Recensie Bella, Zaventem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

beetobee

Stamgast
281
29/10/21
129
15
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/thai-massage-zaventem-met-bella-nieuw-in-zaventem.html
Totale kosten (in euro)
100
Dat was lang geleden . Bella die in verschillende Thaise salons gewerkt heeft in Zaventem werkt nu zelfstandig op een appartement in Zaventem .
Ze is het nog niet verleerd . Ze ziet er super sexy uit , een paar kilootjes verloren . Top dag gehad . Herhalingsgevaar heel groot

Hallo allemaal. Ik wilde de salons verlaten en dus koos ik voor Bella. nu zelfstandig. Ze werkt alleen in haar appartement in het centrum van Zavendem. Gemakkelijk en gratis parkeren op 5 minuten afstand. Aangekomen ontdek ik een prachtige kamer. Een nieuwe, superschone badkamer. Ik had gebeld en een uur gereserveerd. Ze vraagt of ik wil douchen. Ja. Vervolgens masseert de jonge dame, met haar superdonkere huid, volgens mijn wensen. Discreet vraag ik haar om mijn gereedschap te verzorgen, wat ze tegen betaling doet. Ze is lief, superschoon en spreekt Vlaams en Engels. Ze lacht en glimlacht en neemt de tijd. Ze kijkt niet op haar horloge zoals velen. De rest houd ik voor mezelf. De kans op herhaling is 100%.

Terug
Bovenaan Onderaan