Beste Chinese massage Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frakke123

Newbie
4
15/09/22
1
Ik ben binnenkort nog eens in Antwerpen en op zoek naar een goed massagesalon, Chinees of Thais, waar je zonder afspraak terecht kan. Alle tips welkom. Mag ook per privé bericht :)
 
Ik ben binnenkort nog eens in Antwerpen en op zoek naar een goed massagesalon, Chinees of Thais, waar je zonder afspraak terecht kan. Alle tips welkom. Mag ook per privé bericht :)
Vroeg waren er wel wat adresjes, maar er zijn er ondertussen veel gesloten.

Een paar weken terug bij LJing Healthy Massage eens op bezoek geweest. Heb beide dames geprobeerd. Ze zijn niet meer van de jongste maar ze weten wel hoe ze een happy ending moeten geven.

Indien gewenst wordt je prostaat gemasseerd en je kontje lekker gevingerd.
 
Kan je ons daar iets meer over vertellen?
Bij een Balinese massage wordt er gebruik gemaakt van verschillende massagetechnieken, zoals acupressuur, reflexologie en kneed- en strijkbewegingen. Ook wordt er vaak gebruik gemaakt van aromatherapie, waarbij er gebruik wordt gemaakt van essentiële oliën zoals lavendel, jasmijn, eucalyptus en citroenpers meer niet 😂
 
Bij een Balinese massage wordt er gebruik gemaakt van verschillende massagetechnieken, zoals acupressuur, reflexologie en kneed- en strijkbewegingen. Ook wordt er vaak gebruik gemaakt van aromatherapie, waarbij er gebruik wordt gemaakt van essentiële oliën zoals lavendel, jasmijn, eucalyptus en citroenpers meer niet 😂
Ik weet wel beter ... meer info, private
 
Bij een Balinese massage wordt er gebruik gemaakt van verschillende massagetechnieken, zoals acupressuur, reflexologie en kneed- en strijkbewegingen. Ook wordt er vaak gebruik gemaakt van aromatherapie, waarbij er gebruik wordt gemaakt van essentiële oliën zoals lavendel, jasmijn, eucalyptus en citroenpers meer niet 😂
citroenpers :unsure: 😅 da gaat hem niet worden
 
Waarom privé sturen als je het gewoon hier kan delen wat een balinese massage is? Bon, ik ben wel curieus. Stuur maar :)
Bij een Balinese massage wordt er gebruik gemaakt van verschillende massagetechnieken, zoals acupressuur, reflexologie en kneed- en strijkbewegingen. Ook wordt er vaak gebruik gemaakt van aromatherapie, waarbij er gebruik wordt gemaakt van essentiële oliën zoals lavendel, jasmijn, eucalyptus en citroenpers meer niet, zoals acupressuur, reflexologie en kneed- en strijkbewegingen. Ook wordt er vaak gebruik gemaakt van aromatherapie, waarbij er gebruik wordt gemaakt van essentiële oliën zoals lavendel, jasmijn, eucalyptus en citroenpers meer niet
 
Ik heb reeds een paar salons bezocht, maar ik vraag mij toch af wat jullie ervaringen zijn wat hier mogelijk is qua extra's.
Dus als iemand tips wil delen over prijzen, mogelijkheden en interessante salons dan ben ik jullie dankbaar. Uiteraard privé
 
Ik heb reeds een paar salons bezocht, maar ik vraag mij toch af wat jullie ervaringen zijn wat hier mogelijk is qua extra's.
Dus als iemand tips wil delen over prijzen, mogelijkheden en interessante salons dan ben ik jullie dankbaar. Uiteraard privé
Mogelijkheden? Meestal weinig tot niets. Je betaalt voor een massage doorgaans 50€/uur. Wat die waard is laat ik in het midden. Voor een handjob moet je minstens 20 of 30 € extra rekenen. Weet dat de dame doorgaans niet uit de kleren gaat, tenzij je misschien heel gul bent met je euros. Misschien maar best ook, want in deze salons werken doorgaan de echte oma's, die je misschien liever niet uit de kleren ziet gaan ;). Ik kom er al jaren niet meer...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan