Recensie Betty, Antwerpen, Schippersstraat 40k3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pnt

Wandelaar
Forumpionier
56
05/07/21
16
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ken haar van haar begin periodes, is geen babe maar kan pijpen als de beste.
 
De beginperiode waarover Pnt het heeft was in de dagshift op SS 47 maar dat dateert al van vóór de eerste Corona-sluiting in maart 2020. Ze is daar toen plots verdwenen en een tijdje afwezig geweest. Sindsdien is ze nog slechts sporadisch aanwezig geweest (ik denk op SS 38 o.a.) en nu is het toch al een hele tijd geleden dat ze nog eens gespot werd.

Tenzij iemand haar nu na de heropening al ergens gezien heeft?
 
17 uur is momenteel de shiftwissel dag-avond. Let op, dit verandert hoogstwaarschijnlijk midden juli. Normaal is het dan terug zoals voor de coronatijd, 8.00-20.00 en 20.00 - 8.00, tenzij men nog van mening verandert. Tegenwoordig met die coronaregels weet je maar nooit. Er gaat dan wel niemand meer om 17 uur nog de raamhuur betalen tot 20.00 uur.
 
Heb deze Betty een paar weken geleden bezocht. Is inderdaad niet de mooiste, maar kan heerlijk pijpen. Begon met tongzoenen, iets wat ik niet gewoon ben bij dvp's. Maar ze deed het spontaan. Wel lekker. Verder vond ik ze iets te gehaast te werk gaan. Maar ik ga zeker nog eens terug. Zal dan wel vragen om iets kalmer aan te doen. Ben tenslotte geen 2 keer twintig meer.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst sinds Corona weer in het SKW geweest (laatste keer moet zo'n jaar of twee geleden zijn geweest) en ik hoopte Betty aan te treffen. Ik had haar in het verleden al twee keer bezocht, toen nog aan de andere kant van de Schippersstraat.
En o vreugde: ze was er. Ze vertelde me dat ze tegenwoordig overdag werkt. Wat een geluk voor mij.

Ik vind Betty een van de liefste en mooiste DVP's die ik ken. Rustige en relaxte sessie gehad met veel strelen en kusjes geven (zonder tong deze keer, was de vorige keren anders, maar ik laat het initiatief daarvoor aan de dame) en afgesloten met een fantastische PZC-sessie die eindigde in een heerlijke CIM.
 
zie al enkele weken een dame staan met bril op schipperstraat 47 in het linkse raam, is dat betty? valt me op dat ze vaak er staat en dus niet bezig is.

De "nummering van de ramen" in het SKW gaat van links naar rechts. Als we het dus over SS 47 hebben dan is dat als volgt:

SS 47/1 het linkerraam als je er voor staat en in de richting van het pand kijkt
SS 47/2 het middelste raam
SS 47/3 het rechter raam als je er voor staat en in de richting van het pan kijkt.

Als er in de topictitel staat dat Betty op SS 47/3 staat dan staat ze dus in het rechter raam van het pand SS 47.

Nogmaals te bevestiging, de dame met de bril is niet Betty.
 
Een beetje gek zou ik het niet noemen ze is gwn graag speels en wil je graag opgeilen, een maat van mij is vaste klant bij haar en Julia geeft een goeie service ?
Service is zeker niet slecht, maar elke keer als ik er langskom dan staat ze wild gebarend naar me te zwaaien en dat is op den duur wel vervelend. Zeker als je bij haar buurvrouw naar binnen wil.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Shift
Middag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op een grijze sombere dag nog eens naar het SKW afgezakt. Het weer was niet aangenaam, maar keuze was er genoeg voor mij. Er was van alle soorten en gewichten. Ik begrijp niet dat sommigen hier hun gading niet vinden.
Eén toertje rond de blok gedaan en eentje in de VT en dan vlug beslist. Ik had zin in een hoertje dat ik nog niet bezocht had en in een verwennerij zonder mezelf moe te maken. Ik had al hard gewerkt, volgens mij dan. Het werd deze Betty.

Ze heeft een a-typische hoeruitstraling in vergelijking met de meesten daar. Ze is helemaal geen bimbo type, draagt niet veel make-up, heel natuurlijk onbewerkt uiterlijk en lichaam. Mooie vrouw, maar geen wild weelderig wijf en geen kindvrouwtje.
Ze werkt er al iets meer dan zeven jaren zei ze. Een eerste bezoek aan haar, ik had nog niets negatief over Betty gelezen, maar het wordt toch altijd afwachten bij een eerste bezoek. Het werd geen chasse patate.

Ik denk niet dat je bij haar moet zijn om ingewikkelde dingen uit de Kamasoetra uit te proberen, maar wat ze deed, deed ze voortreffelijk.
Ik heb het meest genoten van haar bio-pijpbeurt. Bio is gezond, duurzaam en goed voor het milieu. Ze pijpt heel goed. Niet te zacht , maar ook niet te hard en wild zoals een bezetene.
Alles werd gelik en gezogen. Ballen, staaf, eikel en het handje dwaalde regelmatig af naar mijn kontgaatje voor wat gestreel. Had snel het idee dat het erin zat bij haar, om mij een topervaring te bezorgen, en het kwam er na een halfuur ook uit. Recht in haar mond en ze bleef maar doorgaan, meestal stoppen ze nadat ik een paar schoten heb gelost, maar Betty wou en zou er de laatste druppel uithalen.

Good job meid ! Ik zal ze waarschijnlijk nog wel eens bezoeken als ze nog lang genoeg blijft werken. Maar ze gaat er volgens haar geen zeven jaren meer bijdoen.
 
Vandaag Betty na 1.5 jaar nog eens bezocht, al een paar weken op rij geprobeerd, maar ze was altijd bezet,gelukkig heb ik haar tel nr, dus had haar gisteren een berichtje gestuurd of ik haar mocht "reserveren", geen probleem zei ze,.
Dus vandaag om 15u30 stond ik er en ze was bezchikbaar voor me! Wat een geluk!
Het was een blij weerzien!
Betty is een beetje bijgekomen, maar dat maakt haar in mijn ogen zoveel sexier.
Na eerst even enig gekus,begon ze aan de bj, zonder condoom, zoals ik bij haar gewend ben.
Daar heeft ze me na nog geen 5 minuten zuigen en trekken al naar mijn 1ste hoogtepunt gebracht, jawadde.
Dan na een momentje rust en beetje bij te babbelen, weer beginnen kussen en aan elkaar fremelen.
Dan deze ze condoom errond en heb ik haar in missio stevig gepakt, dan is zij even op me komen rijden, we waren beide al vrij moe dus duurde niet lang maar hallo, dat lijfje op je voelen botsen, hatd of zacht vroeg ze nog, beukte ze even door oO.
Dan heb ik haar terug op haar rug gelegd en trerug hard missio gepakt, waar ze wel bij kreunde, en vrij hard zelfs.
Na een paar minuten doorstoten, voor 2de keer gespoten.
Wat een dame toch die Betty.
Terug aangekleed, nog een innige zoen op de mond, en deze heer stond moe maar zo voldaan terug op straat!
 
Op een grijze sombere dag nog eens naar het SKW afgezakt. Het weer was niet aangenaam, maar keuze was er genoeg voor mij. Er was van alle soorten en gewichten. Ik begrijp niet dat sommigen hier hun gading niet vinden.
Eén toertje rond de blok gedaan en eentje in de VT en dan vlug beslist. Ik had zin in een hoertje dat ik nog niet bezocht had en in een verwennerij zonder mezelf moe te maken. Ik had al hard gewerkt, volgens mij dan. Het werd deze Betty.

Ze heeft een a-typische hoeruitstraling in vergelijking met de meesten daar. Ze is helemaal geen bimbo type, draagt niet veel make-up, heel natuurlijk onbewerkt uiterlijk en lichaam. Mooie vrouw, maar geen wild weelderig wijf en geen kindvrouwtje.
Ze werkt er al iets meer dan zeven jaren zei ze. Een eerste bezoek aan haar, ik had nog niets negatief over Betty gelezen, maar het wordt toch altijd afwachten bij een eerste bezoek. Het werd geen chasse patate.

Ik denk niet dat je bij haar moet zijn om ingewikkelde dingen uit de Kamasoetra uit te proberen, maar wat ze deed, deed ze voortreffelijk.
Ik heb het meest genoten van haar bio-pijpbeurt. Bio is gezond, duurzaam en goed voor het milieu. Ze pijpt heel goed. Niet te zacht , maar ook niet te hard en wild zoals een bezetene.
Alles werd gelik en gezogen. Ballen, staaf, eikel en het handje dwaalde regelmatig af naar mijn kontgaatje voor wat gestreel. Had snel het idee dat het erin zat bij haar, om mij een topervaring te bezorgen, en het kwam er na een halfuur ook uit. Recht in haar mond en ze bleef maar doorgaan, meestal stoppen ze nadat ik een paar schoten heb gelost, maar Betty wou en zou er de laatste druppel uithalen.

Good job meid ! Ik zal ze waarschijnlijk nog wel eens bezoeken als ze nog lang genoeg blijft werken. Maar ze gaat er volgens haar geen zeven jaren meer bijdoen.
Weet je nog hoeveel je betaald had voor deze ervaring? En met "bio" bedoel je pijpen zonder condoom veronderstel ik?
 
Terug
Bovenaan Onderaan