Recensie Betty (Roemeens) Le Grand, Zundert 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1620

Stamgast
Forumpionier
565
24/07/21
2.246
37
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hele mooie dame met gitzwart lang haar en niet al te grote borsten. Ze heeft een prachtig figuur. Vriendelijk in de omgang. Praatje mee gemaakt en samen geluncht. Op de kamer een fijne tijd mee gehad. Incl. zoenen/tongzoenen hetgeen ze nu niet meer toestaat. Ze heeft mij gepijpt waarna ik haar gebeft heb. Vervolgens twee standjes gedaan: missionaris en doggy. Dat laatste hield ze heel lang vol.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren een leuke kamer met haar gemaakt. We hadden een goede klik. Ik had eerder gelezen dat ze niet aan tongzoenen deed, maar dat bleek met een meerprijs oplosbaar. Het begon zo goed dat ik na 5 minuten al wist dat het een uur zou duren. Betty is 31 en een typisch Roemeense schoonheid met natuurlijke cup B- en lang zwart haar. Ze heeft in Babylon gewerkt en ik kreeg dan ook zeer goede service. Het tongzoenen en pijpen waren meer dan prima, het neuken was ook zeer goed en daarna heb ik haar nog klaar gebeft wat ze ook zeer kon waarderen. Een grote natte plek in de lakens getuigde daar ook van. Gelukkig worden die na elke kamergang vervangen. De schade was €150.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
In totaal ben ik nu 16 keer bij haar geweest. Het werd helaas alleen maar minder en minder. Vond het echter een leuke vrouw. Alles op de automatische piloot en lauw zoenen/tongzoenen. Inmiddels was van het laatste al helemaal geen sprake. Dat zou te maken hebben met haar make up ;-) Ook kwam het regelmatig voor dat ik ruim voor tijd al buiten de kamer stond. Na het klaarkomen kon ik mezelf schoonmaken. De laatste keer gaf ze aan het niet meer naar haar zin te hebben bij LG. Ze had veel te weinig klanten en draaide nauwelijks omzet.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan