak gesmeten wat relatief gevoelig was.

Op bed moeten liggen en aangegeven dat ik het echt spannend vind.
Heeft zich even beleefd gevraagd wat ik wou. Ja dat wist ik niet echt.

Ze ging vanzelf een beetje body to body handjes overal laten gaan wat men maar wilt. Beetje aftrekken ja voor mij blijft het gewoon "Suck it, fuck it or leave it alone"
Ging wee van t bed af en trok dr pakkie uit. Ja heel jammer want je zag wat meer dan dat ik zelf zou willen. Condoom in de mond gestopt en m pijpend op gedaan terwijl ik echt nog niet hard was.
Afijn. Haar risico niet die van mij dacht ik toen. Tegenwoordig zal ik daar toch wel anders over denken.

Toen die eenmaal omhoog schoot door toch echt wel goed pijpwerk was ze daar echt fucking goed in.Sloppy blowjob. Deepthroaten was ook geen probleem. Tot aan de balle. Nu ben ik ietsjes onder gemiddeld dus dat zit naar mijn idee vaak goed. Meermaals gevraagd om iets rustiger te doen. Na 5 minuten is ze even gewacht en vroeg of ik wou neuken. Zij nee liever niet ik ben echt meer opzoek naar een blowjob.
Omgedraaid naar 69 helaas. Veel glijmiddel op de doos gedaan en ja toch maar gaan likken. Begon heel zachtes en ze schoot weg omdat ik dr clit raakte.

Prima jij jouw grenzen houden we het zo.
Toen ging ze heel fanatiek pijpen en was met om en nabij 15 minuten klaar.

Had nog een 30minuten te gaan en even geknuffeld en aan haar borsten gezeten. Dit heeft max 5 minuten geduurd en wou eigenlijk meer. Ze ging er nogmaals voor maar na 5 minuten kan ik niet gelijk nogmaals. Had dus nog 15 minuten over en werd de deur gewezen. Ben maar gegaan want daar had ik ook geen zin meer in.
Helaas geen intiem meer gehad.

Al met al als je duidelijkere afspraken maakt kan je hier echt een goede ervaring uit halen. Dit is wel in 2020 geweest.

Leuk mens maar fotos kloppen echt niet meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan