WHEM Best Lona Leuven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is terug, heb adres gevraagd en is in het bewuste huis in de Brusselsestraat. Al te veel slechte ervaringen daar gehad en heb vriendelijk bedankt. Trouwens 70 euro voor zo'n babe is al ongeloofwaardig. Moest er toch iemand een positieve ervaring hebben wil ik het ook wel weten.
 
Ze is terug, heb adres gevraagd en is in het bewuste huis in de Brusselsestraat. Al te veel slechte ervaringen daar gehad en heb vriendelijk bedankt. Trouwens 70 euro voor zo'n babe is al ongeloofwaardig. Moest er toch iemand een positieve ervaring hebben wil ik het ook wel weten.
Als ik de foto's zag dan was mijn reactie ook dit is te mooi om echt te zijn. Half jaar geleden stond zij (of deze foto's) ook eens online en ik had ze toen opgezocht via Yandex opgezocht en kwam ze tegen op het net. Weet wel niet meer waar.

Moest zij het toch echt zijn dan hoor ik het graag. Het moet de moeite zijn om van dat lichaam te genieten.

Wat is juist mis met dat bewuste huis?
 
Als ik de foto's zag dan was mijn reactie ook dit is te mooi om echt te zijn. Half jaar geleden stond zij (of deze foto's) ook eens online en ik had ze toen opgezocht via Yandex opgezocht en kwam ze tegen op het net. Weet wel niet meer waar.

Moest zij het toch echt zijn dan hoor ik het graag. Het moet de moeite zijn om van dat lichaam te genieten.

Wat is juist mis met dat bewuste huis?
Slechte service, valse foto's, lang laten wachten, te druk... Nee, daar zien ze me niet meer. Mannen worden daar gemolken, financieel dan... OH ja, in de advertentie staat dikwijls "best blowjob", als ik dat zie staan weet ik al genoeg.
 
Beste vrienden van de kwaliteit. Dit is pure fake. Het is een lokfoto. Om ons naar dat adres te lokken. De dame is dan bezet maar er is toevallig iemand anders wel vrij. Als je daarmee kan leven, ok dan. Ik niet. Melden als misbuik aan RL en vooral zelf vermijden. Pure fake !!!
 
Tja,

foto's zijn veelbelovend. Profiel zal echt zijn.
Ze is Bulgaars en spreekt engels, heeft ad waarschijnlijk niet zelf geschreven (te goed engels).
Heb je gebeld? Wie kreeg je aan de lijn, wat is er mogelijk en wat mag het kosten?
Gezien de mogelijkheden die worden aangeboden twijfel ik ernstig aan wat er uiteindelijk mogelijk is.
Pijpen ZC, DT, tot einde, anaal, DP, Fisting A+P, squirten. M.I. allemaal lokkertjes. Of tegen absurde toeslagen.

Maar de foto's blijven prachtig.
Er zit eigenlijk (na tevredengesteld bellen) maar 1 ding op. Gaan.
 
Ik heb net gebeld, standaard gesprek met een Oost-Europese. Misschien ben ik te bevooroordeeld maar ze klont toch net iets anders dan haar profieltekst doet vermoeden. Reageerde nogal kort maar ze is misschien net zoals ik geen ochtendmens
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan