Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenThanks man, ik heb Bella voor Corona leren kennen bij een andere massagesalon.....wat een vakvrouw en zoveel lol met haar gehad.....toen Corona kwam was zeBella heeft maanden op de site gestaan, zonder dat ze ooit aanwezig was. Verbaasd me niks dat ze nu definitief van de website is. Jammer, want ik was wel over haar te spreken na mijn enige bezoek aan haar. Hier kun je lezen wat je hebt gemist: Bella, Yu&Mi, Eindhoven
Hi Barto, ik ben voor de grootste oplichtingspraktijk ooit (corona) vaak bij Bella geweest toen ze bij een andere massagesalon werkte......wat een vrouw en wat een plezier....alles viel op zn plek en de massages waren van een andere dimensie.....echt toen kwam Corona en moesten de salons dicht......sindsdien van de radar verdwenen, maar sinds kort begreep ik dat ze bij Yu en Mi zat. En ze stond idd op de site maar zonder beschikbaarheid. Na Yu en Mi gemaild te hebben is haar profiel eraf gehaald. Helaas dus niet meer aan het werk bij Yu en Mi maar wie weet wat de toekomst brengtBella heeft maanden op de site gestaan, zonder dat ze ooit aanwezig was. Verbaasd me niks dat ze nu definitief van de website is. Jammer, want ik was wel over haar te spreken na mijn enige bezoek aan haar. Hier kun je lezen wat je hebt gemist: Bella, Yu&Mi, Eindhoven