Ben jij weleens aangenaam verrast door een dvp waarvan je het niet zou verwachten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hotsinguy49

Vaste klant
130
14/11/23
227
1
Ik ben in mijn nog redelijk korte wandelcarrière al bij aardig wat dames over de vloer geweest, maar zelden ben ik zo verrast geweest als deze week. Ben weer eens naar mijn inmiddels favoriete Thaise massagesalon geweest in Den Haag, waar ik heel goede ervaringen heb met iig 2 van de dames daar. Erg leuke dames waarmee ik een heel prettige gfe ervaar naast een prima massage. Deze keer waren beide dames bezet of niet aanwezig, maar er was nog wel een dame beschikbaar die net 1,5 turf hoog was (ik 1,80m), sprak me qua uiterlijk ook niet bepaald aan, ze was ook nog vrij nieuw daar. Na ff nadenken toch maar besloten om te blijven, was er nu toch al. Zo heel duur zijn ze daar niet (uurtje €70,-), dus als het tegen zou vallen, dan was het nog geen weggooid geld. Echt...heb me nog nooit zo vergist in iemand. Heb een prima massage gehad, zonder echt iets intiems. Ondertussen ging ze wel heerlijk met haar lichaam over me heen met haar grote borsten (amper tepels, wat ik dan wel jammer vind. Mag van mij wel een mooie knop op staan 😉). Tegen het eind van de massage begint ze zich te focussen op mijn intieme zone en dat deed ze zo geweldig goed, dat mijn kleine vriend direct wakker was. Mocht omdraaien en toen ging ze nog mijn benen wat masseren en zonder overleg ging ze naast me liggen. Ik keek haar aan zonder overleg en begon haar te zoenen. Dat beviel me weer iets minder. Ipv tongzoenen stak ze haar tong vol uit waar ik weinig mee kon verder (toen ze wat meer was opgewarmd liep dat heel wat beter). Daarna haar begonnen te beffen wat ze enorm kon waarderen. Ze leek ook klaar te komen, waarna ik haar in 5 standjes heb kunnen nemen en daarna gaf ze me nog een letterlijk spetterend handmatig hoogtepunt....wauw. Lag op mijn rug, maar de spetters voelde ik op mijn voorhoofd landen. Zelden....eigenlijk nooit bij een dvp zo ver geschoten, ze schrok er zelf ff van, maar vond het wel leuk 😅. Ik vroeg na afloop wat de extra kosten waren voor intiem. Na ff nadenken gaf ze aan €50,-. Ik zei al serieus? Wilde ze me nog minder rekenen. Ik gaf haar wat meer, omdat ik wist dat de andere dames dat ook vroegen, ze was er erg blij mee. Kan zo gauw ff haar naam niet meer herinneren (ik en namen onthouden 🙈🙄), dus kan haar helaas ook niet de credits geven, maar ben wel benieuwd of jullie ook van dit soort verhalen/ervaringen hebben en eventueel met wie. Dus positief verrast over een dvp waarvan je het zo op het eerste zicht niet had verwacht.
 
Een paar keer aangenaam verrast door tongzoenende dames achter de ramen, waar dat niet gebruikelijk is. Elisabeth Geleenstraat 84, Diana Geleenstraat 23. En dan bedoel ik echt tongzoenen en geen onzin als alleen maar tong uitsteken.

Nog langer geleden zeer aangenaam verrast toen een dame mij ongevraagd begon te rimmen ... de eerste keer dat ik dat mocht meemaken. de oudgedienden kennen haar nog wel, Jacqueline Geleenstraat 110pk1. Al heel lang geleden gestopt.

Mag ik weten over welke massagesalon jouw verhaal gaat @Hotsinguy49 ?
 
Het is soms ook best onduidelijk welke legaal /illegaal is. Kan me ook best goed voorstellen dat je hier in je enthousiasme een goede review plaats. Terwijl de massagesalon daar helemaal niet op zit te wachten.
 
Een vaste dvp van een trio was ziek. Maandenlang. Daar werd het bij gelaten door collega's en gastvrouw. In een ander draadje werd het recent al aangehaald. Ook dvp's hebben recht op privacy en uiteraard niet doorgevraagd. Aangezien ik stapel ben op trios regelde de andere vaste dvp een vervangster met een voldoende lesbische klik. En dan is de zieke dvp weer terug. Zodra ik weer aan haar tepels zuig overkomt me een sensatie... Wow jij was niet ziek, maar zwanger😍😍😍
Ik heb nog heel wat keren van haar melk genoten. En lekker geknoeid op haar donkerbruine huid met die witte melk.
 
Dara thai massage
Ik ben in deze salon ook wel eens aangenaam verrast door een dame. Gezien de uurprijs aan de lage kant is verwacht je dan meestal toch iets minder snel een hele goede service, maar ik heb een tijd lang hier mijn vaste dame masseuse gehad.

De eerste keer dat ik bij haar kwam gaf ze aan nog een kater te hebben en vermoeid te zijn, aangezien ze de nacht ervoor door had gehaald tot 6 uur 's morgens. Deze opmerking verbaasde mij enorm omdat haar massage mij juist erg goed beviel. Ze kon mij heerlijk opgeilen met een body-to-body waarbij ze tevens zachtjes in mijn oor blies. Helaas werd haar inzet na verloop van tijd wel minder werd en werkt ze inmiddels niet meer bij Dara Thai werkt en weet ik niet of ze überhaupt nog in Nederland is.
 
Bij de eerste keer dat ik naar de ramen ging (Den Haag - Geleenstraat in 2019) meteen met de neus in de boter gevallen toen ik op de kamer kwam snel duidelijk werd dat zoenen bij de dame die ik voor de eerste keer bezocht mogelijk was zonder bijbetaling.

Ik was voor die tijd voornamelijk een bezoeker van privehuizen.
 
Aangenaam verrast zeker, als je bij je favoriete dame ineens anaal mag. We hadden het er wel eens over gehad, maar toen was het altijd heel stellig "dat zal ik nooit doen". Helaas maar 1 keer gebeurt, de laatste keer dat ik bij haar was. Daarna nog een keer contact gehad via haar privenr die ik eens heb gekregen, toen vertelde ze dat ze gestopt was met het werk. Ik zie het maar als een afscheidscadeau.
 
Vaak genoeg aangenaam verrast door verschillende dames die sommige dingen gratis doen waarmee ze niet adverteren (en uiteraard voor jezelf houden).

Maar óók vaak genoeg onaangenaam verrast helaas zoals ruftende dvp's tijdens het pijpen, deurbonkende maaltijdbezorgers tijdens het pijpen, andermans aarslucht ruiken tijdens het tz-en, in slaap vallende dvp tijdens het neuken, achterna gezeten worden door een psyschopatische dvp, etcetera.... Je maakt wat mee in deze wondere wereld! 🥹🤦🏻‍♂️
 
Zeker, meest aangename wat mij is bijgebleven is één van mijn vaste DVP's die in principe alles met condoom deed. Tijdens een sessie was zij zo geil dat zij mij letterlijk smeekte om in haar mond klaar te komen zonder extra kosten. Eenmaal gespoten in haar mondje was de verrassing nog niet voorbij, want toen nam zij mijn lul ineens bare in de mond en begon mij zonder verder te pijpen.
 
Ja onlangs toevallig. Had om 2 uur in de avond zin in een dpv en even op kinky gekeken 3 dames bij mij binnen 1km volgens kinky. Stuur ze alle 3 een appje en slechts 1 zit in de buurt de rest allemaal 8-9 km van mij vandaan.

profiel was zelf niets bijzonders zou er nooit naar hebben gekeken als ik me niet lui voelde en niet te ver wilde reizen. Ging er naar toe met het idee gewoon even snel en dan terug naar huis en slapen.

Ik kom daar aan zit gewoon een goed uitziende dame (enige klacht was kleine borsten, maar zij was ook slank dus dat was begrijpelijk)
Ze zegt my english is not that good sorry. We praten even een beetje en het feest kon beginnen.

Ik lig in mijn boxer naast haar en ze klimt bovenop mij en begint met tongzoenen terwijl ze een beetje pussy slide. We hebben vervolgens dik 40 minuten gezoend terwijl ze mij aan het aftrekken was en ik haar aan het vingeren was. Ze was al kletsnat en heb toch besloten dat er nog wel een tong bij kon en heb haar lekker gebeft. Daarna overgegaan op sex.

Ik moet zeggen in de 20 jaar dat ik nu aan en af dpv's bezoek (wanneer ik in een relatie zit doe ik dat niet) dit de eerste keer was dat ik een echte gfe heb mee gemaakt. Ze kon goed zoenen, het was duidelijk dat ze mij aantrekkelijk vond en na de seks wou ik me aankleden greep ze mij bij de hand en trok ze me het bed weer in om een beetje te knuffelen hand vast te houden en verder te zoenen. Ik had betaald voor 30 minuten maar ik ben er bijna 2 uur geweest. super onverwacht.
 
Ok ja dat is wat anders dan een persoonlijke. Dat zou bijna betekenen alleen voor jou persoonlijk.
Die dvp heeft waarschijnlijk ook voor een deel haar vaste klanten.
 
Waarvan je het niet zou verwachten? Goh ja, toch wel een paar keer in een voorstelrondje dat ik niet echt klikte met wie dan ook, toch voor een dame koos, en zij vervolgens echt enorm leuk was op de kamer.

Dus hoezeer ik ook denk wel te kunnen zien met wie ik een goede tijd ga hebben, soms vergis ik me behoorlijk, ook op een positieve manier dus.

Zo was er dame die altijd op zich zichzelf best vriendelijk kwam voorstellen, maar op mij als een hele strenge ietwat harde tante over kwam. Ze bleef zich echter telkens weer even netjes en vriendelijk voorstellen aan me.

Uiteindelijk won mijn nieuwsgierigheid het en voor haar gekozen. Die perceptie van streng en hard werd op de kamer meteen aan gruzelementen geslagen, want ze was lief, teder en gaf me precies wat ik in een dame zocht.

Dat je verblind door iemands schoonheid weleens de verkeerde keuze maakt en op de kamer een sof hebt komt vaak voor, maar omgekeerd juist het licht zien bij iemand waar je vooraf geen verwachtingen bij had is magisch.
 
Laatst bewerkt:
Waarvan je het niet zou verwachten? Goh ja, toch wel een paar keer in een voorstelrondje dat ik niet echt klikte met wie dan ook, toch voor een dame koos, en zij vervolgens echt enorm leuk was op de kamer.

Dus hoezeer ik ook denk wel te kunnen zien met wie ik een goede tijd ga hebben, soms vergis ik me behoorlijk, ook op een positieve manier dus.

Zo was er dame die altijd op zich zichzelf best vriendelijk kwam voorstellen, maar op mij als een hele strenge ietwat harde tante over kwam. Ze bleef zich echter telkens weer even netjes en vriendelijk voorstellen aan me.

Uiteindelijk won mijn nieuwsgierigheid het en voor haar gekozen. Die perceptie van streng en hard werd op de kamer meteen aan gruzelementen geslagen, want ze was lief, teder en gaf me precies wat ik in een dame zocht.

Dat je verblind door iemands schoonheid weleens de verkeerde keuze maakt en op de kamer een sof hebt komt vaak voor, maar omgekeerd juist het licht zien bij iemand waar je vooraf geen verwachtingen bij had is magisch.
Dit verhaal, en naast deze ook vele andere, is nou precies waarom ik dit topic heb gestart. Heel vaak gaan we voor de mooiste en lekkerste dame in de line-up, want zeg nou zelf, je betaalt er toch vaak genoeg voor om met de best mogelijke ervaring terug naar huis te gaan. Dan is het alleen maar leuk als je dit krijgt met een dame, of waar je dan ook op valt, waarvan je het totaal niet verwacht 😉.
 
@Hotsinguy49
Ik keek altijd al wel voorbij het uiterlijk en leeftijd, maar de leidende factor was verder altijd wel of ze in het voorstelrondje positief en zacht op me over kwam. Blijkt dat dat dus ook niet alles wil zeggen. Daar gaat je houvast bij het uitzoeken van een dame. 😅
 
@Hotsinguy49
Ik keek altijd al wel voorbij het uiterlijk en leeftijd, maar de leidende factor was verder altijd wel of ze in het voorstelrondje positief en zacht op me over kwam. Blijkt dat dat dus ook niet alles wil zeggen. Daar gaat je houvast bij het uitzoeken van een dame. 😅
Wel fijn voor je dat je een geschikte dame hebt gevonden en ze achteraf aardig bleek te zijn. Ik heb zelf een keer ook een aardige raamdame ontmoet tenminste op het eerste gezicht leek ze aardig maar eenmaal in de kamer het geld overhandigd te hebben bleek het een act te zijn en het masker ging eraf ook leuk. Hier was ik dus ook verrast.😅
 
Laatst bewerkt:
op het eerste gezicht leek ze aardig maar eenmaal in de kamer het geld overhandigd te hebben bleek het een act te zijn
Dat soort dames heb ik ook een paar keer aangetroffen. Bij eentje heb ik rechtsomkeert gemaakt en bij de gastvrouw mijn geld terug gekregen. Maar het is denk ik makkelijker om in een mooi sprookje te trappen wat niet waar blijkt te zijn, dan de gok te wagen met iemand waar je vooraf niet heel warm voor loopt, maar uiteindelijk wel magisch blijkt.
 
Dat soort dames heb ik ook een paar keer aangetroffen. Bij eentje heb ik rechtsomkeert gemaakt en bij de gastvrouw mijn geld terug gekregen. Maar het is denk ik makkelijker om in een mooi sprookje te trappen wat niet waar blijkt te zijn, dan de gok te wagen met iemand waar je vooraf niet heel warm voor loopt, maar uiteindelijk wel magisch blijkt.
Eigenlijk precies het tegenovergestelde wat jij had bij jou leek het een strenge tante maar bij mij juist heel lief en aardig, we zijn beide verrast jij op goede manier en ik een slechte.😉 Maar ik snap je wel hoor als je bij een dame van tevoren denkt deze zal waarschijnlijk niets worden en ze blijkt achteraf goed te zijn dan ben je verrast en voelt het als een overwinning.
 
Terug
Bovenaan Onderaan