Algemeen Massagewereld Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet herkenbaar, maar ik denk dat dit bij MW je niet gaal lukken, aangezien geslachtsdelen niet aangeraakt mogen worden. Maar ik wil me wel opofferen, als ze een beetje leuk uitziet ;)
Ik denk ook dat deze regel van toepassing is, net zoals bij de vrouwelijk masseuses.

En dan mag Toine ook gewoon kijken neem ik aan?
 
Niet herkenbaar, maar ik denk dat dit bij MW je niet gaal lukken, aangezien geslachtsdelen niet aangeraakt mogen worden. Maar ik wil me wel opofferen, als ze een beetje leuk uitziet ;)
Als geslachtsdelen niet morgen worden aangeraakt zou het raar zijn dat ze happy endings aanbieden. Of hebben ze iets aan het concept verandert sinds ik er de laatste keer was?
 
Als geslachtsdelen niet morgen worden aangeraakt zou het raar zijn dat ze happy endings aanbieden. Of hebben ze iets aan het concept verandert sinds ik er de laatste keer was?
Als mannelijke klant mag je de geslachtdelen van de masseuse niet aanraken.
Het zal dan ook de normale regel zijn dat het ook niet de bedoeling is dat een vrouwelijke klant wel een mannelijke masseur gaat aftrekken.

Bij Massagewereld draait het om de klant, niet om het genot van de masseur/masseuse.
 
Als geslachtsdelen niet morgen worden aangeraakt zou het raar zijn dat ze happy endings aanbieden. Of hebben ze iets aan het concept verandert sinds ik er de laatste keer was?
Je mag de geslachtsdelen van de masseuse of masseur niet aanraken.
De masseuse doet dat bij jou natuurlijk wel anders wordt een happy ending wel heel moeilijk.
 
Misschien een vreemde vraag: MW biedt ook mannelijke masseurs aan. Nu heb ik een wilde fantasie dat ik mijn vriendin wel eens zien als ze een andere vent aftrekt. Herkenbaar of niet?

Wat wel kan is dat je toekijkt hoe je vriendin klaar wordt gevingerd door de masseur...
Yoni massage bieden ze wel aan namelijk.

Zijn ook dames die het aanbieden geloof ik.
 
Wat mij ooit is verteld of ik heb het op dit forum gelezen is dat de mannelijke masseurs van MW alleen op afroep komen ook al staan ze als aanwezig in de betreffende vestiging.
Behalve in Mönchen Gladbach, als Luca op de site staat, is die er ook. Ik denk voor de mannen of vrouwen die er een man bij willen hebben, dat je met Luca een goed uurtje kunt hebben. Zelf ben ik niet van een man erbij, maar hij is wel heel aardig
 
Ik heb twee vragen over de website:

-Waarom vermelden ze de werktijden van de masseuses niet op de website? Kijk ik er overheen of variëren deze vaak?
-In veel profielen van de masseuses hebben ze het over tantra massage, echter zie ik die optie niet in de prijslijst. Waarom wordt dit dan in het profiel beschreven? Ik neem altijd body to body intensief maar als de optie tantra er zou zijn, zou in die nemen.

Is niet echt om te zeiken maar viel me op.
 
Ik heb twee vragen over de website:

-Waarom vermelden ze de werktijden van de masseuses niet op de website? Kijk ik er overheen of variëren deze vaak?
-In veel profielen van de masseuses hebben ze het over tantra massage, echter zie ik die optie niet in de prijslijst. Waarom wordt dit dan in het profiel beschreven? Ik neem altijd body to body intensief maar als de optie tantra er zou zijn, zou in die nemen.

Is niet echt om te zeiken maar viel me op.
-De werktijden wisselen en als ze afwijken van de opgegeven tijd dan moeten ze dat steeds aanpassen op de site.
Tevens komt het soms voor dat mannen een masseuse stalken en als er tijden bijstaan dan weten die mannen precies hoe laat de masseuse aanwezig is.
-Eerst stond de massage als tantra op de site en later hebben ze daar intensief van gemaakt.
In oudere teksten van masseuse staat daarom nog wel eens tantra.
Tantra en intensief zijn dus hetzelfde.
 
Ik heb twee vragen over de website:

-Waarom vermelden ze de werktijden van de masseuses niet op de website? Kijk ik er overheen of variëren deze vaak?

Hier heb ik me ook vaak aan geërgerd, slechte bedrijfsvoering wat mij betreft. Af en toe kreeg ik zelfs mails als "nee dat kan niet, die werkt nooit 's middags." Ja, djeez, noteer dat dan. Scheelt ons beide onnodige communicatie toch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan