Bella, Temptation Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ze heeft kort in zwolle gewerkt,maar omdat iedereen vroeg om intiem en na gezeur met de gastvrouw,werkt ze nu in Deventer.
Ze is heel erg mooi en kan sensueel en echt erotisch masseren ga haar nog wel een x bezoeken in Deventer
zeker een aanrader!
 
ze heeft kort in zwolle gewerkt,maar omdat iedereen vroeg om intiem en na gezeur met de gastvrouw,werkt ze nu in Deventer.
Ze is heel erg mooi en kan sensueel en echt erotisch masseren ga haar nog wel een x bezoeken in Deventer
zeker een aanrader!
Bedankt voor de reactie ik ga haar zeker binnenkort een x bezoeken en dan laat ik mijn ervaring weten.
 
Goede morgen heren . Ik ben vrijdag bij Bella geweest mooie dame en ondeugend. Heeft mij heerlijk gemasseerd. Zelfs met haar voeten. Ze klets lekker . En ze heeft normaal figuur. Dus niet mollig of voll. Maar gewoon slank normaal. En ze is zeker geen 1.80. 175 cm houd het wel op. Volgende keer ga ik voor duo met Bella en denk Daphne
 
Vandaag een geweldige ervaring met Bella gehad met een tantra massage en zoals iedereen haar omschrijft.
Heeft er misschien al iemand een ervaring met haar tijdens een Domination massage hoe dat gaat?
 
Ben nu al een aantal keren bij Bella geweest. Ik heb het idee dat ze in het begin beetje de kat uit de boom kijkt. Het was gelijk al een heerlijke massage met af en toe een kusje in de nek en op de lippen. Bij de 2e keer liet ze veel meer toe waarbij ze liet merken er van te genieten.
Ze is daarnaast lief, heel gezellig en bloedmooi. Hoop nog vaak bij haar te kunnen komen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan