Beste massagesalon Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pacho

Wandelaar
Forumpionier
97
21/07/21
33
6
Dag medewandelaars, ik ga binnenkort naar Rotterdam en ik was benieuwd wat daar de beste erotische massagesalon is (er is best wat keus en de prijzen komen redelijk overeen).

Op een rijtje:
-Salon 93 (website zag er goed uit, maar lijkt in het echt tegen te vallen)
-Tida Thai (Ziet er goed uit, geen namen helaas bij de foto's
-Korat Thai (geen reviews hier gevonden)
-Sainam (1 review hier gevonden, is op zich prima, Google reviews zijn prima, maar ja)
-Siwa Thai (slechte reviews, dus valt eigenlijk al af)
-Sasiwan/Saitarn (weinig over te vinden)
-Maroewee (lijkt vrij weinig keus)
- Sawan (1 review en die is vrij slecht)
- Willa (website lijkt al heel lang niet bijgewerkt te zijn...)
- Nakhon (niet al te veel keuze, ervaringen zijn wisselend)

Welke zou het beste zijn (voor iemand die eigenlijk geen ervaring heeft met erotische massages)? Ik twijfel een beetje tussen Tida Thai en Korat Thai. Hoort het graag als iemand een aanbeveling/tips/toevoegingen heeft.
 
Ik heb geen Rotterdamse salons bezocht, tot nu toe. Echter wel research gedaan.
Mocht ik er 1 bezoeken dan zijn het deze en wel in deze volgorde

Sainam Thai (Strevelsweg 149 A) veel bijzondere extra's bij meerdere dames.
Nakhon prive : Eva (vanwege zelfde reden als hierboven)

Suc6, en wij zien jouw recensie graag tegemoet!
 
Van de massagesalons heb ik ervaring met twee uit bovenstaand overzicht:

salon 93: een wat armoedige uitstraling toen ik er was. wachtruimte hadden ze niet echt, dus toen ik even op een vrije kamer moest wachten werd ik tussen de aanwezige dames op een bankje gepropt. Wat je natuurlijk ook weer als voordeel kan zien ;) De kamer zelf wel okay, maar niets bijzonders. Er werden direct extra's aangeboden, dit is wel echt het type salon waar de massage de basics is, en de dames eigenlijk er vanuit gaan dat je meer diensten afneemt..

korat thai: viel me echt tegen. Armoede troef wat de kamers betreft, ik ben er alleen maar oudere dames (minstens 40+) tegen gekomen. Nog een tweede keer terug geweest ook om te kijken of ik gewoon een slechte dag had uitgekozen, maar het was ook toen helaas niet veel beter. Eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat die laatste keer zeker een jaar geleden is.

De andere salons kan ik (nóg) niet over meepraten helaas. Iets verderop, in Den Haag wel goede ervaringen, maar dat hoort dan weer in een ander draadje denk ik? Mystique Thai Thai is wat mijn bescheiden ervaring betreft dé massagesalon bij uitstek.
 
Ik heb er redelijk wat bezocht al zeg ik het zelf. De meeste die ik niet heb bezocht uit het lijstje heb ik ook bewust niet bezocht, dus daar kan ik niks over zeggen, behalve dan dat ze me op voorhand niet zo aanspreken.

Wat betreft de salons die ik wel heb bezocht (of gepoogd te bezoeken) zijn dit mijn algemene indrukken:
- Salon 93: Ik heb wel eens geïnformeerd naar de mogelijkheden zowel via het webformulier als per mail, maar via geen van beide wegen een reactie gekregen. Blijkbaar doen ze dus geen moeite doen om nieuwe klanten te krijgen, anders kan ik het niet opvatten.
-Tida Thai: Met deze salon, waar ik al diverse malen ben geweest, heb ik de beste ervaringen. Afspraak maken gaat gemakkelijk en de dames die ik er heb bezocht verstaan hun vak. Enige nadelen vind ik dat de website beperkte informatie bied en ook de functionaliteit van de sanitaire voorzieningen beperkt is.
-Korat Thai: Ben hier twee keer geweest en vond het beide keren niet bijzonder, met als grootste minpunten het aanbod van vooral oudere dames en de gehorigheid van het pand (je hoort echt heel veel wat je niet wil en hoeft te horen:eek:)
-Sainam: Sinds de boel er een fysieke opknapbeurt heeft gehad en er ook nieuwe, jongere dames werken is dit best een aardige salon geworden met een hele vriendelijke uitbaatster die echt haar best doet om klanten te trekken.
-Siwa Thai: Hier ben ik kort over. Ben er eenmaal geweest en dit waarschijnlijk direct ook de laatste keer, want de verleende service vond ik op alle fronten ronduit knudde. De focus ligt voor zover ik kan inschatten ook erg op extra's, dus in mijn ogen beslist geen aanrader voor de nieuweling.

Voorheen had je ook nog Sasitha aan de Lange Hilleweg, maar deze tent is gesloten. Kimberley was daar de absolute topper met veel goede recensies op Hookers. Ik weet dat ze afgelopen tijd zo af en toe adverteerde op Kinky, maar geen idee of dat nog steeds zo is.

@Pippi Langkous heeft ook de nodige ervaring met een aantal van de salons in Rotterdam, dus ik hoop dat hij je ook nog kan en wil helpen door het delen van zijn indrukken.
Succes in ieder geval met het zetten van je eerste stappen en heel veel genot gewenst!
 
@pacho Ik sluit me heel erg bij het verhaal van @Karmageddon aan. Wat ik niet de moeite waard vond heb ik weggelaten. Ik wil nog wat toevoegen eraan.

-Tida Thai: Ik zou hier vragen naar Nancy. Zelf vind ik dit de prettigste salon van Rotterdam.
-Sainam Strevelseweg: Het aanbod is hier nu veel beter dan vroeger: jonger en lekkerder. Wel is het er druk en ze doen weinig aan privacy-management. Daar moet je wel op voorbereid zijn. Via de site en kinky kun je kiezen met wie je een afspraak wil maken.
-Siwa Thai: In het verleden oke-ervaring gehad. Sinds corona allemaal erg steriel en het aanbod flink achteruit gegaan.
- Namsai (Nakhon) Zaagmolen: als je puur voor de looks gaat en mindere service op de koop toeneemt, moet je Nok nemen, ga je voor de steamy experience dan zou ik Eva nemen.
-Sanook Schieweg. Je kunt het hier behoorlijk treffen maar het kan ook tegenvallen.
-Saitarn Pleinweg: 1X hele slechte ervaring gehad bij Prink. Maar ik wil ze nog een keer bezoeken. Voordeel van de twijfel.

Voor de Thaise erotische massagesalons is dit het wel een beetje zo. Er zijn ook nog een aantal Chinese salons waar veel mogelijk is maar dat is allemaal stiekem natuurlijk. De bovenste zijn echte vergunde salons.

Heel veel succes, kerel!
 
Misschien ben ik verwend, in Den Haag is de gemiddelde massagesalon veel beter. Als ik dan toch in Rotterdam moet zijn bij voorkeur bij Tida Thai of Sainam en soms Maroewee. Je moet het een beetje treffen ook met de dames die er op dat moment zijn en dat wisselt nogal eens. Te mijden Salon93 (vies/ranzig) , Siwa Thai (slechte ervaring Zara), Saitarn (net als Pippi Langkous slechte ervaring Prink) en Sanook (onvoldoende voor Nok destijds). Korat Thai voldoende maar niet bijzonder.
 
Nav Pippi's opmerking over Sainam dat er jonger en lekkerder dames zouden zijn nog eens binnen geweest deze week. De uitbaatster was nog met vakantie en er waren alleen 3 oudere dames aanwezig. Toch een van de dames gekozen. Het was niet top, b2b moest aangezet worden, maar nog altijd beter dan bij Korat, Siwa Thai of een Saitarn in die omgeving. Als de vakanties voorbij zijn ga ik nog eens poolshoogte nemen.
 
Zijn de eerdere comments van Karmageddon & Pippi Langkous nog relevant? Of zijn er veranderingen geweest in wat momenteel de beste massagesalon in Rotterdam is? Ben benieuwd, zou graag een eerste keer massage willen proberen!

Edit: om de vraag te verduidelijken: aan de hand van de huidige opmerkingen zou ik voor Tida Thai kiezen, is dit nog steeds een verstandige keuze, of zijn er betere locaties in Rotterdam?
 
Inmiddels dringend aan een update toe, @Appelvos13 Er is inmiddels een hoop veranderd in het Rotterdamse massageland.

- Bij Tida Thai heeft het team last van vergrijzing
- Dit geldt ook voor Siwa Thai en Sainam (Sainam was een tijdje geleden heel leuk, maar die jonge vogels zijn weer gevlogen)
- Saitarn heeft een reshuffle gemaakt en er lopen nu leuke meiden rond.
- De club Chinese massagesalons is een beetje stabiel volgens mij
 
Nou om ook nog wat toe te voegen zelf al jaren bij tida geweest maar 1 keer mindere massage gehad ik ga wel meeste bij nancy

Vroeger bij bansuksom vaak geweest bij cherry maar sinds die weg is verloren tijd daar

Willa thai is jammer van de huur van het pand

Siwai thai 1 keer geweest toen maar zozo

Ga binnenkort nog eens langs

Succes met je reis
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan