Bi Seksuele Gangbang/Avonden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BPShell

Newbie
11
03/03/22
8
Hoi, ik ben zeer nieuwsgierig naar een Biseksuele gangbang avond. Waar je dus lekker met een vrouwtje bezig bent maar ondertussen je ook gewoon rustig met alle mannen die er zijn bezig zou kunnen zijn. Niet dat er alleen vrouw gericht bezig word gegaan.

Bij voorkeur omgeving Rotterdam
 
Hoi, ik ben zeer nieuwsgierig naar een Biseksuele gangbang avond. Waar je dus lekker met een vrouwtje bezig bent maar ondertussen je ook gewoon rustig met alle mannen die er zijn bezig zou kunnen zijn. Niet dat er alleen vrouw gericht bezig word gegaan.

Bij voorkeur omgeving Rotterdam
Komt al niet zo vaak voor en er is nogal een verschil tussen "niet alleen vrouwgericht" en ALLE MANNETJES af kunnen gaan :). Benieuwd naar de antwoorden want zeker ook mijn ding.
 
Laatst bewerkt:
Voor de corona toestand begon deed Sanne-f (herkenbaar aan het streepje met de f aan haar naam) dit weleens thuis in omgeving Rotterdam. Een man of 4, 5 en Sanne zelf. Ik ben daar ook een keer geweest. Ze werd geneukt, maar de aanwezige mannen trokken elkaar ook af. Geen anale acties, alleen handwerk. Maar ik zie tegenwoordig geen advertenties meer van haar en haar man.
 
Voor de corona toestand begon deed Sanne-f (herkenbaar aan het streepje met de f aan haar naam) dit weleens thuis in omgeving Rotterdam. Een man of 4, 5 en Sanne zelf. Ik ben daar ook een keer geweest. Ze werd geneukt, maar de aanwezige mannen trokken elkaar ook af. Geen anale acties, alleen handwerk. Maar ik zie tegenwoordig geen advertenties meer van haar en haar man.
Dinsdag is er in Tilburg een amateur gangbang feestje van een stel met bi opties (gastheer is bi oraal voor de liefhebbers, ben bij een eerdere editie zelf aangeschoven als travestiedame en had als zodanig met meerdere bezoekers orale sex)..... maar valt niet in de categorie sexcinema, swingers- en parenclubs natuurlijk en bi gehalte hangt van de bezoekers af (alle heren afgaan lijkt me een utopie al zat ik daar bij een feestje in Brussel onlangs niet ver vanaf).
 
Laatst bewerkt:
In Brussel zijn er geregeld van die feestjes, maar geen idee hoe of wie of wat want ben nog nooit op zo'n feestje geweest. Adverteren op afspraakjes.be en ik denk dat het altijd op dinsdag is.
Dat was het feestje in Brussel waar ik het over had.... Geen cinema/club en ook niet echt omgeving Rotterdam al is er een goede treinverbinding. Is iedere 3de dinsdag. Het spel van de dames van het huis met de heren stond die keer dat ik er was overigens enigszins los van het spel dat de heren met elkaar aangingen.

 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan