betaalde adverteerder accounts op GR?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
aldus kan je deze makkelijk negeren en heb je er geen last meer van, en ga ik ervan uit als veel leden deze bepaalde persoon/personen blokkeren/negeren ze het wel duidelijk is dat er wat gaande is. jmo
 
vuilspuierij over andere wandelaars die hem niet zinnen bij de dvp staan ook op zijn menu.....soms schroomt hij niet om dames ook fotos te laten zien van wandelaars die volgens hem niet deugen en ze niet moeten binnenlaten....
Zou hij een foto van mij hebben ?
Johny als je dit leest, heb je er één ? Flaterend ?
Je mag me altijd contacteren voor een fotoshoot hoor ...
 
Misschien mag ik daarom niet meer binnen bij Chloe, Jiulia en Monica , allen Verversrui. En verder overal wel .( Jiulia is de favoriet in het SKW van de heerJ.Walk. ).
Blijft een sterk verhaal...
 
vuilspuierij over andere wandelaars die hem niet zinnen bij de dvp staan ook op zijn menu.....soms schroomt hij niet om dames ook fotos te laten zien van wandelaars die volgens hem niet deugen en ze niet moeten binnenlaten....
wat een dom gelul zeg .
 
Een publiek geheim: U en Johnny Walk (LEES: FKK) wandelen vaker samen door de straatjes en dan is ook je vriendschap met hem zichtbaar.
Mag ik dan twijfelen aan Uw neutraliteit in dit topic?

....hopelijk vertelt Johnny Walk hem tijdens die wandelingen niet dat hij ook eigenaar is van de prive huizen waarvoor hij promotie maakt..... dat is hij namelijk NIET.... misschien goed om te weten... kan narigheid en misverstanden vermijden....
 
Allemachtig Gunther, je komt een beetje over als het jongetje op het schoolplein dat altijd gepest werd en nu wraak komt nemen.
Misschien zijn er nog meer topics waar je je gram kunt halen.
Wat een gezeik overal, wat mij betreft hebben we een forumleiding die actie onderneemt op fake accounts/recensies dus laten we het nou gewoon bij hen neerleggen want ik word een beetje moe van al die dappere toetsenbordriddertjes die van alles denken te weten.
 
Heel doorzichtig, is op Citygirl nu sinds een paar dagen een nieuw account verschenen: Johnny Walk, en het is meteen een veelschrijver over de bekende onderwerpen. Poging een rookgordijn te leggen?
Schreef ook al iets vandaag in Den Haag alg. dat er een aantal dames uit het Antwerpse SKW binnenkort hun werkzaamheden gaan aanbieden in Den Haag.
 
Heel doorzichtig, is op Citygirl nu sinds een paar dagen een nieuw account verschenen: Johnny Walk, en het is meteen een veelschrijver over de bekende onderwerpen. Poging een rookgordijn te leggen?
Ja dat is wel interessant, want onze Admin zei zelf dat Johnny Walk hier een tijd geleden via PM reclame maakte voor Citygirl. Waarom heeft ie dan nu pas zelf een account daar gemaakt?🧐
 
Hij heeft daar al minstens tien accounts als het er niet meer zijn, er kan er altijd nog eentje bij 😂

natuurlijk houdt hij zich hier op GR met zijn johnny walk account even rustig.....maar....hij is nog steeds onder ons...het is een veelkoppig monster...ik volg een aantal accounts die hij nu wellicht gebruikt om zijn promotie aktiviteiten (binnenkort) mee verder te zetten....
 
Schreef ook al iets vandaag in Den Haag alg. dat er een aantal dames uit het Antwerpse SKW binnenkort hun werkzaamheden gaan aanbieden in Den Haag.
Een aantal: Johnny schrijft 1 of 2, later zwakt hij de 2e af, omdat hij niet weet, wie dat is.

Johnny Walk had zich veel imago-schade bespaart, als hij een echte vent was.
En eerlijk de onderstaande zin had geschreven.

IK ben de enige echte Frankkinky, eigenaar van een ander forum + een aantal kinky-reclame-websites.

Zolang hij deze dapperheid mist, volgen we hem in al zijn activiteiten. Zowel hier als elders
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan