Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenbeste is als je antwerpen bereikt direct om te draaienIk ben binnenkort nog eens in Antwerpen en op zoek naar een goed massagesalon, Chinees of Thais, waar je zonder afspraak terecht kan. Alle tips welkom. Mag ook per privé bericht![]()
Vroeg waren er wel wat adresjes, maar er zijn er ondertussen veel gesloten.Ik ben binnenkort nog eens in Antwerpen en op zoek naar een goed massagesalon, Chinees of Thais, waar je zonder afspraak terecht kan. Alle tips welkom. Mag ook per privé bericht![]()
Tip, ... eens Balinese massage proberen ...
Bij een Balinese massage wordt er gebruik gemaakt van verschillende massagetechnieken, zoals acupressuur, reflexologie en kneed- en strijkbewegingen. Ook wordt er vaak gebruik gemaakt van aromatherapie, waarbij er gebruik wordt gemaakt van essentiële oliën zoals lavendel, jasmijn, eucalyptus en citroenpers meer nietKan je ons daar iets meer over vertellen?
Ik weet wel beter ... meer info, privateBij een Balinese massage wordt er gebruik gemaakt van verschillende massagetechnieken, zoals acupressuur, reflexologie en kneed- en strijkbewegingen. Ook wordt er vaak gebruik gemaakt van aromatherapie, waarbij er gebruik wordt gemaakt van essentiële oliën zoals lavendel, jasmijn, eucalyptus en citroenpers meer niet![]()
citroenpersBij een Balinese massage wordt er gebruik gemaakt van verschillende massagetechnieken, zoals acupressuur, reflexologie en kneed- en strijkbewegingen. Ook wordt er vaak gebruik gemaakt van aromatherapie, waarbij er gebruik wordt gemaakt van essentiële oliën zoals lavendel, jasmijn, eucalyptus en citroenpers meer niet![]()
altijd interesse in meer info privé dan...Ik weet wel beter ... meer info, private
Mij mag je ook altijd iets sturenIk weet wel beter ... meer info, private
Mij mag je ook wel info sturen. Alvast bedankt.Ik weet wel beter ... meer info, private
Waarom privé sturen als je het gewoon hier kan delen wat een balinese massage is? Bon, ik ben wel curieus. Stuur maarIk weet wel beter ... meer info, private
Bij een Balinese massage wordt er gebruik gemaakt van verschillende massagetechnieken, zoals acupressuur, reflexologie en kneed- en strijkbewegingen. Ook wordt er vaak gebruik gemaakt van aromatherapie, waarbij er gebruik wordt gemaakt van essentiële oliën zoals lavendel, jasmijn, eucalyptus en citroenpers meer niet, zoals acupressuur, reflexologie en kneed- en strijkbewegingen. Ook wordt er vaak gebruik gemaakt van aromatherapie, waarbij er gebruik wordt gemaakt van essentiële oliën zoals lavendel, jasmijn, eucalyptus en citroenpers meer nietWaarom privé sturen als je het gewoon hier kan delen wat een balinese massage is? Bon, ik ben wel curieus. Stuur maar![]()
Lees de berichten hier boven eensIk heb reeds een paar salons bezocht, maar ik vraag mij toch af wat jullie ervaringen zijn wat hier mogelijk is qua extra's.
Dus als iemand tips wil delen over prijzen, mogelijkheden en interessante salons dan ben ik jullie dankbaar. Uiteraard privé
Mogelijkheden? Meestal weinig tot niets. Je betaalt voor een massage doorgaans 50€/uur. Wat die waard is laat ik in het midden. Voor een handjob moet je minstens 20 of 30 € extra rekenen. Weet dat de dame doorgaans niet uit de kleren gaat, tenzij je misschien heel gul bent met je euros. Misschien maar best ook, want in deze salons werken doorgaan de echte oma's, die je misschien liever niet uit de kleren ziet gaanIk heb reeds een paar salons bezocht, maar ik vraag mij toch af wat jullie ervaringen zijn wat hier mogelijk is qua extra's.
Dus als iemand tips wil delen over prijzen, mogelijkheden en interessante salons dan ben ik jullie dankbaar. Uiteraard privé