Recensie Bhumjai Sarika 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

willem0718

Wandelaar
Forumpionier
27
05/07/21
13
20
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
http://www.bhumjai.be/album.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Maandag zonder afspraak bezoekje gebracht te Wommelgem bij Bhumjai.
De deur werd opendaan door Sarika, een op leeftijd thaise dame ( viel nog wel mee)
Na de douche terug naar de kamer en daar een 10 tal minuten moet wachten op madam.
De massage was meer wat futloos gewrijf, het erotische is ver te zoeken. twee likjes aan de jonge heer en nadien als een robot aftrekken.
Had beter geen 20 € fooi gegeven.

Voor Sakira ga ik zeker niet terug
 
Toevallig gisteren eens gestopt. Stond al file op de E313 aan het rond punt, ik had wat tijd, snel de afrit genomen en er eens polshoogte gaan nemen. Beter uurtje daar doorbrengen dan een uur in de file staan, nietwaar ;)

Deur werd inderdaad geopend door een oudere dame, met busje handgel in de aanslag. Direct 3 pompjes in gel mijn hand, ik kreeg het niet eens weggewreven. Dan kwamen er 3 dames zich voorstellen. Wel.. Ik had nog heel snel de foto's even bekeken voor ik uitstapte en hoopte vooral dat Melinda aanwezig zou zijn. Maar viel dat even tegen...

Geen enkele van de dames kwam ook maar in de verste verte overeen met een dame van de foto's, laat staan dat het die Melinda was. Want afgaande op de foto's leek elke dame me wel 'te doen'.

Maar deze dames.. Met alle respect... Nee dank u..

Ben dan ook gewoon vertrokken en terug in de file gaan aanschuiven naar huis..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan