WHEM Belle, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand een idee hoe lang het gemiddeld duurt eer je antwoord krijgt op een afspraak mail? Ik had gezien dat Belle in november beschikbaar is en een aantal vrije dagen doorgestuurd, maar we zijn nu toch al een aantal dagen verder en geen reactie ontvangen.

Ik heb ook gezien dat het contact formulier op de website weg is en alles nu rechtstreeks via e-mail te doen is.
 
Iemand een idee hoe lang het gemiddeld duurt eer je antwoord krijgt op een afspraak mail? Ik had gezien dat Belle in november beschikbaar is en een aantal vrije dagen doorgestuurd, maar we zijn nu toch al een aantal dagen verder en geen reactie ontvangen.

Ik heb ook gezien dat het contact formulier op de website weg is en alles nu rechtstreeks via e-mail te doen is.
Meestal krijg je wel antwoord hoor maar de agenda in de gaten houden is beste en als de bepaalde maand die je in gedachten had plots volzet is nieuwe data doorgeven voor de maand daarna. Ze liet op haar insta al regelmatig zien dat de mailbox meer dan vol loopt .
beetje geduld , het loont zeker de moeite .
 
Ik zit helaas niet op twitter, maar toch leuk om te horen dat ze actief is. Helaas niet in de branche dat we graag zouden willen horen. Zal haar nog eens een mailtje sturen
Oh, maar op Twitter gaat het vaak ook over haar professionele activiteiten hoor. 9000+ followers dus daar zitten vast ook oude en nieuwe klanten tussen. De regels op Twitter zijn nu eenmaal toleranter wat betreft sekswerkers dan die van Instagram. Dus wellicht ook een geschikter medium voor haar dan Instagram.
 
Heeft iemand nog recent met deze dame afgesproken? ik heb gemaild maar tot op heden niets terug ontvangen.
Belle is nogal vergeetachtig en een heel gewilde dame. Het kan dus zijn dat je even geduld zal moeten hebben voor je antwoord krijgt. Ik heb zelf ook een paar maanden moeten wachten op antwoord. Het was het uiteindelijk meer dan waard.
 
ik doelde meer op het feit dat hijzelf geen recensie had geplaatst. Terwijl het toch een recensieforum is. Niemand heeft wat aan " ik ben er geweest"
Er werd gevraagd naar hoe het contacteren van Belle verliep, Beffer0708 wierp zich op als ervaringsdeskundige en gaf antwoord. Beetje flauw om dan te zeggen dat niemand er iets aan heeft.
 
Is helemaal niet flauw, het resultaat blijft hetzelfde; niemand heeft er iets aan want Belle is niet bereikbaar voor simpele stervelingen die haar nog nooit hebben mogen daten. :( . Ik heb zelf meerdere mails gestuurd zonder enig antwoord.
Indien ze enkel in vaste klanten geïnteresseerd is kan ze ofwel haar site opdoeken ofwel voor mails van potentiële nieuwe klanten op zijn minst een auto reply instellen of kort beantwoorden. Laatste vraagt meer moeite, dat snap ik, maar is elementaire beleefdheid in het mail verkeer.
 
Indien ze enkel in vaste klanten geïnteresseerd is kan ze ofwel haar site opdoeken ofwel voor mails van potentiële nieuwe klanten op zijn minst een auto reply instellen of kort beantwoorden. Laatste vraagt meer moeite, dat snap ik, maar is elementaire beleefdheid in het mail verkeer.
Precies! Als de dames professioneel willen overkomen... kunnen ze best ook professioneel handelen! Zeker bij professioneel e-mail verkeer...
 
Mij valt het weer op hoe mensen toch dikwijls blijven jagen op meisjes die even niet meer adverteren of beschikbaar zouden zijn, terwijl er duizenden anderen wel onmiddellijk te boeken vallen. Ik snap wel het verlangen, maar er zijn toch meer dan genoeg toffe dvp's. Wees gerust, als ze jouw (onze) centen weer nodig heeft, zal ze wel terug op het toneeel verschijnen, en zolang zij die centen nog niet nodig heeft, zal het ook niet helpen om te blijven aandringen. We weten als wandelaar niet wat Belle uitspookt. Misschien studeren en genoeg vaste klanten om mee te vogelen (en centen te ontvangen)? Best dat ze dan even geen nieuwe aanpakt, want als je voor die prijzen rap-rap nog ergens tussendoor zou 'bediend' worden, is dat ook geen goede deal.
 
Mij valt het weer op hoe mensen toch dikwijls blijven jagen op meisjes die even niet meer adverteren of beschikbaar zouden zijn, terwijl er duizenden anderen wel onmiddellijk te boeken vallen. Ik snap wel het verlangen, maar er zijn toch meer dan genoeg toffe dvp's. Wees gerust, als ze jouw (onze) centen weer nodig heeft, zal ze wel terug op het toneeel verschijnen, en zolang zij die centen nog niet nodig heeft, zal het ook niet helpen om te blijven aandringen. We weten als wandelaar niet wat Belle uitspookt. Misschien studeren en genoeg vaste klanten om mee te vogelen (en centen te ontvangen)? Best dat ze dan even geen nieuwe aanpakt, want als je voor die prijzen rap-rap nog ergens tussendoor zou 'bediend' worden, is dat ook geen goede deal.
Volledig met jou akkoord. Het valt op hoeveel simps deze vrouw heeft. Ze zal geld en aanbidders genoeg hebben. Verder zoeken...
 
Ze heeft haar tarief inmiddels verhoogd naar EUR 550 voor 2 uur (behalve voor vaste klanten), dus ik denk dat ze genoeg vaste klanten heeft. En eerlijk gezegd: complimenten voor haar ondernemerschap. Dat heef ze toch mooi voor mekaar. Daar kan je alleen maar respect voor hebben.
 
Hoe is de dame qua contact leggen? Probeer een afspr te maken voor over paar maanden. Laatste contact is van vorige week waarin ze vroeg hoe lang en wanneer. Daarna stilte. Zelf nog een herrinering sturen? Zou het graag zelf willen weten want dan kan ikzelf ook een hotel boeken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan