WHEM Belle'ke Maldegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat deze dame gestopt is. Haar profiel is al geruime tijd offline op RL.
Heb er eens mee gemaild voor een date in te plannen, maar na de 3de coronagolf heb ik ze niet meer online gezien. Jammer want het leek een leuke dame.
 
Voor de Corona verschillende keren bij geweest , adverteerde vroeger in Zelzate .... Bellekke was echt een geile donder , ze had een tongpiercing en als ze je pijpte voelde dat echt zalig aan . En ze had nog een lichaam om u tegen te zeggen, bij het beffen schreeuwde ze het telkens uit en echt geen gefake ,een echte nymfomane die er nog pap van lust . Anaal is de prijs inbegrepen ....
 
Dat is inderdaad een geile donder. Bij binnenkomst onmiddellijk een natte tongzoen, even verfrissen, kan niet lang wachten om je zalig te pijpen en terwijl ze een condoom pakt op het tafeltje druk ze haar natte kut in je gezicht. Haar kontje laat ze ook gewillig likken... Het is wel van vorig jaar geleden dat ik langs gegaan ben. Super geile meid !
 
Jaren geleden ook een zeer goede ervaring mee gehad. Zeer knap en verzorgd lichaam (haar benen waren goddelijk) geweldige GFE en tussen de rondjes door ook nog een goed en intelligent gesprek mee kunnen voeren.

Eén van mijn beste ervaringen ooit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan