Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb nog nooit een shemale bezocht maar ik denk dat de kans dat de date goed of slecht verloopt even groot is als bij een vrouwlijke dvp.Ik ben er mee gestopt na een aantal mindere ervaringen. Heb in een verder verleden goede ervaringen gehad met Joselyn in de bloedstraat. Daarna werd het minder en minder. Kies nu voor dames met een strapon, kan ik heerlijk van genieten.
Dat denk ik niet. Ik denk dat men een trans met een stijve verwacht en dat dat niet steeds werkt....Ik heb nog nooit een shemale bezocht maar ik denk dat de kans dat de date goed of slecht verloopt even groot is als bij een vrouwlijke dvp.
Ik voel me ook niet aangetrokken tot een manspersoon maar bij een mooie Shemale ervaar ik dat totaal niet. Dat was voor mij altijd een vrouw met iets tussen der benen en ik zocht er dan wel eentje waar het functioneerde. Maar ieder z'n ding hierin hoor.Nee, ik ben hetero en heb totaal geen interesse in sex met een biologische man. Misschien een standpunt dat sommige vervelend vinden maar het is zo.
Mijn type is dan ook eerder "buurvrouw" of "meisje achter de kassa".
De mannen die een trans bezoeken zouden moeten weten dat het op kan zijn.Dat denk ik niet. Ik denk dat men een trans met een stijve verwacht en dat dat niet steeds werkt....
Maar door Hormonen gaat het ook minder functioneren.De mannen die een trans bezoeken zouden moeten weten dat het op kan zijn.
Daar mee bedoel ik dat ik ook niet meteen kan na dat ik klaar gekomen ben. Op de duur is het ook niet meer aangenaam.
Dan heb je nog het gegeven dat de andere persoon je type niet is waardoor hij weigert.
Ik zit in die zelfde boot. Een mannen lichaam zegt mij niets. Maar een shemale dan weer wel omwille van het vrouwlijke uiterlijk. ( buiten het feit dat ze een penis heeft).Ik voel me ook niet aangetrokken tot een manspersoon maar bij een mooie Shemale ervaar ik dat totaal niet. Dat was voor mij altijd een vrouw met iets tussen der benen en ik zocht er dan wel eentje waar het functioneerde. Maar ieder z'n ding hierin hoor.
KloptMaar door Hormonen gaat het ook minder functioneren.
Let nooit zo op die lampen en wist niet dat de kleur een betekenis heeft. Misschien omdat ik altijd overdag ga dat die lampen niet opvallen.Op dit moment zie ik 3 transen in de Geleenstraat, allen met een rode lamp en in een pand waar nooit een trans werkt zie ik een blauwe lamp.
zal eens kijken komende week omdat mijn vaste dvp altijd bij 2 shemales in het gebouw staat welke kleur lamp er is als er uberhaupt eentje is.Nee, maar omdat ik wel vaker lees, dat transen vaak blauwe lampen hebben heb ik wat gecheckt.
Ik ben benieuwd of iemand ervaring met haar heeft.Dan staat ze eigenlijk in de verkeerde rubriek.
Doe wat goed voelt. Anders zou je als tussenvorm ook eerst kunnen kiezen voor een kinkygirl met een strapon.Heel eerlijk ben ik ook gewoon nieuwsgierig hoe het is. Het moeilijkste is in je hoofd vind ik. Zet ik de stap of niet?
Das het klote vind ik vind ik. De gewone dames kan je heel mooi en overzichtelijk op zoeken op gr per provincie. Maar shemales staan door elkaar.Ik ben benieuwd of iemand ervaring met haar heeft.
Ook geen reviews op KinkyDas het klote vind ik vind ik. De gewone dames kan je heel mooi en overzichtelijk op zoeken op gr per provincie. Maar shemales staan door elkaar.
Heb ik al gedaan. 1 als ze het goed doen is het leuk en zalig. Het ding met strapon is. Ze bieden strapon aan maar hebben er geen. Dus steken ze een dildo in je kont en bewegen die wat. Of ze hebben een strapon maar enkel een XL.Doe wat goed voelt. Anders zou je als tussenvorm ook eerst kunnen kiezen voor een kinkygirl met een strapon.
Ik denk dat er veel mannen zijn die het ( willen) doen maar het liever voor zichoudenOok geen reviews op Kinky![]()
Zo groot verschilIk vind dat een strapon zich tot een echte penis zich verhoudt als een kunstkut tot een echte.
Niet mijn ding
Dat begrijp ik even niet, als je op advertentienummer zoekt vind je meerdere topics.Das het klote vind ik vind ik. De gewone dames kan je heel mooi en overzichtelijk op zoeken op gr per provincie. Maar shemales staan door elkaar.
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/nataly-real-sexy-beauty-available-247.html ik zie geen advertentie nummer staan.Dat begrijp ik even niet, als je op advertentienummer zoekt vind je meerdere topics.