Recensie Bella, Privéhuis Almere, Almere 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geduld.. gaat bij Bella altijd zo
"Alles mag" -> :Fuck heb een soa -> "Alles MET condoom" -> fuck nu minder klanten -> "Pijpen zonder kan" -> Alles zonder mag

Ze zit nu in de fase dat pijpen zonder KAN maar ze soms ineens 50+ vraagt (en soms niet).
 
Ja, het lijkt me nogal naïef om zo'n type op haar reebruine ogen te geloven. Maar sommige mannen denken blijkbaar dat ze een bijzondere connectie hebben, een geestelijke klik en dat een dvp nóóit de waarheid een tikkeltje zou verdraaien tegen hem.
 
Geduld.. gaat bij Bella altijd zo
"Alles mag" -> :Fuck heb een soa -> "Alles MET condoom" -> fuck nu minder klanten -> "Pijpen zonder kan" -> Alles zonder mag

Ze zit nu in de fase dat pijpen zonder KAN maar ze soms ineens 50+ vraagt (en soms niet).
Je hebt helemaal gelijk, en de fase dat alles weer kan en mag is weer begonnen. Deze week weer geweest en niets van dat geleuter dit wel en dit niet. Zelf zegt zegt dat ze wel een vreemde vrouw is, maar voor haar geldt wel money makes the world go round.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Ik heb haar n tijdje geleden bezocht en ik weet echt niet waar die negatieve reacties vandaan komen maar het is begrijpelijk dat als vrouw zijnde niet alle mannen de zelfde ervaring hebben

Want iedereen heeft een mening over haar maar zij heeft dat ook over ons
Ben jij niet knap of stink je of respectloos ..dan betaal je en werkt ze je snel af

als je er niet verkeerd uit ziet denk ik dat je ver komt met haar


ik zelf had gekozen voor de 50€ alles met condoom gewoon en wilde zelf niet zoenen of iets zonder cd

Ze was heerlijk en super lief

Ze is wel n beetje hyper soort stuiterballetje
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik. Maar ze is niet echt een meesteres. Meer Kinky Girl. Heb er wel erg van genoten. Beetje tepelspel, strapon, facesitting en bondage. Werd afgesloten met een zalige pijpbeurt.
 
Heb Bella ook ontdekt. Een erg plezierige ervaring. Ziet er erg aantrekkelijk uit. Haar postuur voldoet prima want ik hou van een normaal tot ietwat stevig postuur. Chubby daar houd ik van en haar borsten erg mooi. Haar service uitstekend en een leuke meid in de omgang. Mij ziet ze in ieder geval vaker.

Soms wel lastig om een afspraak met haar te maken want ze reageert niet altijd (tijdig) of helemaal geen reactie. Kan zijn dat ze het druk heeft want zoiets gaf ze aan toen ik vroeg dat ze niet reageerde.
 
in het weekend weer eens langs gegaan, ze is weer van alle markten thuis en was in opgewekte stemming om alles maar dan ook alles uit te proberen. Een enorme glibberpartij
 
Terug
Bovenaan Onderaan