Algemeen Bezoek Geleenstraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roderick1404

Stamgast
317
03/01/22
6.109
11
Afgelopen dinsdag weer eens naar de Geleenstraat geweest
50% leegstand wel een aantal mooie (Oost-Europese) dames en na mijn rondje 3 shemales
Twee op no 72 en 1 op 130
De twee op 72 zijn oude bekende niet superknap De dame op no 130 was iets ouder, grote borsten lul niet gezien
Terug bij no 72 was een derde dame aanwezig (Equador)die een stuk aantrekkelijker was goed opgemaakt volle tieten en een redelijk piemel (16 cm?)
Dus voor € 50 naar binnen elkaar heerlijk gepijpt( allebei MC af en toe een kus geen tongzoen, daarna de vraag wie gaat wie neuken
Normaal ben ik de bottom en word geneukt nu maar eens de rollen omgedraaid en eerst in missionaris en daarna in doggy haar geneukt tot hoogtepunt
de gebruikelijk tissue hygiëne nog wat nagepraat gezellige dame (wel klein ca 155cm)
al met al voor € 50 en gezien het aanwezige aanbod een prima bezoek
Enige nadeel hoe ze heette ben ik vergete
 
Gister ook rondje Geleen gedaan en omdat ze bleef wenken en me voor een ontzettend zacht prijsje binnen liet ben ik beland bij die Cubaanse shemale. Totaal niet mn type maar ik dacht hier gelezen te hebben dat ze erg goed kan pijpen

Eenmaal uitkleed en gewassen begon ze mn lul mn in te smeren met massage olie en daarna begon ze met pijpen. Ik vond er niks aan, alleen mn eikel in dr mond en ze begon als een gek eraan te trekken. Ik zei, als je wilt dat ik snel klaarkom zeg dat dan dan help ik je. "Nee skat ik dachten jij vinden lekker zo"

Het rare aan dit avontuur was dat ze mij zonder condoom pijpte en ze ineens omhoog kwam, een condoom bij dr zelf (wel echt een flinke en kromme paal van 21cm ofzo en kei hard) en wilde ze dat ik dr ging pijpen. Heb ik nog nooit meegemaakt haha, zij zonder, ik met. Heb t ook niet gedaan want ik ben niet zo'n pijper.


Ze wilde me heel graag neuken maar dat hebben we niet gedaan. Wel heb ik haar geneukt wat ook niet echt een succes was.

Wel een aardige meid die goed Nederlands spreekt.
 
Gister ook rondje Geleen gedaan en omdat ze bleef wenken en me voor een ontzettend zacht prijsje binnen liet ben ik beland bij die Cubaanse shemale. Totaal niet mn type maar ik dacht hier gelezen te hebben dat ze erg goed kan pijpen

Eenmaal uitkleed en gewassen begon ze mn lul mn in te smeren met massage olie en daarna begon ze met pijpen. Ik vond er niks aan, alleen mn eikel in dr mond en ze begon als een gek eraan te trekken. Ik zei, als je wilt dat ik snel klaarkom zeg dat dan dan help ik je. "Nee skat ik dachten jij vinden lekker zo"

Het rare aan dit avontuur was dat ze mij zonder condoom pijpte en ze ineens omhoog kwam, een condoom bij dr zelf (wel echt een flinke en kromme paal van 21cm ofzo en kei hard) en wilde ze dat ik dr ging pijpen. Heb ik nog nooit meegemaakt haha, zij zonder, ik met. Heb t ook niet gedaan want ik ben niet zo'n pijper.


Ze wilde me heel graag neuken maar dat hebben we niet gedaan. Wel heb ik haar geneukt wat ook niet echt een succes was.

Wel een aardige meid die goed Nederlands spreekt.
@fredje: heb je ook een naam en een (rug)nummer voor ons ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan