WHEM Bella, Melle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaringen deze dame
Echt due sporty legs ?
Wel.,, was net van hetzelfde principe, en puur uit nieuwsgierigheid ben ik langs gegaan… ik een tapasbar in Melle… leek helemaal niet op de foto's ( pas op, ze mocht er zeker en vast zijn, maar was iemand volledig anders) (denk 1m60, 60 kg, mooie borsten en strak kutje wel, maar helemaal niet de benen die ze toont op de foto's).. eenmaal toegekomen gedouchet en betaald… pijpen zonder condoom deed ze niet ookal zei ze via whatsapp van wel… voor we begonnen keek ze op de klok die in de kamer hangt. Veel fake gekreun, bj kwam helemaal niet tot stand, condoom erover en met wat geluk een likje (op condoom) en vooral veel getrek.. dan wat doggy en andere standjes… lekker strak kutje en denk maximum een grote B-cup, eerst beweerde ze via whatsap een D-cup…. Toen ik zei dat ik ging komen stopte ze me en ging voor me zitten en deed condoom af en moest mezelf klaar masturberen om zo op haar borsten te komen… moraal vant verhaal: twas (bijna) goed voor hetgeen het was maar geen herhalingsvatbaarheid.. dan ga ik liever bij amber die in meestal affligem zit.. die doet tenminste haar ding (goed) en is nog lekker ook
 
Wel.,, was net van hetzelfde principe, en puur uit nieuwsgierigheid ben ik langs gegaan… ik een tapasbar in Melle… leek helemaal niet op de foto's ( pas op, ze mocht er zeker en vast zijn, maar was iemand volledig anders) (denk 1m60, 60 kg, mooie borsten en strak kutje wel, maar helemaal niet de benen die ze toont op de foto's).. eenmaal toegekomen gedouchet en betaald… pijpen zonder condoom deed ze niet ookal zei ze via whatsapp van wel… voor we begonnen keek ze op de klok die in de kamer hangt. Veel fake gekreun, bj kwam helemaal niet tot stand, condoom erover en met wat geluk een likje (op condoom) en vooral veel getrek.. dan wat doggy en andere standjes… lekker strak kutje en denk maximum een grote B-cup, eerst beweerde ze via whatsap een D-cup…. Toen ik zei dat ik ging komen stopte ze me en ging voor me zitten en deed condoom af en moest mezelf klaar masturberen om zo op haar borsten te komen… moraal vant verhaal: twas (bijna) goed voor hetgeen het was maar geen herhalingsvatbaarheid.. dan ga ik liever bij amber die in meestal affligem zit.. die doet tenminste haar ding (goed) en is nog lekker ook
Wat Olli schrijft klopt volledig
Het is niet het meisje van de foto's. Die leek mij wel leuk. Maar het gekke is dat de dame die de deur open doet eigenlijk superknap is.
Beetje Barbie model vergelijk Margot Robbie paar jaar jonger en 10 cm kleiner. Prachtig lichaam geen sportbenen maar juist supermooie benen en wat een prachtig stel billen het zicht als je tussen haar benen zit gewoon geweldig, zowel als ze op haar buikje ligt als omgekeerd. Ook mooie naturele borsten. Waarom deze jongedame foto's van een ander gebruikt is onduidelijk kennelijk alleen om incognito te blijven.
Maar wat minder is...
Ze preekt alleen portugees. Haar Engels bestond uit twee worden: "oh baby" (en dat zeker 20 keer). Conversatie is dus google translate altijd wat een afknapper vind ik. De act zelf kon mij ook niet echt bekoren. Geen GFE althans niet met mij geen kussen/tongzoenen ze leek haar borsten te willen beschermen alsof ze liever niet had dat ik die aanraakte. Beffen ja (mooi en fris) maar geen vingeren. Uiteindelijk geen klik ondanks dat we IMC gegaan zijn. Denk dat ik voor haar ook niet de droomprins was. Uiteindelijk het vroeger afgebold dan bedoeld. Voor mij geen herhaling Misschien hebben anderen meer succes. Het is in ieder geval een plezier voor het oog en dat is toch ook al wat waard zou ik zeggen. Try yourselve. Wie weet lukt het jullie beter.
Zit nu trouwens in Boom
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan