Recensie Bella, Sainam Thai, Rotterdam 3,85 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst naar aanleiding van de recensies hier voor het eerst een bezoekje gebracht aan Bella. Ze is niet de jongste meer maar ze mag er zeker nog zijn en haar mooie volle borsten vond ik erg opwindend. Ze ontving mij in een zwart lakjurkje en daar ben ik hekemaal van dus dat kon niet meer misgaan. Om mij nog meer te plezieren trok ze een rood lakjurkje aan en het spelen begon.

Het was een super uurtje waarbij ik veel te snel de vulkaan deed uitbarsten. Daarna heeft ze nog vol enthousiasme en inzet het uurtje heerlijk vol gemaakt (en nog iets langer denk ik). Ze wilde nog veel meer aanbieden maar dat zal voor een andere keer zijn. Ik vond Bella super en zal haar zeker nog een keer bezoeken.
 
Er is hier lange tijd niks meer geplaatst. Is zij nog actief? En alles wat hier wordt beschreven met prostaat massage en al doet ze dat standaard of is dat een deel van intiem?
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2283569-bella
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben bij Bella geweest. Ze stond al een tijdje op het lijstje. Ik had hier gehoord dat ze weer terug was. All-in-all was het een geile ervaring, maar wel gehaast (ze moest nog ergens naartoe). Ik had van tevoren gebeld of ik langs zou kunnen komen en de gastvrouw gaf aan dat het kon. Ik kwam binnen en Bella heeft me hartelijk ontvangen, erg warm. Daarna heb ik in de kamer gevraagd om ook de prostaat aandacht te geven, dit was €20 extra. Uit haar tasje kwamen allerlei dildo's. Mijn anus is toch niet groot genoeg voor de grootste die eruit kwamen dus ik heb voor de kleinere gekozen. De massage was prima en ze zorgde er zeker voor dat het erotisch was. Prostaatgedeelte vond ik wat minder, het was een beetje eromheen en een beetje met de vinger. Uiteindelijk 2 keer mogen klaarkomen en nog een fijne afsluiting van de massage. Herhalingsgevaar is aanwezig, hopelijk is de volgende keer minder gehaast. Voor degenen die haar willen bezoeken bij Sainam zou ik snel een afspraak maken. Het zou me niets verbazen als ze zeer binnenkort daar weg is...
 
Eind december nog bij haar geweest en dat was weer super. Zij vertelde dat ze inderdaad andere plannen had maar die deel ik uiteraard hier niet in verband met privacy. Zal mij niet verbazen als ze weer ergens opduikt 😉. Hopelijk snel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan