Recensie Betina, Den Haag, Doubletstraat 28 k1 4,30 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

De fleppendeflepper

Stamgast
Forumpionier
477
03/07/21
1.297
56
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Betina vind ik een hele lieve vrolijke meid met een heerlijke borstpartij . Aan je pijpie lurken doet ze graag en doet dat dan ook heerlijk lang en goed . Met of zonder cd , net wat je wilt.
Van een ferme likpartij kan ze volop genieten en het duurt wel effies voor ze klaarkomt , maar dan is het ook een wel een heftig "kommertje". Geweldig vind ik dat om haar zo te laten genieten. Daarna gaat ze fanatiek aan de gang en zoals gezegd kan ze lekker en lang pijpen . Als ik haar vraag om tussendoor te "balzuigen" is dat ook geen probleem.

Normaal gesproken is ze alleen op woensdag , don-
derdag en vrijdag tussen 8.00 en 17.00 aanwezig en makkelijk te vinden door haar naambordje .

Niet duur , maar wel lekker en als je haar vaker wilt bezoeken kan je het beste om haar tel.nr vragen , want ze is best wel vaak bezet.
 
Ik was afgelopen donderdag ochtend in de doubletstraat en ja er was geen hond
en ja Betinna is een zekerheid
ze pijpt zonder condoom likt je ballen en net onder je ballen stopt een vinger in je reet en zorgt dat ze je zo weet op te pijpen dat je sperma gedeeltelijk in haar mond gespoten wordt en de rest langs haar mond druipt
Altijd een zekerheidje als er niks te neuken valt
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Donderdag Betina weer bezocht en de begroeting was weer allerhartelijkst.

Na de ge-eikte voorwas te bedde gegaan en ff geknuffeld en lekker gezoend. Weldra verplaatste ze haar mond via mijn tepels verder naar benee en omsloot mijn jongeheer. De pijperij was weer jammie jammie en de nakomelingen wilden hun plichtplegingen al navolgen , maar daar wilde ik zo snel al niet aan meedoen.

Over naar Betina in de rugstand , waar ze na een van mij kalorievergende en voor haar een clitorale likpartij , een heftig kommertje beleefde.

Hierna beiden in treintjes opstelling , gewillig in de stratemakersstand en nog even haar andere gaatje met het tongetje verwend.
Ook dit kan ze uitermate waarderen .
Hierna mijn beurt om Betina's mondelinge vaardigheden verder te ondergaan , eindigend in een explosie ( nou ja: een paar druppies ) nazaten.

Het zat er weer op : effies nagenieten , de gezamelijke nawas, praatje poep , aankleden en de deur uit.

Op weg naar de volgende keer.

Ik weer wat kwijt en zij weer wat rijk.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
36
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
In de vroege ochtend uurtjes al aanwezig.
Zoals mijn voorgangers al melde als er weinig is te beleven, dan hier heen.
Altijd goed pijpen zonder.
Daarna finish in doggy.
En weer opgelucht naar huis.
 
Ik ben jaren geleden eens bij haar geweest voor een blowjob.
Ze is niet echt mijn type dus ik ben niet meer teruggegaan.
Maar ik heb sinds een tijdje een tekort aan goede pijpsters.
Zit pzc in het standaard pakket?
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al weer 2 weken geleden was dit bezoekje aan Betina.
Ik had 'befzin' en een lekkere pijppartij moest daar op volgen .Laten dat nu net 2 dingen zijn die deze dame op zeker kan waarderen en teruggeven.

Ze is altijd vrolijk en optimistisch gestemd , wat aanstekelijk werkt. Haar Inzet is minimaal een '9 met een griffel' . Een kerel als ik voel me daar erg comfortabel onder.

Deze keer toch wel een heftig kommertje van haar meegemaakt , waar ze toch wel effies van bij moest komen en niet aan te raken was. Werkelijk een genot voor de beffers onder ons om dit mee te maken .

Hierna ben ik heerlijk verwend op de bekende mondelinge wijze waarbij de erfgenamen een ander eindpunt bereikten dan waarvoor ze bestemd zijn ......

Wederom een hele fijne ervaring waarvoor ook weer van toepassing is:

Ik weer wat kwijt ,
en zij weer wat rijk

======================================


Ze is vaak druk/bezet en hopelijk delen de andere wandelaars d.m.v. een "recensie" hun ervaringen hier ook op de site / in dit topic. Ik zal volgend jaar hoogstwaarschijnlijk (aan zekerheid grenzend) een volgende recensie plaatsen.
3 stuks van 1 persoon per topic zijn wel genoeg voor dit jaar is mijn mening.

De laatste zinnen gelden wat mij betreft voor alle recensies over de dames. Hopelijk gaan de wandelaars die mede-lid zijn meer schrijven want het aantal recensies is tot nu toe nog vrij 'karig'.
 
Laatst bewerkt:
Even een huishoudelijke mededeling :

Betina is pas terug van vakantie en beschikt dus weer over een uitgerust doosje....

Vanmiddag gelijk maar een overheerlijk en tot wederzijds tevredenheid stellend bezoekje afgelegd en daardoor is het nu gelijk over met het 'uitgeruste' doosje ?

Het was weer van de lekkere .... zie voor een verslag mijn eerdere recensies.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Betina beschikte wederom over een uitgerust doosje na een welkome vakantie tijdens de dichte "Haagse straatjes" periode .

Alle ingrediënten waren aanwezig om er weer een feestje van te maken. Ze had er weer volop zin in en laat dat bij mij 'toevallig' nou ook het geval zijn geweest !

Het gaat nog steeds op dus : 1 + 1 = 2 en dus aan de slag : succes verzekerd.

Het was inderdaad weer prettig vertoeven waarbij ze haar fijnbesnaarde pijpkunsten (dus géén headbangen !!) weer ten toon spreidde ... "hij" verdwijnt jammergenoeg niet in het hele diepe, maar wel net tot aan zijn schouders , dus "hij" verzuipt net niet en dit zonder cd.

Het 'gebruikelijke' oeuvre passeerde weer als vanouds de revue waaronder een subtiel rimmetje bij haar , iets waarvan ze zo van kan genieten.

Bij de befpartij kwam het goed van pas dat ik mijn overhemd had aangehouden, want om de plafondstuitering te voltooien , moesten 'de mouwen eerst flink opgestroopt worden' : het was de inspanning waard.

Gelukkig ervaar ik telkens een fantastische beleving bij en met deze immer eerlijke en vrolijke meid die een gegarandeerde service levert voor een redelijke prijs.


Normaal werkt Betina op woensdag , donderdag en vrijdag van 7 tot 17 uur , maar deze week is ze ook morgen 'extra' aanwezig.


Ik weer wat kwijt
Zij weer wat rijk.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zooooo.

Waar ik verleden week nogal teleurgesteld was in het aanbod, was het vandaag al stukken beter. Kennelijk zijn er meerdere vrouwen terug, Corona is a B*tch.

Een gezonde mix van Latina's en wat Oostblokkers. Ik kwam voor de Latina's!
Twee rondjes gelopen in de Doub, bij de eerste ronde zag ik Manuela een klant naar binnen laten, maar zag ook Betina, ik twijfelde en maakte een tweede ronde.

Ook zag ik Luna -twijfel- en een Latina die ik vaker had gezien, lang stijl haar en ik meen op nummer 29 K1 (of 21 K2). Altijd heels aan, maar ik besloot door te lopen.
Betina keek mij heel lief aan, iets waar ik altijd goed op reageer wanneer een DvP dat doet, hup naar binnen!
De standaard vraag/opmerking 35 euro suck/fuck darling ? Zei antwoorden in NL met JA, maar gaf ook aan alles rustig voor 60 Euro. Ik vertelde haar dat ik eerst wilde proberen, en wellicht een volgende keer.

Betalen, uitkleden,,,ach je kent het wel.
Ik nam plaats op bed, en madam begon met pijpen.... DE KOLERE, echt HEMELS (MC) Betina doet echt heel goed haar best en zuigt als een malle (Nee Geen Head bangen), Een werkelijk Nirvana. Na een tijdje vroeg ze "Neuken"? Normaal zeg ik dan ja, maar nu had ik zoiets van dit pijpwerk is dusdanig lekker, laten we hier maar mee doorgaan tot het einde.

Heerlijke tijd gehad, en dit is een van de weinige DvP's die mij heeft zien vertrekken zonder te neuken.
Herhalingsgevaar ? Mocht ik zin hebben in een goede pijpbeurt? Dan zeker!
Moet wel zeggen dat er dames zijn te vinden op de Doub En de Geleen waar ik een betere klik mee heb.
Prettig dat ze er is....soort van zekerheidje.

Gegeroet,
Opperman
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Leeftijd
35-40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week weer bij Betina geweest . Aanbod in de straat was èrg karig rond eind van de ochtend.

Om geen buil te vallen is zij altijd mijn vaste keus en inderdaad het voldeed weer helemaal aan mijn maat"staaf" die in de vorige recensies ook aan de orde kwam.


Ze is er nog tot 6 maart en gaat daarna een paar weken haar doosje laten uitrusten.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat ze niets van mannen met mediterraans uiterlijk moet hebben. Op zoek naar een lekker pijpbeurt haar benaderd, maar ze keek me amper aan en hield de deur dicht waardoor ik praktisch moest schreeuwen om verstaanbaar te zijn. Jammer, maar dan loop ik wel verder met mijn centjes.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Jazeker.
Ben er overigens een aantal maanden nog geweest, maar kennelijk geen review geschreven.
Alsnog dan maar.
Dame is niet mijn type dus ben alleen geweest voor een zuigbeurt zc.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op een vroege zaterdagochtend deze dame bezocht. Wilde eigenlijk voor Sol gaan mijn standaard dame wanneer ik er vroeg ben. Maar ik dacht laat ik eens wat nieuws proberen.

Ze had een naambordje voor haar raam dus eerst maar even wat onderzoek doen in dit onderwerp. Ondanks de vele recencies van 1 persoon waarvoor dank toch maar naar binnen gestapt. Absoluut geen spijt van gehad.

De communicatie ging in het Nederlands ondanks dat ik best Spaans spreek vond ik haar zo cute Nederlands praten dat ik het maar heb gelaten :)

Financiële afhandeling gedaan eerst 40 toen werd het 50 voor pzc prima in order. Het pijpen was echt heel goed en best lang en diep en afwisselend. Het intieme gedeelte was wel iets minder maar zeker niet slecht maar kwam niet klaar. Toen maar met de hand afgemaakt met uitzicht op haar heerlijke borsten.

Als ik haar weer zie zitten ga ik zeker weer naar binnen ik denk dat wanneer je er vaker komt je ook nog beter behandeld wordt.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag had zin in een lekkere bj waarbij m'n ballen ook goed verwend zouden worden. Mijn keuze was daarom Asha van de Geleenstraat.

Best lang gewacht in de kou, maar ze verscheen maar niet aan haar raam. De moed opgegeven en naar Doublet gegaan. Hier sprong Bettina er voor mij uit kwa looks. En ik herinnerde me dat iemand mij of op dit forum, of op hookers destijds, op haar attendeerde m.b.t. bj.

Snel deze website erbij gepakt en gevonden en de recensies spraken goed over het "compleet" pijpen, dus hierna gelijk benaderd. Geen probleem zei ze. Op de kamer nogmaals benoemd alleen lekker pijpen, ballen niet vergeten. Zegt ze nee zeker niet, ik ben expert in pijpen! Mijn enthousiasme nam toe.

Gewassen, gaan liggen, daar kwam ze dan, mooie grote natuurlijke borsten op een mooi en lekker figuur. Lang verhaal kort (te laat) ik heb genoten! Likken, zuigen, m'n ballen, trekken, heerlijke afwisseling en geen tijdsdruk, heerlijk! Zeker een pijp-ster erbij voor mij! Ik vroeg zelf ook een condoom omdat ik behoorlijk veel was een anders minder zou kunnen genieten. Maar zonder condoom zou ze denk ik al starten als ik niks had gezegd.

Werkt voornamelijk overdag op wo, do en vr.
 
Terug
Bovenaan Onderaan