Beste stad voor onze hobby(wereldwijd)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In mijn ogen te jong, al kan je dat met Aziaten nooit met zekerheid vaststellen. Ik brand mijn fikken er liever niet aan. Andere uiterste, ook in Kanchanaburi, werd ik op een nachtwandeling aangesproken, door een oud vrouwtje, minstens de 80 gepasseerd en zo krom als een hoepel van de rijstpluk; "You want sleep me"? Heb ik ook voor bedankt.
Jij bent ook kieskeurig @Anaal.ist 😂😂😂
 
In mijn ogen te jong, al kan je dat met Aziaten nooit met zekerheid vaststellen. ……
Andere uiterste, ook in Kanchanaburi, werd ik op een nachtwandeling aangesproken, door een oud vrouwtje, minstens de 80 gepasseerd en zo krom als een hoepel van de rijstpluk; "You want sleep me"? Heb ik ook voor bedankt.
Dus dat vrouwtje van 80 was mischien wel 120?
Heb je een unieke kans laten gaan……
 
Heeft iemand hier ervaring met Kiev/Kyiv of Odessa in Oekraïne nog vóór de oorlog? Ik had begrepen dat het een beetje de Thailand van Europa was.
 
Laatst bewerkt:
Pattaya, is mijn inziens niet het beste wat Thailand te bieden heeft, maar smaken verschillen. Phuket is veel leuker en ook meer dan genoeg dames te vinden. Wat minder een stad dan Pattaya, en alles op loop afstand van elkaar.
Phuket is een zeer leuke stad en idd dames genoeg te vinden. Wel goed uitkijken
Dat je geen Lady boy voor je krijgt🤷🏼‍♂️
 
Beste steden, niet zo moeilijk hoor , Antwerpen en Gent en de rest van Vlaanderen vandaar snel te bereiken.
Sterke troeven van de Vlaamse scene.
-Allerlei kleuren en maten dames te vinden , vaak spreken ze Nederlands.
- Er zijn overal daghotels , er zijn de beste gangbangs en er is het Schipperskwartier.
Uniek in Europa.
-Zit er een keer een leuke dame in Hasselt of Roeselare ben je er ook zo.
kunnen we in NL allemaal niet aantippen.
 
Phuket is een zeer leuke stad en idd dames genoeg te vinden. Wel goed uitkijken
Dat je geen Lady boy voor je krijgt🤷🏼‍♂️
Op Phuket, kan je beter naar Patong, aan de westkust van het eiland, gaan.

Wat betreft ladyboys, vraag het en je weet het. In Thailand zijn ze echt niet beledigd, als je een DVP(of good girl) vraagt, of ze ladyboy of lady is. Hooguit lichtelijk gepikeerd, als je vervolgens het hazenpad kiest. Ladyboy zeggen toch "never try, never know*.
 
Op Phuket, kan je beter naar Patong, aan de westkust van het eiland, gaan.

Wat betreft ladyboys, vraag het en je weet het. In Thailand zijn ze echt niet beledigd, als je een DVP(of good girl) vraagt, of ze ladyboy of lady is. Hooguit lichtelijk gepikeerd, als je vervolgens het hazenpad kiest. Ladyboy zeggen toch "never try, never know*.
Ik ga toch niet direct voor een lady boy gaan hoor ieder zijn ding uiteraard
 
Ik ga toch niet direct voor een lady boy gaan hoor ieder zijn ding uiteraard
Daarom schreef ik ook; gewoon de vraag voorleggen, of ze iets tussen de beentjes hebben hebben, of dat er een vochtig grotje aanwezig is. "You have banana/snake down there, or no" of "you no have banana/snake down there"? Beetje inschatten wir je voor je hebt/wat jouw voorkeur is een dat je vraag op afstellen. In mijn ervaring, ben ik daar altijd vriendelijk op beantwoord. Hoe je het ook uitlegt voor jezelf, dat je dan niet op je plaat gaat, kan een hoop verrassingen schelen. Je zal er heus geen hijs voor je bek voor krijgen, hooguit dat ze ietwat beledigd is, als je voor de eer bedankt, omdat ze toch van een geslacht blijkt te zijn, dat niet jouw voorkeur heeft. Wees in elk geval vriendelijk in je afwijzing, mocht dat het geval zijn. Loose face, is altijd een dingetje in LoS
 
Als ik iedere keer moet vragen of "het" een ladyboy is dan hoef ik al niet meer naar ladyboyland. Ga ik wel naar Afrika
Nou moet je ook niet overdrijven. Het aantal ladyboys t.o.v. het aantal ladies in deze business is miniem. In de 10+ jaren dat ik naar Thailand ga, heb ik het misschien een keer of twee moeten vragen omdat ik twijfelde.
 
Het antwoord op de vraag van de topicstarter kan vele kanten opgaan, ligt er sterk aan waar je voorkeur qua dames naar uitgaat en hoeveel tijd en geld je erin wilt steken.

Binnen Europa vind ik zelf Spanje een fijn land voor onze hobby, overal is aanbod en zeker rond de grotere steden ruime keuze. Verblijf is goed betaalbaar, en door het grote aanbod van dames liggen de prijzen er een stuk lager dan in Noord Europa.

Vindt je Aziatische dames leuk, heb je veel tijd en wil je niet teveel betalen voor een dame die de hele nacht bij je blijft, dan vlieg je naar Bangkok en verblijft enige tijd in Pattaya. Of een trip naar de Filipijnen, Manilla of Cebu. Het is een erg arm land, verblijf en dames zijn relatief goedkoop.

Mijn eigen wereldwijde nr 1 is Quito in Ecuador. Het verblijf is er leuk en goedkoop, en er is een groot aanbod van Chongo's. alwaar de dames tussen de 15 en 20 USD per sessie vragen.
Als je 100 USD op zak hebt, dan kun je een topdag hebben, inclusief drank en met zeker 3 of 4 leuke dames naar de kamer. Er lopen dames uit heel Zuid Amerika rond in deze clubs, lekker hoor.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan