Bella had ik al een tijdje op het oog, op de foto's had ik al wel gezien dat ze bij mij in de smaak zou vallen en na een tip van één van mijn andere dames vond ik het wel eens tijd om een date te plannen.
Maar dat viel nog niet mee, mijn agenda bleek lastig aan te sluiten op haar agenda, dus toen ik mijn kans schoon zag heb ik haar direct geappt. Achteraf een beetje dom van me, want ze stond alleen voor de avond op de agenda, maar uiteindelijk was de afspraak snel gemaakt.
Altijd leuk en ook wel een beetje spannend zo'n eerste ontmoeting. Maar eenmaal op de kamer was het al snel duidelijk dat er een klik was.
En jeetje wat een mooie dame is ze! Een heerlijk vol lichaam, prachtige borsten en billen met ook nog eens een knap gezicht. Dit kon eigenlijk al niet meer fout gaan.
Eerst even rustig de tijd genomen om elkaar een beetje te leren kennen, Bella is en leuke spontane meid waarbij je niet bang hoeft te zijn voor onaangename stiltes, maar dat is bij mij ook niet echt een mogelijkheid want ik mag ook graag een praatje maken
Na het opfrissen heeft ze me eerst gemasseerd, dat was een lekkere stevige massage. Ze heeft flink kracht in haar handen en ik kwam lekker tot rust.
Daarna ging ze over op een prettige blowjob,waarbij ze zachtjes in mijn tepels kneep. Op de vraag of ik van het beffen ben antwoordde ik bevestigend. Ze ging er lekker voor liggen en nadat ik eerst even met haar prachtige volle borsten had gespeeld ging in langzaam lager om uiteindelijk haar poes te likken. Hygiëne is helemaal top en ik heb uitermate genoten van haar frisse poes.
Nog even kreeg ik een blowjob om vervolgens het condoom om te krijgen en ze liet zich lekker over mijn penis glijden. Dat beeld blijft me nog wel even bij. Ze beweegt heerlijk mee en ik kon lekker met haar borsten spelen.
Uiteindelijk wilde ik het graag in missio afmaken, echt genieten om met zo'n dame het bed te delen. En het duurde dan ook niet lang voordat ik heerlijk klaar kwam.
En zo is er weer een fijne date in het geheugen van LadiesLover geprint. Bella is echt een hele leuke meid die het je goed naar de zin maakt en die het vak verstaat. Dankjewel Bella, ik heb het heel goed naar mijn zin gehad!