- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/irina-1/
- Totale kosten (in euro)
- 190,-
Vanmiddag voor de eerste keer bij Het landhuisje geweest.
Met de auto het terrein op gereden en de auto achterom geparkeerd, parkeerplaatsen genoeg trouwens stuk of 7 auto's stonden er.
Bij binnen komst eerst effen aan bellen om binnen te komen vervolgens vroeg de balie dame of ik een reservering had?
Nee had ik gezegd, ik moest effen wachten omdat alle kamers bezet waren.
Vervolgens kon ik naar een kleine kamer gaan om er te zitten en zodat de dames die vrij zijn een voor een zich kwamen voor stellen.
6 dames kwamen een voor een effen langs, ze zijden hun naam en gaven mij een handje, 3 dames gaven ook 2 a 3 kusjes op de wangen er bij
Daarna kwam de balie dame weer welke dame ik zou willen stuk voor stuk mooie dames maar ik zij.
Doe maar Bia, naam was ik gelukkig niet vergeten tijdens het voor stellen plus met 3 kusjes van haar.
Zag haar ook al op de site staan als een van de 3 dames die ik van te voren ook had uitgezocht als ik de optie zou hebben om te kiezen.
Arisa & Anna, waren op dat moment helaas bezet.
Maar goed vervolgens even 140,- voor 1 uur betaald.
Bia kwam na een paar minutes mij op hallen om naar de kamer te gaan.
Ik ging er eerst van uit dat ze eerst bij mij in dat kamertjes kwam zitten om te overleggen wat ik in dat uurtje wilden doen i.v.m extra wensen.
(Zo staat dat ook op de site en op een info poster aan de muur)
Maar nee, meteen naar de kamer gegaan.
Vervolgens op de kamer eerst even uitkleden en douchen.
Daarna even beetje staand spelen met elkaar vervolgens maar zelf het initiatief genomen om uit te leggen wat ik wilden doen.
Ik wilden een uurtje spelen body 2 body massage met happy and.
Toen zij ze dat body 2 body 30 Euro meer kosten en vingeren 20 Euro extra!
Was hier een beetje verbaast over omdat ik geen sex wilden hebben maar alleen body 2 body met happy end.
Maar oke gaf haar 50 Euro voor body 2 body massage extra omdat ik 30 Euro niet klein had.
Zij zij ook met vingeren er bij? ja oke doen maar er bij zij ik.
Vervolgend mocht ik op het bed plaats nemen.
Eerst op de buik gaan liggen en te beginnen met de body 2 body massage.
Die was erg goed met haar dikke tieten vooral.
Beetje in de spiegel mee kijken mmm...lekker.
Na x minuten om draaien voor de voorkant zij boven op mij lekker body 2 body met die lekker dikke tieten.
vroeg zelf maar naar het vingeren, toen pakte ze het glijmiddelen er bij en deed ze wat op mijn 3 vingers om vervolgend wat met haar kutje te spelen.
Ben er niet in gegaan alleen er over heen minuten of 2 ofzo vervolgens was zij mij ook aan het afstreken trouwens tussen door de massage.
Ook heeft ze Russisch gedaan, mijn pik tussen haar dikke tieten om mij zo af te trekken dat was ook erg lekker.
Er na zijn wij samen gaan douchen om die massage olie er af te krijgen.
Er na afdrogen en eventjes een praatje te maken.
Bia komt uit Brazilië maar woont in Portiegal en was nu voor de 4e keer bij Het Landhuisje voor 10 dagen dit was dag nr 1.
Al met al was de eerst keer bij Het Landhuisje een oké ervaring voor mij stukje nieuwsgierigheid omdat Het Landhuisje op mijn lijstje staan om er eens langs te gaan omdat de dames hier een stuk beter uit zien als bij Massagewereld waar ik tot nu toe alleen ben geweest.
Plus bij massagewereld kost een uurtje 160,- Euro en een uurtje bij Het landhuisje 140,- Euro dacht hier goedkoper uit te zijn voor een body 2 body massage met happy end. Helaas niet.
Ook wel een min puntje dat ik bij Bia in ieder geval 30 Euro moest bij betalen voor een uurtje zonder! sex en pijpen met condoom.
En waarom geen sex en pijpen?
Ik was er voor de eerst keer en was nog al wat gespannen, ik had van te voren ook nog een middeltje genomen voor te helpen maar dat spul werkte helaas niet voor mij.
Helaas wel een bij effect met wat hooft pijn dus 100% ontspannen was ik niet.
Een erectie had ik helaas ook niet echt alleen toen Bia mijn pik tussen haar tieten deed en mij op die manier afgetrokken.
Uiteindelijk zonder zelf helaas te zijn klaar gekomen, maar samen gaan douchen.
Ik zij al in het begin dat het Easy money was dat uurtje.
Moet op zoek gaan naar iets anders dat helpt of langs de dokter gaan.
Dit is zo wel zonden van het geld 140/190 Euro per uur.
Met de auto het terrein op gereden en de auto achterom geparkeerd, parkeerplaatsen genoeg trouwens stuk of 7 auto's stonden er.
Bij binnen komst eerst effen aan bellen om binnen te komen vervolgens vroeg de balie dame of ik een reservering had?
Nee had ik gezegd, ik moest effen wachten omdat alle kamers bezet waren.
Vervolgens kon ik naar een kleine kamer gaan om er te zitten en zodat de dames die vrij zijn een voor een zich kwamen voor stellen.
6 dames kwamen een voor een effen langs, ze zijden hun naam en gaven mij een handje, 3 dames gaven ook 2 a 3 kusjes op de wangen er bij
Daarna kwam de balie dame weer welke dame ik zou willen stuk voor stuk mooie dames maar ik zij.
Doe maar Bia, naam was ik gelukkig niet vergeten tijdens het voor stellen plus met 3 kusjes van haar.
Zag haar ook al op de site staan als een van de 3 dames die ik van te voren ook had uitgezocht als ik de optie zou hebben om te kiezen.
Arisa & Anna, waren op dat moment helaas bezet.
Maar goed vervolgens even 140,- voor 1 uur betaald.
Bia kwam na een paar minutes mij op hallen om naar de kamer te gaan.
Ik ging er eerst van uit dat ze eerst bij mij in dat kamertjes kwam zitten om te overleggen wat ik in dat uurtje wilden doen i.v.m extra wensen.
(Zo staat dat ook op de site en op een info poster aan de muur)
Maar nee, meteen naar de kamer gegaan.
Vervolgens op de kamer eerst even uitkleden en douchen.
Daarna even beetje staand spelen met elkaar vervolgens maar zelf het initiatief genomen om uit te leggen wat ik wilden doen.
Ik wilden een uurtje spelen body 2 body massage met happy and.
Toen zij ze dat body 2 body 30 Euro meer kosten en vingeren 20 Euro extra!
Was hier een beetje verbaast over omdat ik geen sex wilden hebben maar alleen body 2 body met happy end.
Maar oke gaf haar 50 Euro voor body 2 body massage extra omdat ik 30 Euro niet klein had.
Zij zij ook met vingeren er bij? ja oke doen maar er bij zij ik.
Vervolgend mocht ik op het bed plaats nemen.
Eerst op de buik gaan liggen en te beginnen met de body 2 body massage.
Die was erg goed met haar dikke tieten vooral.
Beetje in de spiegel mee kijken mmm...lekker.
Na x minuten om draaien voor de voorkant zij boven op mij lekker body 2 body met die lekker dikke tieten.
vroeg zelf maar naar het vingeren, toen pakte ze het glijmiddelen er bij en deed ze wat op mijn 3 vingers om vervolgend wat met haar kutje te spelen.
Ben er niet in gegaan alleen er over heen minuten of 2 ofzo vervolgens was zij mij ook aan het afstreken trouwens tussen door de massage.
Ook heeft ze Russisch gedaan, mijn pik tussen haar dikke tieten om mij zo af te trekken dat was ook erg lekker.
Er na zijn wij samen gaan douchen om die massage olie er af te krijgen.
Er na afdrogen en eventjes een praatje te maken.
Bia komt uit Brazilië maar woont in Portiegal en was nu voor de 4e keer bij Het Landhuisje voor 10 dagen dit was dag nr 1.
Al met al was de eerst keer bij Het Landhuisje een oké ervaring voor mij stukje nieuwsgierigheid omdat Het Landhuisje op mijn lijstje staan om er eens langs te gaan omdat de dames hier een stuk beter uit zien als bij Massagewereld waar ik tot nu toe alleen ben geweest.
Plus bij massagewereld kost een uurtje 160,- Euro en een uurtje bij Het landhuisje 140,- Euro dacht hier goedkoper uit te zijn voor een body 2 body massage met happy end. Helaas niet.
Ook wel een min puntje dat ik bij Bia in ieder geval 30 Euro moest bij betalen voor een uurtje zonder! sex en pijpen met condoom.
En waarom geen sex en pijpen?
Ik was er voor de eerst keer en was nog al wat gespannen, ik had van te voren ook nog een middeltje genomen voor te helpen maar dat spul werkte helaas niet voor mij.
Helaas wel een bij effect met wat hooft pijn dus 100% ontspannen was ik niet.
Een erectie had ik helaas ook niet echt alleen toen Bia mijn pik tussen haar tieten deed en mij op die manier afgetrokken.
Uiteindelijk zonder zelf helaas te zijn klaar gekomen, maar samen gaan douchen.
Ik zij al in het begin dat het Easy money was dat uurtje.
Moet op zoek gaan naar iets anders dat helpt of langs de dokter gaan.
Dit is zo wel zonden van het geld 140/190 Euro per uur.