Betalingen in 2026: Is cash betalen uitstervend ras?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Arcane

Wandelaar
95
18/02/23
1.110
7
Met contant geld betalen wordt steeds lastiger gemaakt is mijn idee (banken zonder automaten, dames die het niet meer willen), PIN/Tikkie komt overal op, en sommigen vragen zelfs crypto. Wat merken jullie hiervan? Betalen jullie liever cash (anoniem), of vind je digitaal prima? Ik zal zelf nooit via crypto betalen! Ik heb het liefste cash.

Ik bezoek vooral massagesalons en daar betaal ik nooit met cash. Voor de anonimiteit heb ik ook geen cash nodig want ik doe dit als happy single achter niemands rug om.
ik maak me met tikkie toch altijd zorgen dat mijn echte naam dan bij de DVP terecht komt, omdat dit bij mijn rekeningnummer hoort. Ik betaal altijd cash want wil hier geen risico's mee nemen..

Tegenwoordig is heel je doen en laten, door bank en instanties, te bekijken. Waar tank je, welke reizen maak je in O.V., waar doe je je boodschappen, en koop je bvb je kleding. Daarom is het fijn als je nog contant geld kunt uitgeven, ze hoeven niet alles te weten.

Ding met cash is hier in België dat alle bankautomaten aan het weg gaan zijn en hier en daar vervangen worden door fucking cash automaten die helft van de tijd niet werken en moet 10 minuten omrijden om er één tegen kom.

Zelfs in de winkel betaal ik bijna altijd met cash, ge zijt jezelf meer bewust met wat je uitgeeft door cash te betalen.
Voorlopig mag cash zelfs nergens geweigerd worden en hopelijk blijft het zo.
Behalve tanken doe ik altijd met de kaart omdat het niet anders kan.

Cash betalen is bij dvp bezoek toch nog hoogst gebruikelijk en soms ook de enige mogelijkheid. Bij het Landhuisje in Overloon kan ik zelfs voor de kamer met 200 Euro biljetten betalen, bij individuele dames is dat wat lastiger, maar iedereen vraagt wel cash maar dan kleinere coupures.

Cash betalen is bij dvp bezoek toch nog hoogst gebruikelijk en soms ook de enige mogelijkheid. Bij het Landhuisje in Overloon kan ik zelfs voor de kamer met 200 Euro biljetten betalen, bij individuele dames is dat wat lastiger, maar iedereen vraagt wel cash maar dan kleinere coupures.
Precies! Betalen is standaard cash met coupures van 20 en 50 EUR

Terug
Bovenaan Onderaan