WHEM Belle, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe is de dame qua contact leggen? Probeer een afspr te maken voor over paar maanden. Laatste contact is van vorige week waarin ze vroeg hoe lang en wanneer. Daarna stilte. Zelf nog een herrinering sturen? Zou het graag zelf willen weten want dan kan ikzelf ook een hotel boeken
Zo werkt het niet. Na eerste mail reply van Belle kan het nog effe duren. Afwachten is het enige wat je kunt doen....Ze komt er wel op terug; geduld 😌
 
Uit bovenstaande haal ik dat er momenteel een renovatie gaande is op de .be website. De .com website is echter nog steeds beschikbaar, zij het met enkele technische problemen/buggy weergave en half weggevallen teksten.

Zover ik kan zien bevat deze website iets andere informatie dan wat ik weet naar mijn eerdere contact. Is die .com wel van haar?

 
Laatst bewerkt:
Ik heb meerdere keren een nette email gestuurd naar haar, maar tot op heden helaas geen reactie ontvangen. Een beetje jammer voor een op het oog leuke dame om mee af te spreken.

Hanteert ze bepaalde toelatingseisen of is het gewoon een slechte administratie? Ze geeft zelf aan dat je gerust een reminder kunt sturen, maar ook dat lijkt niet te helpen.

Ondertussen ben ik er wel een beetje klaar mee. Graag of niet.
 
Ik heb meerdere keren een nette email gestuurd naar haar, maar tot op heden helaas geen reactie ontvangen. Een beetje jammer voor een op het oog leuke dame om mee af te spreken.

Hanteert ze bepaalde toelatingseisen of is het gewoon een slechte administratie? Ze geeft zelf aan dat je gerust een reminder kunt sturen, maar ook dat lijkt niet te helpen.

Ondertussen ben ik er wel een beetje klaar mee. Graag of niet.
Denk dat intussen ongeveer iedereen er wel klaar mee is!
 
Ik heb meerdere keren een nette email gestuurd naar haar, maar tot op heden helaas geen reactie ontvangen. Een beetje jammer voor een op het oog leuke dame om mee af te spreken.

Hanteert ze bepaalde toelatingseisen of is het gewoon een slechte administratie? Ze geeft zelf aan dat je gerust een reminder kunt sturen, maar ook dat lijkt niet te helpen.

Ondertussen ben ik er wel een beetje klaar mee. Graag of niet.
Ze reageerde bij mij na 2 maanden ongeveer. Wel netjes met excuses dat t zo laat was.

Ze had vorig jaar al haar agenda in notime vol en dat zal nu zeker niet anders zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan