Recensie Bezoek Saunaclub Venus, Hamminkeln 5,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1778
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 1778

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag na getwijfeld te hebben tussen Sixsens en FKK Venus naar Duitsland gereden. Mijn favoriet bij Sixsens is nog niet terug en stuurde me vandaag ook een appje met de reden, de lieverd. Ik hou sowieso van al het spiernaakt moois in Hamminkeln. Het was om half 12 al druk op de parkeerplaats, dat gebeurd niet vaak. In de lounge alleen maar mannen de paar dames waren druk. In de middag waren er echter aardig wat dames die overigens niet lang aan de bar hoefden te zitten. Wat een prachtige parade weer. Gelukkig ben ik bekend en melden mijn twee favorietjes Anka en Sara zich achtereenvolgens zonder dat ik hoefde te vragen bij mij. Ik heb kennelijk een streepje voor want ik zag dat andere mannen werden bedankt terwijl ze daarna graag met mij naar de kamer gingen. Anka was weer in opperbeste jolige bui en het uurtje was aangenaam. Sara was vandaag op haar best en behalve het uitstekende pijpwerk werd er leuk afgebabbeld; ze vertrouwde me toe dat ze mijn gezelschap en de conversatie zeer waardeerd. Als afsluiting pijpte ze me klaar tot ik (de vierde keer vandaag) klaarkwam in haar mondje. Wat een toppertje als het klikt.


 
Laatst bewerkt door een moderator:
IJSSCHOTS

Op m'n 3e relax dagje besloot ik naar een ander 'kuuroordje' in de buurt te gaan. SC Venus is de 3e en laatste SC in de buurt die ik, welke nog open is en een jacuzzi heeft. Dat gebubbel vind ik wel lekker ontspannend, voordat je een hete sauna in duikt.

En met het mooie weer ook nog ideaal om de laatste warme zonnestralen van het jaar op te vangen in hun tuin. Voor aankomst nog even bij de Shell in de buurt wezen tanken.
Ik wou erna eigenlijk gelijk doorrijden. Toch was ik wel een beetje benieuwd hoe Marisol/Gallardo er nu bij staat. Destijds een troosteloos gezicht met de verbrande uitbouw, rolkoffers en lingerie van dames rondslingerend, en nog een verdwaalde slipper op de parking tegenover de club...
Nu staat alleen de villa nog en ligt er een braak terrein naast, waar ooit eens een restaurantje, uitgebreide wellness en een grote kino stond. Met de huidige corona en economische situatie zie ik niet snel een feniks uit het as herrijzen. De SC glorie dagen lijken haast achter ons te liggen, en het zal kapitalen kosten om deze club weer op te bouwen.
Weer een IJSSCHOTS minder voor ijsberen om zich te vertoeven...

Genoeg getreurd, er stond namelijk wat leuks in het vooruitzicht: slanke deernes van Venus!
Paar minuten later stond ik aan de poort te rammelen, en werd vlot binnen gelaten.
Even alles checken en mocht me daarna opfrissen en omkleden. Lekker even ontbijtje genuttigd in hun resto. Paar vliegen hadden vrij spel bij het konijnenvoer, dus nam alleen van het warme eten wat achter schuifdeurtjes zat.

Erna spotte ik Anka en hoefde niet te twijfelen. De vorige keer had ze meerdere afspraakjes voor de dag al staan. Maar early birds catches the worm! Dus kon gelijk met haar op de kamer.
Toen ze haar brilletje af deed vond ik haar nog mooier dan ze al was. Beetje als de film She's all that ofzo. Muurbloempje veranderd in een Cinderalla schoonheid. Kanonnuh! Goeie service ook, heb genoten van een heerlijk kamertje.

Erna even bijkomen met een wellness rondje. Lekker rustig opwarmen in de jacuzzi. Vervolgens het luie zweet eruit in de sauna die ik van te voren goed had opgewarmd. Om aansluitend lekker in de tuin af te koelen en van het zonnetje te genieten.
Ik bleek niet de enige, want er waren meer zonneaanbidders te vinden. Een Duitser meende me te kennen van YY. Zou best goed kunnen. Dementholbear was het in elk geval alweer kwijt...

Terug in de bar werd ik semi verrast door Marianne. Semi, want voor haar had ik het zo gepland om woensdag naar Venus te komen tijdens deze roadtrip. De vorige keer herinnerde ze me er nog even fijntjes aan om langs te komen. DVP's ook...
Maar toegegeven, onze hernieuwde kennismaking was geen straf. Elkaar verwend en had genoten van een geweldig kamertje.

Erna nog een fraaie brunette gespot, die helaas bezet was. Dus mezelf vermaakt middels wat wellness rondjes en m'n e-reader. In het bijzonder prettig vond ik dat hun jacuzzi binnen weer aan stond en ik zodoende al bubbelend kon genieten van de ene danspaal showtje na de andere.

Intussen was het zonnetje al onder, en had ik ook een hapje op, in de jacuzzi zat ik beetje te twijfelen wat te doen.
Van Venus vind ik het jammer dat ze binnen geen dut ruimte hebben om even op te laden. Dus besloten om te vertrekken naar elders waar dat wel kan in een kino...
 
Vandaag ben ik weer eens naar Venus getogen. Ik had me voorgenomen pas in november te gaan maar kon niet wachten. Bij binnenkomst om half 12 waren er 4-5 mij niet bekende dames. Na een kort praatje met Mirella die verlegen zat te wachten, mij valt op dat men niet echt meer animeert, heb ik met deze welgevormde dame een uurtje gekamerd. Aangenaam, correct maar beetje zakelijk. Eenmaal terug waren Sara en Cassandra gearriveerd. Sara zag me en groette vriendelijk maar was druk bezig met blijkbaar huishoudelijke zaken. Toen ze koffie, of haar melkversie ervan bestelde, liep ik langs en gaf haar een plagerige tik op haar welgevormde billen; wat werd beantwoord met een grijns, drie kussen en een uitnodiging voor een kamergang. Terwijl ik op haar wachtte was Cassandra aan het flirten; hoewel ik twijfelde aan een trio had ik het idee dat Sara en Cassandra daarvoor te verschillend zijn. Het was weer een heerlijke uurtje met Sara met een mengeling van een gezellig gesprek en een tweetal heerlijke pijpbeurten afgewisseld met een neukpartij. Uiteindelijk vulde ik haar mondje want dat heeft ze graag. Terug in de bar zat Cassandra er tot mijn verbazing en geluk nog. Ik haalde een biertje lachte naar Casandra en ging zitten. Ze liep daarna grijnsend langs en riep me lachend toe "don't look at my pussy". Even later stond ze met haar verleidelijke kleine lijfje in de kooi te dansen. Zodra mijn bier op was ging ik naar Cassandra om te vragen wat dat te beteken had met haar poesje. "You should lick it not look at it" was haar antwoord. Ik moet zeggen haar poesje is heerlijk om te zien dus zo gezegd zo gedaan, op naar de kamer. Belofte maakt schuld en het gevolg was magisch…. Nadat ze was bijgekomen van haar orgasme en na een leuk gesprek constateerde ze dat mijn ogen om een orgasme vroegen, dus nu was het haar beurt om mij met haar mondje te verwennen. Uiteindelijk werd er geneukt en kwam ik voor de vijfde keer vandaag klaar. Na wat afsluitende pret met Cassandra en een biertje sloot ik een geslaagde dag af.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan