V
Voormalig lid 1778
Guest
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120+ minuten
- Dag
- Donderdag
Vandaag na getwijfeld te hebben tussen Sixsens en FKK Venus naar Duitsland gereden. Mijn favoriet bij Sixsens is nog niet terug en stuurde me vandaag ook een appje met de reden, de lieverd. Ik hou sowieso van al het spiernaakt moois in Hamminkeln. Het was om half 12 al druk op de parkeerplaats, dat gebeurd niet vaak. In de lounge alleen maar mannen de paar dames waren druk. In de middag waren er echter aardig wat dames die overigens niet lang aan de bar hoefden te zitten. Wat een prachtige parade weer. Gelukkig ben ik bekend en melden mijn twee favorietjes Anka en Sara zich achtereenvolgens zonder dat ik hoefde te vragen bij mij. Ik heb kennelijk een streepje voor want ik zag dat andere mannen werden bedankt terwijl ze daarna graag met mij naar de kamer gingen. Anka was weer in opperbeste jolige bui en het uurtje was aangenaam. Sara was vandaag op haar best en behalve het uitstekende pijpwerk werd er leuk afgebabbeld; ze vertrouwde me toe dat ze mijn gezelschap en de conversatie zeer waardeerd. Als afsluiting pijpte ze me klaar tot ik (de vierde keer vandaag) klaarkwam in haar mondje. Wat een toppertje als het klikt.
Laatst bewerkt door een moderator: