Recensie Bella, Sai Thai, Overijse 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dikke Lu

Stamgast
Forumpionier
384
28/07/21
406
11
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
http://saithai.be/
Totale kosten (in euro)
€80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kreeg een sensuele massage van Bella. De massage zelf was niet zo noemenswaardig maar het strelen en teasen waren dit wel. Eigenlijk van het begin was ik al zo hard als... Gewoon omdat ze een paar keer zachtjes met haar nagels over mijn lichaam had gestreeld. 10 minuutjes voor het omdraaien kwam ze regelmatig tussen mijn benen "voelen". Plots beeldde ze me een houding uit die ik moest aannemen. Best grappig. Op handen en knieën dus. Zo gaf ze me nog even een sensuele massage van de schaamstreek. Het was lang geleden dat iemand mij nog zo geil gekregen had met een massage. Na het omdraaien heb ik een beetje met haar gespeeld. Ze vertelde me dat ze 2 keer klaar gekomen is. Ik schoot mijn goedje over haar buik en borsten. Ze verschoot van de hoeveelheid.
Bella is een leuke en vriendelijke Thaise van midden 30 denk ik. De foto's zijn wel een beetje misleidend voor wie naar een klein, fijn, jong popje zoekt. Maar haar positieve ingesteldheid, haar vriendelijkheid en haar geile massage maakten dit voor mij allemaal goed. Ook wel leuk is dat de massage echt een uur duurde. De massage samen met het douchen voor en na, maakte dat ik 1u20 minuten binnen was.
Volgende keer hoop ik een massage van Irin te krijgen. Die kruiste ik enkele maanden geleden in de gang. Wat een bom. Dan nog Bowie en dan heb ik het hele Sai Thai-rijtje afgemaakt.
 
Van Champaign ook eens een massage gekregen. Mijn minst leuke ervaring in dit huis. Niets erotisch, ongeïnteresseerd en zo snel mogelijk afwerken op het einde. Champaign is ook heel wat ouder dan de rest van het team en is aan haar laatste werkjaren bezig vertelde ze me.
Dus misschien was het toch Champaign waar je een massage van kreeg?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bella is inderdaad top in teasen/massage. Dit type massage gevraagd en is daar zeer bedreven in. Wil je zo lang mogelijk laten uitstellen tot je echt niet meer kan houden. All in was ook mogelijk maar niet genomen. Iemand hier ervaring mee bij Bella?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan