Thaifan666
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.sansukthaimassage.com/team?lightbox=dataItem-m88mlfbb
- Totale kosten (in euro)
- 150
Bew, knappe goedlachse verschijning. Begeleide me naar de kamer, was eerste bezoek.
Bij afrekenen stelde ze all-in voor, "If you decide now is 50 extra if you ask later is 70
"
Omdat het de eerste keer daar was gaf ik de indruk om enkel massage te nemen, twijfelde. Maar ze kwam dichter greep in mijn kruis, tongzoende en zij "I fuck you good"...all in it is
.
Massage op zich wel goed. Ook goede body to body en teasen.
Al gauw mocht ik me omdraaien en begon ze mijn lul keihard te maken geen olie maar "spit on it
"
Pijpen was heel goed en kwam op me zitten in 69...lekker strak poesje.
Eerst wat schijnneuken en dan rubbertje er over...begon me zalig af te rijen. Cowgirl, reverse cowgirl fantastisch zich en veel overgave...kon mij met wa moeite ophouden dan doggy en stevig, diep geneukt en heerlijk klaargekomen.
Is zeker wel de moeite waard en plan weldra nieuw bezoekje.
Bij afrekenen stelde ze all-in voor, "If you decide now is 50 extra if you ask later is 70

Omdat het de eerste keer daar was gaf ik de indruk om enkel massage te nemen, twijfelde. Maar ze kwam dichter greep in mijn kruis, tongzoende en zij "I fuck you good"...all in it is

Massage op zich wel goed. Ook goede body to body en teasen.
Al gauw mocht ik me omdraaien en begon ze mijn lul keihard te maken geen olie maar "spit on it

Pijpen was heel goed en kwam op me zitten in 69...lekker strak poesje.
Eerst wat schijnneuken en dan rubbertje er over...begon me zalig af te rijen. Cowgirl, reverse cowgirl fantastisch zich en veel overgave...kon mij met wa moeite ophouden dan doggy en stevig, diep geneukt en heerlijk klaargekomen.
Is zeker wel de moeite waard en plan weldra nieuw bezoekje.