Ben je wel eens een bekende tegengekomen binnen in een privéhuis?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een keer ging ik met de trein naar een andere stad voor bezoek aan een privéhuis. Ik zat tegenover een jongedame, die moet blijkbaar in dezelfde stad zijn. Want we stapten op hetzelfde station uit. Na even wat gedronken te hebben in een café, toog ik naar het huis. Bij de voorstelronde herkende ik het meisje en koos voor haar. Toen ik zei, dat ik haar herkende van de trein, schrok ze zich een ongeluk. Nadat we ons ding hadden gedaan, hebben we er nog wel om gelachen.
 
Niet in en privéhuis maaar bij de ramen. Ik zag een keer een collega, keken elkaar aan en glimlachten en liepen verder. Een keer de man van een collega gezien. En de ex van mijn nichtje, dat was wel raar.
 
Een keer ging ik met de trein naar een andere stad voor bezoek aan een privéhuis. Ik zat tegenover een jongedame, die moet blijkbaar in dezelfde stad zijn. Want we stapten op hetzelfde station uit. Na even wat gedronken te hebben in een café, toog ik naar het huis. Bij de voorstelronde herkende ik het meisje en koos voor haar. Toen ik zei, dat ik haar herkende van de trein, schrok ze zich een ongeluk. Nadat we ons ding hadden gedaan, hebben we er nog wel om gelachen.

Haha als dit echt is gebeurd is het echt een geweldig stukje verhaal 😂
 
Ik ben zelf wel is bij een privéhuis geweest om een dame te bezoeken, duhh. Ze kwam me nogal bekend voor maar ik dacht dat het gewoon een soort van Deja Vu was en het daar gewoon bij gelaten. Uiteindelijk vertelde een kameraad dus dat een meisje die wij kende 'hoer' was geworden, dat bleek dus hetzelfde meisje te zijn. Ze woonde altijd in een dorp verderop dan mij.

Ik ben haar zus ook nog is tegen gekomen bij de rode raampjes in Groningen, toen ging haar vriend ineens random naar binnen bij een meid en kwam ze een gesprek met me voeren waarna ik ook bij een meid naar binnen ben gegaan nadat ze vrij kwam. De zus wist niet wat haar overkwam. 😂
 
Ik heb bij privehuizen heel wat separees van binnen gezien. Vaak last minute als ik met gastvrouw stond te praten bij vaste adresjes met vaste dvp. Als de bel ging werd ik als de wiedeweerga in een separe gefrommeld als de dvp zich nog niet had gemeld. Niet erg, snap het en waardeer het.
Bij 1 Kerkraads privehuis was ik wel verbaasd. Adverteren en wijzen op hun jarenlange ervaring en belang aan privacy. En dan ga je daar eens naartoe en uitgerekend daar waar ze zichzelf roemen om hun privacy werd ik ontvangen in een.... Huiskamersetting. 😂
Ook diverse massagesalons van binnen gezien. Maar daar is het meestal armoe troef wat betreft de privacy in wachtruimte. Een enkele uitzondering.
Nog nooit een voor mij bekende medewandelaar tegen gekomen.
Wel gewoon met de boodschappen een eigenaar privehuis. Als we allebei alleen zijn groeten we. 1 van ons niet alleen even een blik/korte knik naar elkaar. Kwam diezelfde ooit op mijn werk tegen op dezelfde gang elkaar tegemoet lopend. Hij verdween ineens in een afslaande gang.
 
Een voor mij bekende raamdame kwam ik in Rotterdam tegen terwijl ze daar met vrienden aan het stappen was. Ze schrok enorm toen ze me zag aangezien ze in een andere stad werkte. Buiten een vriendelijke glimlach heb ik niets gedaan of gezegd.
En ik ben ooit op de parkeerplaats bij een ramenbuurt een hele goede bekende tegengekomen. We zagen elkaar en deden vervolgens allebei alsof de ander er niet was. Het voelde wel vreemd.
 
Ben wel eens bekenden tegen gekomen in een sexwinkel.
Op een locatie waar dvp's zijn ben ik nog nooit een bekende tegen gekomen.
Ik had het er laatst wel met een vriendin over wat ik zou doen als dat zou gebeuren.
- Als het een medewandelaar is dan gewoon goedendag zeggen. je weet dat het ooit kan gebeuren en je bent er beiden voor hetzelfde.
- Als ik een dvp tegen zou komen die een (goede) bekende van me is dan zou me dat niet echt verbazen of iets dergelijks. Ik zou er gewoon normaal mee omgaan. Eventueel een kort praatje maken. En als ze me sexueel aan zou trekken zou ik ook gewoon bij haar binnen stappen. Tenslotte weten we van elkaar waarom we er zijn. Dus waarom niet samen doen?
 
Omg 1 van mijn 1e klanten was een oud klasgenoot van de Havo 😳 Ik had het in 1e instantie niet door, maar net op het hoogtepunt trok hij zo een gezicht dat ik ineens dat jongetje van toen zag!

Hartelijk om gelachen daarna. Aangezien hij een bully was en ik een nerd. Had ik toch even mijn sweet revenge. Wie had ooit gedacht dat hij mij zou betalen voor seks 😂🥳😜
 
Omg 1 van mijn 1e klanten was een oud klasgenoot van de Havo 😳 Ik had het in 1e instantie niet door, maar net op het hoogtepunt trok hij zo een gezicht dat ik ineens dat jongetje van toen zag!

Hartelijk om gelachen daarna. Aangezien hij een bully was en ik een nerd. Had ik toch even mijn sweet revenge. Wie had ooit gedacht dat hij mij zou betalen voor seks 😂🥳😜
Wow wat een ding om mee te maken. Ik heb ook zo'n moment gehad. Alleen volledig in de "gewone" wereld. Kwam ik ook ineens een bully van vroeger tegen (gelukkig maar 1 jaar last van gehad). Hij was toch een stuk slechter terecht gekomen dan ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 10j geleden ook beginnen wandelen (zonder relatie).
Nu wel een relatie maar volledig stoppen is toch moeilijk hoor :unsure:
Begrijp ik hoor. Persoonlijk zou ik het wel zeggen moest ik die behoefte hebben. Ik geloof ook dat monogamie niet de beste manier is om een relatie te hebben maar ik vind ook dat je daar eerlijk moet over zijn en niets achter de rug doen van je partner.
Maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd als single😅
 
Vandaag ben ik ook een bekende tegengekomen. Toen ik net geen 20 was, was mijn eerste keer met een stiefnicht van mijn stiefvader (dus we zijn totaal niet aan elkaar verwant). Zij was een jaar of 12 ouder, had al kinderen, en later hoorde ik via roddels van mijn moeder dat die dame vroeger een prostituee was. Zo vaak zie ik haar ook niet meer, maar de rest van haar familie en kinderen wel.

Ik had al een paar maanden geen dames meer bezocht, en tot nu toe was ik alleen bij de Salon in Alphen a/d Rijn geweest. Maandag besloot ik eens een andere plek te proberen, dus maakte ik een afspraak met een dame in een privehuis in Den Haag. Dus vandaag daarheen. Een uur later is de afspraak voorbij en lopen mijn dame en ik de trap af. En wie staat daar onderaan de trap met een klant? Die stiefnicht. We maakten oogcontact en herkenden elkaar meteen, natuurlijk. Ze keek eerst weg uit ongemak, maar zei toen iets van "hey hoe gaat het", en ik lach een beetje van "haha nee toch zeker". Toen ik onderaan de trap stond kwam ze naar me toe voor een knuffel en zei "ik hou van je". Mijn dame en die andere klant stonden er ook gewoon nog naast, dus ik zei van "I'll explain later." Dus ja. Toen naar huis gegaan en die stiefnicht een bericht gestuurd met "laten we doen alsof we elkaar nooit gezien hebben."

Dus ja, vrij ongemakkelijk, ik vermijd dat privehuis gelijk maar, en ik hou mijn mond dicht. 💩
 
Dit is waarom ik nooit privé huis bij mij in de buurt zal bezoeken. Er is een privé huis paar straten verder. Als ik iets zou bezoeken moet het aan de andere kant van Amsterdam zin waar niemand mij kent.
 
Dit is waarom ik nooit privé huis bij mij in de buurt zal bezoeken. Er is een privé huis paar straten verder. Als ik iets zou bezoeken moet het aan de andere kant van Amsterdam zin waar niemand mij kent.

Tja dat denken de dames dus ook bij het uitzoeken van een werkplek, en dan kom je elkaar alsnog tegen in Den Haag.
 
Niet in een privéhuis, maar wel in de geleenstraat en een keer op de wallen.
In de geleenstraat kwam ik een van mijn beste vrienden tegen (hij met relatie, ik zonder). Toen zijn we maar een biertje gaan drinken, maar hebben het er nooit meer over gehad.
 
In een privéhuis ook nooit iemand tegengekomen dat zou normaal gezien niet kunnen gebeuren doordat ze dit zoveel mogelijk proberen te vermijden maar in de Gentse raambuurt wel al eens een kerel die in de buurt waar ik vroeger woonde in het midden van de nacht gezien, ik ben vrijgezel, geen probleem dus voor mij maar hij (gelukkig) getrouwd met 3 kinderen waar ik het mijne van denk, ik zag hem en waarschijnlijk hij mij ook maar liet hem maar met rust, het is zijn zaak en niet het mijne en ik moet niet oordelen over zijn bestaan of roet in het eten gooien, we zijn beide volwassen mensen en ieder moet doen wat hij denkt te doen.
Aangezien ik een behoorlijk regelmatig bezoeker ben aan een raambuurt is het niet zo abnormaal dat je er weleens een bekend gezicht ergens tegenkomt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan